Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

teahc

Rippers opmerken

Recommended Posts

Niet 100% zeker of het hier thuishoort,

 

Ik vroeg me af of er een goedkope bewegingsdetectie systeem bestaat dat een 'alarm' (binnen) laat afgaan als iemand voorbij de sensor loopt.

 

iemand die hier wat meer over weet?

 

grtz, teahc

Share this post


Link to post
Share on other sites

C4 boobytraps met fijne metaal draad :)

als je een knal hoort probeerde iemand je eigendom te betreden hahahahahahaha .

 

anders planten binnen zetten tijdens de nacht .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt tegenwoordig veel dingen kopen, zoals onzichtbare camera's maar ook bewegingsdetectoren die een sms sturen naar door jou opgegeven nr's. Als je de prijzen opweegt tegen de ellende die je hebt als je ge-ripped wordt, dan kun je jezelf maar beter beschermen.

 

Kijk hier eens voor een spy shop in NL:

 

www.spysecurityshop.nl

 

Of vul een zoekwoord in bij:

 

http://www.alibaba.com/showroom/wireless-hidden-camera.html

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koop bij een bouwmarkt een 250W bouwlamp met bewegingsmelder. die hang je op minimaal 3 meter hoogte en dan is direct je gehele tuin verlicht, dat vinden ze niet zo leuk. Span ook wat sterke visdraden in je tuin. Als er eentje op zijn smoel pleurt heb je ook nog wat te lachen :) :huh: (p.s. wel op enkelhoogte doen hè :D )

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet alleen rippers houden niet van licht, ook je planten houden daar gedurende de nacht niet van. :huh:

 

teahc, kijk en lees eens hier (Bestnr.: 646518 - 89) + hier (Bestnr.: 646721 - 89) (230V) of hier (Bestnr.: 117692 - 89) (12V).

 

Je kan er van alles op aansluiten om jezelf te waarschuwen en ook de rippers af te schrikken. Lampen, waterpompen :), deurbellen, radio's, elektrische gereedschappen.... hou het wel veilig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

scheermesjes in de handgrepen van je potten...als het ...auw... zegt weet je genoeg... :D

 

je moet wel zelf dat rode spul schoonmaken :huh: ...

als je de druppels volgt... weet je waar die woont en kan er een baksteen door de ruit... :kill: iets anders kan natuurlijk ook.. :D

 

dit is een grapje natuurlijk...maar...tkan wel... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah wa grof zeg, doe s normaal :)

ik zou zo iemand vangen

en van elke vinger n kootje afknippen

 

 

goei weekend en lief zijn

gr east

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Tussen je planten gewoon wat planten neerzetten van de soort Loasa vulcanica, met een leuk bordje erbij.Wel zelf uitkijken.:)

Wolvenklemmen zou ik maar niet doen, wordt een te bloederig tafereel.

 

Namaste :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de snelle antwoorden allemaal :)

 

volgens mij ga ik voor de draadloze bewegingsdetector gaan, komt het best uit

 

die berenklemmen brengen me dan ook weer op ideeën :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht dat jij een balkon had.... :)

bere-klemmen op de regenpijp zeker :huh:

 

kleinVER.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niet alleen rippers houden niet van licht, ook je planten houden daar gedurende de nacht niet van. :D

 

Haha, niet aan gedacht :) .

Je hebt de verkeerde sooi van Conrad gekopiëerd Azahthoth!

Ze werken niet (de linkjes) :huh:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon waar je denkt dat ze over de schuting komen wat plankjes met spijkers er in,onder de aarde.

Vishaakjes/lijntjes op oog hoogte is ook leuk,wel je hengels er bij slingeren he' :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik dacht dat jij een balkon had.... :)

bere-klemmen op de regenpijp zeker :huh:

 

kleinVER.jpg

 

 

Mijn balkon is groter en de regenpijpen zijn standaard al voorzien van antiklim weerhaken. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ green-lady

 

De linkjes werkten inderdaad niet meer. :)

 

Ik heb mijn eerdere bericht ff aangepast en nieuwe links geplaatst. Voor het geval de links straks opnieuw niet meer werken ook de bestelnummers toegevoegd.

 

Cheers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
scheermesjes in de handgrepen van je potten...als het ...auw... zegt weet je genoeg... :huh:

 

je moet wel zelf dat rode spul schoonmaken :) ...

als je de druppels volgt... weet je waar die woont en kan er een baksteen door de ruit... :kill: iets anders kan natuurlijk ook.. :D

 

Wat ben je ook een agressief mannetje Carpe Diem :kill:

 

Als je nou de scheermesjes nog ff insmeert met iets(goed giftigs)kan je hem onderweg al oprapen.Scheelt je weer een stuk lopen naar zijn huis en een zware steen gooien :kill:

 

@Topic

 

Tegen rippers hebben ze honden uitgevonden.Neem een newfoundlander,die vind het nog leuk ook om buiten te liggen.

 

Grtz twin

 

Ps een boze newfoundlander is geen lief pluizebolletje meer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt erop dat iemand succesvol een ripper heeft opgemerkt, maar verschrikkelijk faalde bij de aanpak van de situatie :).

 

Bron

 

Ik heb dit bericht niet in de nieuws sectie geplaatst omdat ik denk dat het relevant is in dit topic. SVP geen "ak47-smileys" en "agressieve" reacties. Iemand die overlijdt om/door 5 wietplantjes is altijd triest.

 

NB: het bericht is deels gebaseerd op opmerkingen van buurtbewoners, ofwel geruchten. Het kan uiteraard zijn dat er zich iets heel anders heeft afgespeeld!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toevallig is de overledene een maat van een collega van mij.

 

Het ging naar mijn weten niet om 5 buitenplantjes, maar een kwekerijtje binnen.

 

De jongen schijnt na opmerking gevlucht te zijn, achterna gejaagd te zijn en daarna door een glazen deur gesprongen. Uit angst.

 

Meer weet ik er niet van, maar het is inderdaad erg lullig voor die knul.

Moet je ook maar met je fikken van iemand anders z´n spullen blijven, vind ik.

Hoewel je niets met je leven zou moeten bekopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je schijnt als inbreker ook rechten te hebben, en elke vorm van mishandeling door de bewoners werken in het nadeel van de bewoners. Wegrennen en springen is geen optie (weet de situatie natuurlijk niet, voor iemand met bijv. een bijl in zijn hand blijf ik ook niet staan!)

Hij had beide benen moeten breken, dat was mooi genoeg geweest. De bewoners zullen hier ook niet al te blij mee zijn denk ik dan maar. :)

 

gr. green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een mooi anti rippers systeem.......cane corso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...