Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Flea

welke mp3 luister je nu ?

Recommended Posts

MOH radio ouwe dominator 2009 met anime en meer.

Op een Yamaha met B&W en REL sub de buren worden mad :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MOH radio ouwe dominator 2009 met anime en meer.

Op een Yamaha met B&W en REL sub de buren worden mad :huh:

Ff elkaar de hand schudden, mijn mainset bestaat ook uit een vette Yamaha en B&W speakers, alleen heb ik een yamaha sub erop en B&W surround en center.

Het karakter van Yamaha bevald mij iig uitstekend ;)

 

Trouwens, nu deze, pc staat digitaal gelinkt aan mijn yamaha receiver, klinkt dus wel heel aardig, wel een mooie track.

 

Handig, dat youtube voor als je de cd nog aan moet schaffen en je toch ff snel een track wil beluisteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Less Than Jake - One Last Cigarette

 

@Dokter Rubbens

Adele is echt onwijs goed, ik luister ook regelmatig naar haar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic

@Dokter Rubbens

We kunnen zekers de handen schudden( wel grappig).

is een YAMAHA RX-V2067

 

BTW alles met IXOS en Moster cable aan gesloten

 

 

Ontopic

 

Anthony B

Share this post


Link to post
Share on other sites

jvc ax-z1010 aan deze kant,

de beste jvc versterker die ooit gemaakt is ;)

AX-Z1010.jpg

in 1989 nog 3000 guldens,niet zomaar een jvc(normale jvc versterkers zijn eigenlijk kudt)

 

20 kilo zwaar,de kenners weten wat dit beest kan :huh:

 

Yamaha is trouwens ook zwaar bizar,zware kwaliteit,het echte werk :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie ding zeg :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvc ax-z1010 aan deze kant,

de beste jvc versterker die ooit gemaakt is ;)

AX-Z1010.jpg

in 1989 nog 3000 guldens,niet zomaar een jvc(normale jvc versterkers zijn eigenlijk kudt)

 

20 kilo zwaar,de kenners weten wat dit beest kan :huh:

 

Yamaha is trouwens ook zwaar bizar,zware kwaliteit,het echte werk :wub:

Ik heb nog een 2x80 watt JVC AX-E91 met bijbehorende 2x 7 bands equalizer. Prima spul, mooi van klank, niks mis mee en de versterker woog ook behoorlijk zwaar. Deze set had een Denon en een Kenwood set als directe concurent, zegt wat over de kwaliteit.

 

Die Yamaha bak van mij weegt een flink stuk zwaarder als een oude vintage Marantz die ook al behoorlijk zwaar weegt. Je hebt er haast een vorkheftruck voor nodig.

De klank is subliem en er zit een power in waar je vroeger alleen maar van kon dromen en ik spreek niet uit een boekje, maar van echte gebruikservaring. Kwaliteit geldt voor alle Yamaha apparaten die ik heb. Ik heb een KX493 cassettedeck van Yamaha en de opnamen ervan zijn vergelijkbaar met een veel duurder 3 kopen deck, die yamaha is een 2 kopper, maar zet wel het gehele audiospectrum zonder moeite op een standaard bandje en laat ook duidelijk het verschil horen tussen een chrome en een metaalbandje zoals een goed deck dat ook hoort te doen. Ook is er meer laag aanwezig als je een cassette op een ander deck weergeeft, je hoort gewoon dat het op een zeer goed deck is opgenomen en klinken de opnamen op mijn Nakamichi Dragon(mijn main/hoofd cassettedeck) subliem goed. Opnamen klinken professioneel goed :P

Yamaha maakt dus ook uitstekende cassettedecks en ook over de minidisc recorder ben ik zeer te spreken, lijkt heel erg veel op een professionele Tascam, volgens mij zelfs dezelfde display :tu .

Heb alleen een Marantz cd speler, daarvoor in de plaats zoek ik een Yamaha CDX-993 black welke zeer goed schijnt te zijn.

 

Ik zal eens aan mijn buren vragen of ze mijn Yamaha ook mooi vinden B) :o ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Less Than Jake - One Last Cigarette

 

@Dokter Rubbens

Adele is echt onwijs goed, ik luister ook regelmatig naar haar.

 

Ik ga zo de stad in om te kijken of Adele ook op vinyl uit is, zou helemaal fantastisch zijn, anders wordt het de cd.

Als Amy Winehouse op vinyl is uitgekomen, dan moet Adele ook wel op vinyl verkrijgbaar zijn, kan er niks aan doen, ben een analoog fan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hardcore mix aan het luisteren van een vrij onbekende DJ , DJ A-part oftewel odin/oodje.

