Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokies22

4x autoflower op me balkonnetje.

Recommended Posts

beste medekwekers/smokers,

 

hierbij ook mijn buitenkweekje van 2011. Het is wel een late maarja niet geschoten is altijd mis zal ik maar zeggen. en aangezien er van autoflowers gezegt wordt dat je ze later in het jaar ook nog gewoon buiten zou moeten kunnen kweken...........

 

in iedergeval het zijn 4 mooie autoflower plantjes die nu een maandje met hun voeten in de aarde staan. Het verbaasd me steeds weer wat een plantje toch in zo'n korte tijd kan groeien.

 

dit zijn de soortjes.

 

auto white widow:

 

gallery_31469_12802_133303.jpg

 

super auto stativa:

 

gallery_31469_12802_1054634.jpg

 

shot adrenaline:

 

gallery_31469_12802_2584433.jpg

 

en de sugar mango ryder (deze gaat trouwens nog best lekker naar mijn idee :huh:)

 

gallery_31469_12802_2747249.jpg

 

 

ik hoop echt dat het nog wat wordt met het najaar want dan heb ik misschien nog een beetje kans.

 

tevens krijgen ze sinds 31-08 bloeivoeding eerste witte haartjes zijn namelijk al gezien bij 2 plantjes.

 

greetzzzz smokies22 :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit man, ik heb ook autoflowers op me balkon staan.

Hopen dat de zon genoeg schijnt deze maand!

Succes man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heerlijk zeg om 8 uur wakker worden door een lachend kind en als het dan je eigen kind is geniet je er dubbel van, en dan schijnt ook de zon nog eens lekker in me slaapkamer dus dat is pas heerlijk wakker worden.

gelijk is effies me plantjes in het zonnetje gezet en ze genieten er zo te zien met volle teugen van :huh: heerlijk om te zien.

 

de sugar mango begint voorbloei te tonen dus ik heb het idee dat het best goed gaat komen met me plantjes.

 

hopelijk groeien ze nog een cm of 15 tot 20 dan zitten ze allemaal rond de 50 a 60 cm lijkt mij een prima formaatje voor de tijd van het jaar ;)

 

iedereen een hele mooie dag gewenst ik gaat wat te roken pakken :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit man,

 

ik ben ook van plan om volgend jaar auto's neer te zetten, alleen de soortjes nog niet, maarja tijd genoeg voor om over na te denken.

alleen had ik wel een vraagje,

 

zit er verschil in literpotten bij auto's en (normale) planten?

zoja, wat zou de beste inhoud dan zijn?

 

 

maja, succes verder, ik blijf je volgen,

 

ciao mr high

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe gaat ht met je plantjes ;)

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...