Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nielzzz1993

zaadjes bestellen

Recommended Posts

beste mensen

 

ik wil volgend jaar wiet ga kweken maar mijn ouders mogen er niets van weten.

ik zou de zaadjes online willen bestellen maar ik kan ze niet bij mijn thuis laten leveren vanwge ouders

 

iemand een idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet kweken... want dan kan je ook nergens drogen... :(

bezint.. eer je begint...

je kan je hele leven nog kweken...op een eigen stek... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe het ook zonder dat mn ouders het weten :(

 

Ik weet niet waar je woont, maar in Belgie heeft De Post een service waardoor je je enveloppe/pakketje in het postkantoor kan afhalen.

 

Je moet er dan voor zorgen dat de zender van de enveloppe de melding "postliggend" er op zet.

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

heejhoi,

 

 

 

In Nederland hebben we daar gewoon een kiala punit voor.

Kijk maar op www.kiala.nl

Daar moeten jij en de zender wel allebij voor aangemeld zijn steld niet zo veel voor opzich.

 

 

 

 

Greetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

!Niet kweken anders word je geheid betrapt! Ik kan nog maar 1 andere mogelijk heid bedenken en dat is een ander (vertrouwd) adresje bij vrienden of kennissen ofzo! Maarja daar moet je dan ook nog kunnen drogen en knippen! Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

het drogen is geen probleem want ik ben van plan om een groot doek in een bos te hangen en daar alles onder laten drogen. ik woon in limburg (belgie).

ik ben er al een hele tijd mee bezig want wil dat er niets foutloopt de spots heb ik al en ben nog steeds naar betere op zoek. :wacko:

 

ik had ook een heel goede spot gevonden de beste normaal maar toen ik goed keek zag ik in de verte iets ging dichterbij gvd een boomhutje (voor vogels te spotten denk ik) ik dacht dat gaat hier niet random staan dus ik volgde het padje dat van de boomhut weg liep. ik vond een vijver (gemakkelijk voor water plantjes) en een huisje (welliswaar van dunne houtplaten). :head_hurts_kr:

 

als daar niemand meer kwam was dat de perfecte plaats want dan kon ik in het huisje alles laten drogen maarja <_<

blijven verderzoeken dan maar... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
het drogen is geen probleem want ik ben van plan om een groot doek in een bos te hangen en daar alles onder laten drogen. ik woon in limburg (belgie).

 

 

dream on :) ....als je denkt.. dat dat kan.....

tis ECHT geen Spanje hier :wacko: ...mja.. je moet alles zelf meemaken...toch B)

 

een plantje opkweken is ook leuk <_< ...en voor drogen vind je tzt wel iemand... :D

 

succes, ook met spot spotten, daar kan je niet vroeg genoeg meebeginnen :head_hurts_kr:

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha drogen in de herfst buiten

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder een doek jonguh !

 

Maarre..dat buiten drogen kan dus niet.

Als je 18 bent zul je het er misschien eens over moeten hebben met je ouders, dat je een plantje zet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@soca mijn ouders willen niet eens dat ik gewone saffen rook ik moest stoppen van hun... ben wel niet gestopt maar no way dat er ooit een plantje komt waar mijn ouders van weten.

 

maar is er og een andere manier om buiten te drogen? ik had nu zelf in gedachte om een kleine serre te maken en daar dan een kleine verwarmer in zetten maar dan moet ik daar nog stroom vinden :head_hurts_kr: (tenzei ik zonnepanelen op het dak van mijn serre leg) rofl <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit wordt wel een lastig verhaal zo te horen, kan je het niet bij iemand anders laten drogen?

 

En de zaadjes, kun je die niet ergens halen ipv laten bezorgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mij lukt het een ferm aantal planten guerilla te doen. Maar heb er veel voor moeten opgeven, en er veel geld in gestoken

Dus zie je dit niet zitten, begin er niet aan, en blijf bij je dealertje

Tis een proces van trial en error, maar het is wel degelijk mogelijk

 

Ook belangrijk is het principe van opsec, maw klep dicht. En dus niet aan de halve wereld je spots gaan tonen... Goede start op dat vlak allesins al! :verrygood

 

Nuja, veel succes jongeuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nielzzzzz

 

Gewoon op een goede plek in huis drogen??

 

Think out of the box ( is vast wel mooi gaatje ofzo te vinden ).

 

Heb ooit een halve ons buitenwiet onder me bed gehad toen ik 13 was ;)

 

 

suc7 grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buiten drogen is uit den boze,

 

ik doe het zelf op een kruipzoldertje, waar mn ouders nooit komen

 

En een alternatief is bij een maat (als die het niet zelf oprookt), of in mn pc case... maar dan ruikt je kamer wel een beetje ja, gebeurt best veel dat mn kamer naar wiet ruikt ;)

 

 

Maar kweken/drogen bij je ouders is dus niet onmogelijk, al moet je niet met kilo's thuis komen

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...