Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hasjOE

Gamen met meerdere personen op een pc!?

Recommended Posts

Dag dames en heren,

 

Ik had het idee om een mooie tv te kopen, en dan m'n pc er op aan te sluiten. Leuk natuurlijk, lekker groot scherm enzo. Maar nu vroeg ik me dus af, kan je met een pc ook split-screen gamen? Bijvoorbeeld, als ik twee controllers koop voor een pc, dat ik dan met een vriend kan gamen in bijvoorbeeld call of duty. Met een xbox en ps enzo, weert ik dat het kan, maar kan het met een pc ook?

 

Bijvoorbeeld als dit:

modnationracerssplitscreen.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej,

 

meestal kan het met 2 PCs wel maar dat was jouw vraag eigelijk niet.

 

Ik zou zo niet echt een spel kunnen noemen waar split-screen opzit,

Wel CO-OP maar dat is wel weer met 2 consoles meestal

mischien kun je even hierop klikken voor informatie?

 

Klikkerdeklik

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kon helaas niet zoveel op google vinden, dus dacht ik, misschien heeft iemand er hier ervaring mee.

 

Een ps of xbox erbij kopen kan natuurlijk ook, maar die spellen zijn duurder en ik hou niet zo van consoles (a). Dus been ik op zoek naar een midden weg, pc met controllers :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ben niet echt zo n gamer maar als pokerverslaafde zit ik altijd aan een tientafel

en ik doe aan freerolls mee waar soms wel 900 man aan mee doen .

dus het moet te doen zijn dacht ik zo .

de techniek staat voor nax.

wel koel dat je die vraag op het wietforum stelt btw.

want de kans dat je hier tegen een stoner weetjeweltype oploopt

weetje is groot en kan de uitleg weetje wel enigzins vertragen weetjewel.

maarja wie ben ik en tilt het hier wel op van wietrokende gamers die stoned en high tegelijk

al couchlockend een klip en klare heldere oplossing kunnen bieden .

zou mooi zijn dat wel .

 

was de eerste keer voor me dat ik es in wietforum>chill out>games,films,muziek en uitgaan verzeild raakte.

en eens moet de eerste keer zijn .

goed bevallen trouwens alleen dat taaltje dat jargon van consoles en splitscreen co-od en copod

voor mij is het compleet acabadabra hoor.

maar je moet een beetje met je tijd meegaan je ontkomt er niet aan .

ik zal deze sectie wat meer in de gaten gaan houden vind het wel interesant en informatief.

maw ""ik weet het niet.""

 

houzgroenmacerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

@macerror

wat jij bedoelt is wat anders, dat is met veel mensen, ieder vanaf eigen systeem, inloggen op server en dan spelen.

dat hebben de meeste games wel in zich.

 

Spelen vanaf 1 systeem met meerdere personen is vaak voorbehouden aan console (xbox/ps3/wii) en een game zelf moet de mogelijkheid bieden om met meerdere personen dmv een gedeeld scherm (split screen) te spelen.

 

@hasjOE

Een xbox kan ook anders hoor, net zoals de ps3 zodat je niet steeds naar de winkel hoeft vd nieuwste games enzo

meer mag en ga ik er niet over zeggen op WF, stuur maar een PB als je meer wilt weten <_<

 

Geek..

Zou het wel wat vinden als het eindelijk mogelijk zou zijn om platform onafhankelijk met/tegen elkaar te gamen online.

Een game die op bijna alle platformen draait zou dat wel mogen bieden inmiddels maar daar zit komt weer die eeuwige MS/Sony strijdt achter met op alleen dit platform etc etc.

 

COD BO op pc is veel uitgebreider oa mapeditor en zou mooi zijn om die mappen ook te kunnen spelen op de xbox ipv alleen wat Activision vindt dat er bij de volgende release in moet en dan ook nog een aantal mappen wel in de game stoppen maar er 3mnd na release geld voor gaan vragen om ze te unlocken, bij COD BO al 3 packs a € 15 :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Map packs zijn echt bagger... Ik heb er nog geen een gekocht. Voor drie map packs betaal je evenveel als de game zelf :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...