Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Paars,rose en groen knalwerk the organic way

Recommended Posts

Of gewoon een ouwe bok ;)

 

Hoe dan ook, vooral die laatste paarse pheno doet het kwijl uit beide mondhoeken stromen. :D

 

Het beginnen al aardige dikzakken te worden Krasi, en je hebt nog een lange tijd te gaan.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan aardig lekker ja, de vergeling klimt bij 2 planten nog lichtjes, ik ga nog een aantal dagen op water door, dan wil ik weer gaan voeden, zoals je al zegt heb ik nog een behoorlijke tijd te gaan, en wil ik m`n medium niet fossieleren, wat denk jij, donderdag bac en vanaf zaterag weer licht opbouwen???

Thanks for the visite ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat zeker lekker.

ook goed te horen dat het beter gaat.

Over de haar ach iedereen vult zijn hobby op een ander manier in.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D Ze lagen overal out te gaan, the poor bastards...ze zijn onze wiet niet gewend man, en dan overal flink gratis dampen, ik vond het op zich wel grappig, ik heb lang zo hard niet gelachen....ik ben zelf trouwens ook nog een beetje kanarie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha als je maar niet overal kanaries ziet.

 

Welke ik ook grappig vond was eentje die heel positie over de wiet was tot die hoorde dat ik geen final fase gebruikte toen mankeerde er alles aan.

 

Ik zelf vind out gaan oké maar doe het dan lekker thuis maar ach ieder zijn lol zal ik maar zeggen.

 

De dampen op de beurs vond ik echt te goor voor woorden zat soms al te lang in een zak (de verdamper was wel over heerlijk).

 

Anders een keer de wiet forum cup.

 

En ik had het denk al gezegd maar top je gezien te hebben en even lekker gepraat.

 

Die gab van me was ook verbaast die vond het cool hoe wf met elkaar om gaan.

 

/zODd bubbel maar een ice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi ik zou zeg maar nog even een soort van spoelen, ook een keer van boven een plens met water. Maar je plan klinkt goed. Je hebt ook wel iets meer buffer in een 18 liter als in een 12. Je medium fossieleren doe je niet zo snel, aangezien je het met tabs ook tot week 5, 6 alleen zou vol moeten kunnen houden op alleen water. Ik zou minimaal gaan voeden en dan kijken hoe de plant zich gedraagt.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Donnie, ik dacht ook in die richting, voorlopig ff geen thee en Bacto, maar gewoon vanaf eind deze week licht gaan bijvoeden, m`n bodemleven is voorlopig nog wel voorzien en lekker actief :D

 

zODd, die gast snapte er niks van joh, die had het idd eerst over spoelen, toen je zei dat je dat deed begon die over dat ie niet goed gecured was, het was echt een extreem lekker wietje die Lady Purple, en nog outdoor ook. :D

Hij begon ook over wietbomen die hij had van 16ft bij 16ft, met toppen als pompoenen...hij had wel een hoofd als een pompoen ;) ...ah ja joh, dikke lol evengoed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Fred, pfff ik ben weer nuchter hoor :D

Thanks voor je big-up :D

 

Update: 12/12 dag 41, bloei dag 33

Temp 23C/30C

LV 33%/36%

Tensio`s 350,530/560Mbar

 

Zo, heb net ff alle planten gestokt, ik heb ze uit de tent gehaald omdat het makkelijker was op deze manier.

Heb ik gelijk alle planten ff apart gefotografeerd.(uiteraard ;) )

Ook kon ik sommige planten ff van een aantal gele bladeren ontdoen, sommige zijn van zeker 10 van hun bladeren af.

De dames hebben weer gewoon water van onder gehad, 2ltr en 1,5ltr P.P.

Op de foto`s is goed te zien hoe sommige planten gevormd zijn naar de binding aan de pot en nu ze weer los zijn hebben ze soms bizarre vormen, de planten met de meeste stokken erin, hebben ook de zwaarste toppen, muv de stevigere planten.