 

 

MOH radio ouwe dominator 2009 met anime

 

Ik had laatst op RDD Anime weer moge bewonderen wat een schoonheid, en 3x raden met wie zij iets heeft? *kuch*Mad dog*kuch* en het kan draaien ook ;) in tegenstelling tot Lady Kate die alleen maar danst :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites


Alleen de naam is wat gejat want timemachine feesten waren altijd in de melkweg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu naar deze cd:

cdbackto.jpg

 

Mijn aller eerste mixed cd :huh: Nog onder mijn eigen naam, op latere cd's gebruik ik mijn dj naam: CB Interactive of CB Interactive.nl

Eigen productie, zowel de mix als het coverontwerp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokter rubbens, nu weet wel heel de wereld ( diegene die NL kan lezen en op wietforum zit ) hoe je heet.

 

chris de boden...gezien je eigen topic misschien wat onhandig, of juist niet hahahahahahahahahha want wat is ie lang he hahahah\

 

ik denk ik zeg het eff, maar waarschijnlijk weet je het zelf ook wel en heb je er schijt aan, klasse !!!!

 

groeten van ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
dokter rubbens, nu weet wel heel de wereld ( diegene die NL kan lezen en op wietforum zit ) hoe je heet.

 

chris de boden...gezien je eigen topic misschien wat onhandig, of juist niet hahahahahahahahahha want wat is ie lang he hahahah\

 

ik denk ik zeg het eff, maar waarschijnlijk weet je het zelf ook wel en heb je er schijt aan, klasse !!!!

 

groeten van ejb

 

Ik heb niks op mijn kerfstof, hoef van mijn echte naam geen geheim te maken :huh:

De overige gegevens zoals mijn straat, mijn telefoon nr mijn bankrekening enzo heb ik dus niet openbaar ofzo ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt lef! de meeste willen niet met naam op WF denk ik, TOP....

 

ben zelf weer druk bezig met lp's, 7-10-12 inch uitzoeken, dollar staat erg laag dus inslaan hahah

 

groeten van ejb

 

tof dat die santa maria goed werkt!

Share this post


Link to post
Share on other sites
je hebt lef! de meeste willen niet met naam op WF denk ik, TOP....

 

ben zelf weer druk bezig met lp's, 7-10-12 inch uitzoeken, dollar staat erg laag dus inslaan hahah

 

groeten van ejb

 

tof dat die santa maria goed werkt!

 

Wat heet lef, ja de donderdag en de vrijdag voor de pasen per fiets naar het Hoekse strand, daar een patéroe oproken en dan de zee induiken terwijl men dat afraadt en je er ook niet voor schaamt om je zwembroek op het strand aan te trekken, ja dat heet lef.

 

Maar qua naam heb ik hier niks op mijn kerfstok, heb niks te verbergen en bovendien als je mij op straat tegen komt, dan zeg ik toch ook gewoon hoe ik heet, ik maak daar geen geheim van. En als ik wel iets in mijn schild voerd, dan gebruik ik een andere nick en maak mezelf dan ook niet kenbaar, maar hier is daar geen aanleiding toe B) De nick die ik hier gebruik had ik al en heb geen zin om dat te veranderen, heb heel veel verschillende nicknames.

 

De muziek: het album 'Houseparty 2000' vanaf een cassette(eigen opname), een trancemix, best goede muziek voor een arcade album

Heb een hoop arcade cd reeksen waaronder turn up the bass, techno trance, megadance, thunderdome. Een hoop nummers hebben een matige geluidskwaliteit of er staat een nep versie/cover versie op, de cd versie gaat nog wel, de cassette versie is een grote ramp, echt bagger kwaliteit; de sporen staan helemaal uit het lood en met een correct recht afgestelde kop zit je dus net naast de sporen wat in een dof ongebalanceerd geluid resulteerd wat dus niet aan je deck ligt, alleen met professionele decks zoals een Nakamichi dragon of een zx9 enz. kunnen er nog een redelijk fatsoenlijk geluid uit halen(ook de levels kloppen totaal niet van die arcade meuk bandjes).

 

Ik heb de mp3 320kbps versie van die albums op dvd+r dl, eigen cd rip (om snel een bepaalde track op te kunnen zoeken ipv al die albums stuk voor stuk afzoeken), haast hetzelfde als het origineel welke ik ook nog ergens moet hebben, op een normaal simpel setje zul je het verschil dan ook niet horen maar die Yamaha bak laat ook echt elk verschilletje horen, zelfs tussen mp3 320kbps stereo(geen joint stereo) beste kwaliteit en cd, ziekelijk gewoon, luxe probleem :wub:. Opmerkelijk is dat ik tussen cd en ongecomprimeerd wave (*.wav) 44.1khz 16 bits stereo totaal geen verschil kan waarnemen, ook niet tussen wave en flac.

 

Maar goed, nu draait er een bandje welke wel zuiver en vertrouwd is opgenomen. Opgenomen op mijn yamaha deck welke op dit moment dat bandje ook weer weergeeft, als die originele muziek cassettes nou ook zo mooi zuiver opgenomen waren....

 

BTW,

Die SM is lekker, maar heb nu een Haze Light jointje op welke ook flink aan slaat en dat gewoon uit mijn stamtent Pas!Op Schiedam.

