Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cubeest

HELP:Kakkerlakkenbestrijding gaat langs komen

Recommended Posts

Ik zit in een huurwoning.

En binnenkort komt (omdat er ergens in m'n blok een of andere viezerik woont) de kakkerlakkenbestrijding langs.

 

Wat kan ik doen om ze uit m'n gelievde kamertje te houden???

 

Of ben ik nu de lul???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kakkerlakken bestrijdingsboy ff doordringend aankijken en vriendelijk verzoeken niet in dat kamertje te komen. Als die eigenwijs is kun je hem wat geld in z`n handen drukken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak je maar niet druk. Die bug exterminator heeft al veeeeeel meer tuintjes gezien. Je zal hem hoogstens met een grijns zien rondlopen. Vraag anders of ie ook een liefhebber is en geef hem een dikke top mee ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

gwoon niet op et kamertje laten komen ofzo of vraag dat hij ze mondje kan houden anders geef je em 1 top of smoke je jointje met em :wacko: :D

heeft ie weer is wat anders te doen dan insecten doden

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou er alleen rekening mee dat je je hok goed afsluit want wietplanten schijnen bestrijdingsmiddelen van kakkerlakken niet echt te waarderen :D

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg hem dat je slangen houdt en dat deze nu in de bedoelde ruimte in winterslaap liggen, de kans is groot dat hij het allang goed vindt zo.

(Aan de praktijk getoetst)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ieder geval kun je voor de zekerheid een grote tefalpan achter je rug houden en indien nodig er mee op zijn hoofd timmeren, hem vastbinden en hem van't balkoen smijten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar...

Natuurlijk kun je hem ook gewoon om zeep helpen en zijn lichaam in stukken hakken en verwerken in je voeding ... :D

crepapelle[1].gifcrepapelle[1].gifcrepapelle[1].gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens, ik ben d'r uit ik ga gewoon ff stoppen (alles weghalen). Lijkt me het veiligste.

 

Toch bedankt voor jullie (soms ietwat vreemde) adviezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zeker wilt zijn dat je dadelijk weer veder kunt gaan, dan kunt je het iid beter ff weghalen.

Nu jammer dan, maar dadelijk meteen weer, mss op een nog betere manier weer van start.

 

Met die pan (en andere suggestie's) zal je er echt niet goed vanaf komen.

 

Ben het wel eens met Bambo trouwens dat die mensen het zeker meer hebben gezien.

Dat werd mij ook weer eens goed duidelijk toen men bij mij een nieuwe keter hebben gehangen. Ze ziet het op erg veel locatie's.

Gewoon goed verzorgen en dan is er niks aan de hand. Koffie ed. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat die wel zal zien dat het een kweekkamer was. Je kunt nu altijd effe checken of het een pro-wiet man was..

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Ja, de kakkerlakkenboy is nu langsgeweest.

 

Hijzelf was inderdaad wel pro wiet, maar vertelde er wel bij dat er een jongen in zijn team zat die meteen de kliklijn gebeld zou hebben (dit is een paar dagen geleden gebeurd aan de overkant bij mij).

 

Ik wacht gewoon tot de nacontrole is geweest, dan kan ik met een gerust hart verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...