 

Check zelf maar, Mvg Krasi ;)

 

gallery_30844_12863_1157874.jpg

 

gallery_30844_12863_3680310.jpg

 

gallery_30844_12863_3748536.jpg

 

gallery_30844_12863_1759739.jpg

 

gallery_30844_12863_3603862.jpg

 

gallery_30844_12863_3981760.jpg

 

gallery_30844_12863_2356641.jpg

 

gallery_30844_12863_4002594.jpg

 

gallery_30844_12863_3513561.jpg

 

M`n persoonlijk favoriete topper, een rose pheno

 

gallery_30844_12863_980207.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi alarm :D

 

je mag wel broodkruimels stooien want je vind de weg nooit meer terug

;)

 

 

dikke dames aan het worden ;)

 

boven in nog helemaal geen geel blad, dit gaat helemaal goed komen :D

 

keep on going

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha hey Weeds, stipt op 1 altijd, super man ;)

Ze gaan na omstandigheden best lekker, toch vindt ik het best naar, de vergeling, en nog door m`n eigen schuld ook.

Ze moeten nog een poosje dus die overige groene bladeren hebben ze nodig.

Wel weer geleerd, en deze had ik al eens geleerd, keep it basic. ;)

1 ding weet ik wel, Killingfileds is de bom, in geur en kleur, en ik wil ze zeker nog eens growen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat knal gele blad gewoon weghalen, daar zit geen fotosynthese meer in en hebben geen nut meer

 

ook kunnen er in dat afsterfende blad schimpies komen

 

en het ziet er gewoon beter uit zonder dat gele blad met knal paarse steeltjes lol

 

hou je waardes goed in de gaten, dan komt het echt goed

 

greets ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige planten, vooral de eerste heb ik gefotografeerd voor ik ze van blad ontdeed, dus dat heb ik idd alsnog gedaan, en met meters werken doe ik niet, is niet nodig bij organisch, de volgende ronde ga ik echt alleen tabs in combo met bac en AF EN TOE bacto gebruiken, ff geen andere rotzooi erbij, kijken hoe dat uitpakt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als blad alleen maar geel(ig) is (niet dood) dan zou ik het niet weg halen...

er zit nog voeding in voor de plant, en anders begint hij eerder met het leeg trekken van een nieuw ''werkend/groen'' blad..

 

als het blad afsterft zou ik ook het advies van weeds opvolgen..

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

neem eens een foto van dichtbij zo'n geel blad, ik wil de stelen even zien

 

tnx vast

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga ik morgen doen, met licht uit, thanks mannen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kon het niet laten, hier zijn de pics Weeds

 

gallery_30844_12863_4374287.jpg

 

gallery_30844_12863_2700562.jpg

 

gallery_30844_12863_3448085.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk toch aan een zeer sterk afwijkende ph als ik die paarse blad stelen zie , maar ik kan het soort en je systeem en al die middeltjes niet, je heb ook al paarse toppen lol :D

 

je gebruikt geen meters zeg je, weet je dan wel wat voor ph jouw kraanwater heeft?, want dat varieerd nogal per gemeente

in me vorige huis kwam er 7.3 uit de kraan en hier 8.1, dat is best een groot verschil, ik zou toch een water en medium monstertje laten doen als "ik" jouw was hahahahah

 

maar wacht nog even andere meningen af,

 

"Meer" weten meer als 1 (moi)

 

stikkie zeg jij eens wat je denkt dat het is :)

jij kent de meeste soortjes van Sannie B)

 

groetjes

 

AFTER EDIT : nog zo'n voordeel van DWC ;) what u see is what u give/get lol

|‾‾‾‾‾‾‾|

|_______| Ps. ze passen er presies in, 2 van die bakken in je tent ;) ;) :D ;)

|\__/\__/|

 

:D ♪♫♫♪♪♪♫♫♪♫♫ ♪♪♪♫♪♪♪♫♫♪♫♫♪♪♪ ♫♪♪♪♫♫♪♫♫♪♪♪♫ ♪♪♪♫♫♪♫♫♪♫♫♪♪♪ whhahhhhahahaha (grapje) ☺☻☺☻☺☻

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi!

