Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
andy321

resultaten ecolight 250 watt bloei

Recommended Posts

Wat een teleurstelling dat ding, mijn eerste kweekje sinds jaren weken wachten op leuke toppen, opbrengst 1 wekpot, na 13 weken bloei, wat voor deze pp stekken in normaal 9 weken klaar had moeten zijn.

 

Fluf en wel rijk aan THC maar de smaak van de wiet is te groen, volgens mij was de wiet nog niet eens oogstrijp, maar deze jongen had geen zin meer om te wachten. Pure tijd en energieverspilling.

 

Ik heb van de week bij WF shop een gavita digistar 400 en een Philips 400 son pi besteld en deze hangt nu boven mijn planten, wat een verschil van lumen niet normaal.

 

Het verkooppraatje waar ik dus ingetrapt ben klopt voor geen reet (kan een 600 watt HPS vervangen)

 

Ook heeft de lamp grote beperkingen qua spreiding van het licht je hebt oor een ruimte van 1 bij 1 meter al snel 2 nodig is 500 watt dan is er van stroombesparing ook geen sprake meer, plus toch nog redelijk veel warmte met 2 stuks.

 

Slotconclusie van mij, een klote produkt, dat je mischien voor de stek en of voorgroei kan gebruiken, dan wel de 150 watt serie maar nog kun je erdan maar een paar plantjes onder kwijt, en ze zijn vrij prijzig, het enige voordeel mijn portomonee is weer ligter en leger...

 

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben...gr Andy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat had je dan verwacht? .

 

 

Maar hoe zit het met je kweekskills.

Want een vette lamp is geen garantie voor veel wiet.

Ik kan immers ook mijn dames verneuken en maar een paar gram pakken onder een 600 watter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat nu in de tent staat ziet er goed groen uit en de topjes zijn hetzelfde als de vorige ronde, na drie weken weinig vorderingen daarom nu omgewisseld voor de HPS.

 

Twee jaar met een maat deze soort gekweekt op een lokatie onder HPS en dat ging hard met een ongeveer bijna altijd een zelfde resultaat, 1.4 van 3*400 watt

 

greetings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had zelfde ervaring ermee andy321, sterker nog, zelfs voor mijn moeders is een gewone TL al beter dan die ecolight toestanden. Ik vond het ook treffend dat zelfs de 125watt variant nog aan de lopende band timers opvrat en je eigenlijk zelfs dan al alleen zekerheid had over een schakeling met relais.

 

Ook de warmte productie van die lampen staat in schril contrast met hun lichtopbrengst. Veel warmte weinig licht :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...