Als ik elke dag SM zou roken heb ik straks een spijkerbroek nodig met 3 broekspijpen ;) :huh: :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

met de SM aan SM doen..........................

 

onder het genot van een lekker muziekje.......

 

REIN ........RAUS..... ( rammstein hahahahahaha )

 

ejb

 

zoveel lef vind ik het ook niet om met jouw pik op het strand je te verkleden....hahahaha maar in het water springen dan weer wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zODd /bow naar Dokter Rubbens dikken respect met hoe je denkt.

 

/zODd

 

Luister naar Eek a mouse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lp horace andy, maar geen roots van hem maar horace andy in a rubba dub styleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

kikke hoor, lp heet haul and jack up

 

pulllllllllllllllllllllllllllllll up selectahhhhhhhh hahahah

 

ejb

 

dat hebben horace, jammy and bobby d weer goed gedaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites
met de SM aan SM doen..........................

 

onder het genot van een lekker muziekje.......

 

REIN ........RAUS..... ( rammstein hahahahahaha )

 

ejb

 

zoveel lef vind ik het ook niet om met jouw pik op het strand je te verkleden....hahahaha maar in het water springen dan weer wel.

 

[off-topic]Wat heet lef :verrygood Ik noem het gewoon schijt hebben aan en me nergens wat van aantrekken.

Net als na de gymles vroeger op school al waar je ook een publieke douche had en een publieke kleedkamer. Sommige jongens waren wel heel preuts, handdoekje ervoor/ in een hoekje gaan staan tot de meest gekke capriolen aan toe, vanwaar die schaamte vraag ik me weleens af.

Iedere gezonde jongen of man heeft zo'n ding, geen een is er 100% hetzelfde, ze verschillen allemaal, net als je gezicht. Voor je gezicht schaam je je toch ook niet? Sommige dames zonnen weer topless, nou ff een 3/4" broek uittrekken en gelijk een zwembroek aantrekken is veel onschuldiger in principe. [/off-topic]

 

Qua muziek heb ik een verzamelband op staan met dub reggae en dub ska, ben lui, dus tape erop en 3 uur muziek achter elkaar :lol: .

Die band heb ik opgenomen vanaf de upc mediabox met de digitale radio funktie en dan het reggae kanaal van music choice. Best een goede geluidskwaliteit, maar ik gebruik dan ook een externe dac voor opnamen, in dit geval mijn minidisc deck en een optimaal signaal(coax sternetwerk, elke kamer een directe aansluiting met de signaalversterker/verdeler waar de kabel het huis binnen komt).

Iig een paar maanden terug werd er een hoop dub op de vrijdagavond/nacht uitgezonden, ik geloof dat het nog zo is. Iig een leuke compilatie van opgenomen die nu wordt weergegeven. Echte jonkoo sound :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu eff lekker don carlos op lp aan het draaien ( en lusiteren ) heerlijk.

 

reggae ....sweet reggae music!!!!!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het album "Synthesizer Greatest, the real originals vol 1.", een door mij zelf samengestelde compilatie cd van een paar jaar oud vanaf een cassette.

Eind jaren 80, begin jaren 90 bracht Arcade de serie Synthesizer Greatest op de markt, maar deze serie was een serie cover cd's ingespeeld door Ed Starink en ik wil alleen het origineel horen en geen coverversies, zodoende heb ik die cd samengesteld.

 

Nu:

Track 1 Future World Orchestra - Roulette (volledige versie)

 

Daarna:

Track 2 Alan Parson Project - Lucifer

Track 3 Jan Hammer - Crockets Theme (extented vinyl version)

Track 4 Pet Shop Boys - Always on my mind

Track 5 Guru Josh - Infinity (original 12" vinyl extented version)

Track 6 Art of Noise - Paranoïa

Track 7 Alan Parson Project - Mamagamma

Track 8 Ad Visser - Giddyap a-gogo(vinyl)

.... enzo

 

Moet er wel bij zeggen dat niet alle nummers puur intrumentaal zijn, er staan ook synthesizer tracks op zoals OMD - Maid of Orleans, Ultravox - Vienna, Pet Shop Boys, maar ook bijvoorbeeld Vangelis met enkele tracks waarin Jon Anderson de zang voor rekening neemt, waarin dus origineel in gezongen wordt en zo staan ze ook op die cd :verrygood Alleen de originele volledige versies staan erop en zit nu pas aan het 3e deel qua samenstellen, maar je krijgt wel een leuke collectie zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dean Evenson & Li Xiangting - Tao Of Healing

Share this post


Link to post
Share on other sites

sylvan white

 

ROOTS REGGAE MUSIC

 

ik kende hem niet, nooit van gehoord, maar sjonge jonge wat een vette heffie roots!!!!!

 

dubbel lp africans unite, als je van reggae houdt hoort deze in de kast te staan!!!!!!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...