Wat zien je dames er in die roze lingerie er toch sexy uit :D

Ik kom iedere keer met plezier weer even kijken hoe het ervoor staat bij jou

Laat je ze btw ook wel eens wat serietjes bankdrukken? Is dat soms de reden dat ze zo opgepompt worden? ;)

 

Keep up the good work!

Peace, MJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damm dat is echt een mooie paars/roze zeg.

En ik bedoel de planten niet dat gezicht van zODd toen die op maandag paars gedampt was.

 

Sterkte met het blad probleem dat het niet veder uitbreid.

 

/zODd

 

PS, wil je nog een dampje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaan idd erg lekker krasi, en redelijk klein ook gehouden zie ik nu pas.

Had het idee dat ze veel groter waren op de vorige foto's. Zziet er nog steeds mooi uit, houden zo!

 

Goed bezig!!!

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Weeds, ik heb een ph van 8.2 uit de kraan, de bacteriën in de bodem reguleren dit, echter heb ik op een gegeven moment zoveel bacteriën in m`n grond losgelaten icm voeding voor hen, dat ze zoveel voeding hebben vrijgemaakt voor de plant waardoor een blokkade is ontstaan, die ben ik nu aan het verhelpen door alleen water te geven, en nog zie ik witte en bruine bladpunten onstaan, dus er zit nog erg veel voeding in de grond. ;)

Wat betrefd te de ph, er zijn meerdere mensen op WF die met dezelfde ph organisch kweken en geen problemen ondervinden, dat sluitte het ph probleem uit die ik als eerst aanvankelijk dacht te hebben.

Kweken doe ik het liefst op aarde, hydro heb ik ook gedaan, ging ook wel goed maar is handig in het groot kweken, organisch doe ik nu voor het eerst, en ik ben iets te enthousiast geweest met thee en dergelijke, maar wat een heerlijk systeem, ik ga de volgende run eerst basic en van daaruit kijken wat ik eventueel zou kunnen aanvullen.

Thanks man, voor het meedenken. :D

 

@Miss Mary Jane, dank je, always a plessure, de genetica is oersterk en beeldschoon, de dikke stelen zorgen voor sterke drinklust en resulteerd in mooie topvorming ;)

 

@zODd, bedankt maat, ik ben ook erg onder de indruk van geuren en kleuren in de tent, dampen :D , voorlopig niet meer, ik ben een partij van de wereld geweest maandag en zelf gistermorgen, na deze oogst weer eens genieten van een KF stickie :)

 

@THC Dude, jij ook bedankt weer, ze zijn kort en stevig idd, en evengoed moeten de zware toppen ondersteunt worden, maar dit pakt volgens Sannie alleen maar goed uit, omdat ze dan nog dikker worden, ik ga ze met een aangepast schema tot het einde begeleiden ;)

 

 

Nieuw schema gaat als volgt:

 

Ma: water

Di: GL Batboost

Wo: water

Do: Bac bio bloei

Vr: water

Za: Deucedeuce

Zo: AN Organic B1

 

Om en om van onder en boven gegeven, en minimale ml/ltr verhouding.

Even geen thee en Bacto meer.

 

Mvg Krasi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij mag altijd op de thee komen Weeds, fijne kerel :D ;)

 

Je ziet er btw nog goed uit voor je leeftijd :) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe ik m`n tentje open..bzzzzzzzzzzzz...zie ik een dikke vlieg rondvliegen, hoe komt die daar nou,........ maar goed hij zal geen kwaad doen. :D

Verder beginnen er puistjes te ontstaan op de toppen van sommige pheno`s, die gaan lekker aandikken nu. ;)

Wat me wel tegenvalt is de vergeling, deze zet toch weer door, en dat gaat toch ten koste van de budzz.

Morgen krijgen ze weer bac mee, en dan was het plan om vanaf dinsdag met m`n nieuwe schema te beginnen.

Ik hoop dat het goed gaat, over het algemeen genomen gaan ze nog echt wel lekker.

Morgen weer foto`s.

Ciao Krasi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...