Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ziet er goed uit Guitarist! Mooie setup.

Benieuwd naar de nieuwe foto's, de pro's zullen wel snel kunnen zeggen wat het probleem dan is met je plantjes nu...

 

Grtz,

 

John007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Effe een foto-update, we naderen week 7 bloei:

 

De Killingkush gaan gestaag en krijgen verdeeld over de week, met tussendoor water, ongeveer;

3ml Bloeivoeding A+B

1,5ml Bloombastic

8ml Guanokalong

af en toe een keer 1,5ml atazyme

 

De herijuana's krijgen voeding van biowulf.

 

250w tent, Foto met licht uit. Klein maar fijn?

gallery_11024_12738_831320.jpg

 

600w tent, Veel en harde toppen.

gallery_11024_12738_1084775.jpg

 

Topje, beetje wazig sorry:

gallery_11024_12738_175693.jpg

 

Blad probleempje: Overvoeding of een tekort? De planten lijken wat donkerder op de foto's, sommige bladeren zijn wat geel.

gallery_11024_12738_17200.jpg

gallery_11024_12738_709870.jpg

 

Tot binnenkort! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet eruit als een P tekortje.

Herijuana kan heel veel hebben aan voeding, als het maar wel voldoende gebalanceerd is :verrygood

 

Daarnaast denk ik dat de ph wat te hoog is bij de Herijuana's, de kushjes zien er goed uit.

 

Aan de topvorming te zien is de Herijuana al bezig af te bloeien, hoe lang staan ze nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je leest soms over dingen heen :showoff:

 

goh, volgens mij heb je dan een zgn pre-mature pheno die met iets in de 7wk al klaar is.

dan zijn die dingen in het blad ok, dat is de herfst die in gaat treden en soms krijg je zelfs paars in je toppen :icecool

 

ik ga af op de laatste foto overigens :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korte update week 7:

 

De heri's krijgen sinds deze week enkel nog water en zijn bijna klaar voor de oogst. Tevens krijgen ze geleidelijk aan steeds wat korter licht. De kushjes hebben deze week nog voeding gehad, ik denk dat ze nog wel een weekje meer kunnen, en gaan daarna ook over op alleen water.

 

Killingkush topjes:

gallery_11024_12738_1165009.jpg

 

Tot snel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Work, eat, smoke, game, repeat ... :)

 

Internet is weer up and running. Zag jou ook aan de MW3, net als vrijwel mijn complete friendlist. Ik kick je ass met spec ops, ok? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer eens een update ;)

 

De herijuaná's uit de 600w tent hangen inmiddels al een weekje te drogen. De opbrengst valt volgens mij wel een beetje tegen, mede door een vleugje over-enthousiasme van de teler. Te laat/veel toppen, te vroeg (boost)voeding geven etc. Aldoende leren we ... (Helaas nu geen foto hiervan ... )

 

Verder heb ik vandaag een killingkush geknipt, gaf weinig opbrengst, maar toch een paar sterk ruikende plakkerige topjes. De ander staat nu nog even in de tent, ik denk dat ze wel redelijk uitgebloeid is, toch lijkt ze nog wel even te kunnen staan.

Duidelijk is wel dat het 2 heel verschillende plantjes zijn geworden, wat ik in het begin ook al op had gemerkt. :D

 

Opgehangen topjes:

gallery_11024_12738_1139493.jpg

 

Staat nu een week af te wateren:

gallery_11024_12738_567063.jpg

 

Veel vollere topjes met weinig blad:

gallery_11024_12738_1211788.jpg

 

Week 9 nu als ik me niet vergis, zou ze nog langer willen?

gallery_11024_12738_1100899.jpg

 

Al met al ben ik best tevreden over het tot nu toe behaalde resultaat met een 250w spaarlamp. Heb ook al leuke ideeen voor een volgende ronde. ;)

 

Groetjes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer volgende keer als je scrog veld vol is de takken nog wat meer omhoog te laten groeien (langere toppen)

wel een mooi veldje. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scherp gespot hoor ;)

 

Klopt helemaal. Ik heb ze, vooral de gene die al geknipt is, veel te laat op het net gebonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat je de killingkush zo snel geoogst hebt want t is een lekker wietje en je had er veel meer uit kunnen halen, maar ja al kwekend leer je..

 

greetz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

staan ze nog of zijn ze al

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
je had er veel meer uit kunnen halen, maar ja al kwekend leer je..

 

dit was al heel knap met zo'n spaarlamp geloof ik (vd 250W blijft iets van 200w spaarlamp over) :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...