Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Drips

Coffeeshops Tilburg

Recommended Posts

die kaart veranderd te veel kerel

 

vraag of ze verschillende dingen een voorbeeld van ken zien !!!!!

soms is het beter te gaan naar de pasja 100 meter verder op :)

 

goeie amnesia en white widow daar B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het waar dat je vanaf 1-1-2012 een wietpas moet hebben ??

 

 

 

pat123

Share this post


Link to post
Share on other sites

kun je als belg ook een wietpas aanvragen

want anders gaan de shops toch veel verlies

hebben als er geen belgen geen wiet meer kunnen kopen

of ben ik verkeerd

 

pat123

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
kun je als belg ook een wietpas aanvragen

Nee helaas

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zal iig een gouden tijd worden als die wietpas wordt ingevoerd :wacko:

 

krijg je hier van die Amerikaanse prijzen, zal leuk worden

 

Rechtstreeks in de pocket van de kwekers...

 

En natuurlijk zal de Nederlandse overheid minder geld verdienen :rofl

Daarbij gaan ze in België besparingen doen op het pakken van minder zware criminelen... Dus knal Belgie maar vol met wiet

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben er gistere nog geweest no stress nieuwjaardag ook maar toen was alles gesloten behalve the grass company ook ben belg

 

de advocaten van de shops zijn er vollop mee bezig .

 

zet gewoon wat voor je eigen en dan heb je goed spul en laat die criminelen met die brol zitten en de shops idem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ben ik van plan mijn eigen wietje te oogsten :rofl :

maar zal nog een beetje duren voor ik mijn eigen wiet kan roken :rolleyes

en hier bij ons is het echt een ramp om nog een zakje wiet te kopen :wacko:

 

 

 

pat123

Share this post


Link to post
Share on other sites

overal pat het is erg aan het worden

je ken paar dagen alle shops afrijden tot je paar ons wiet hebt en dan kom je wel eff toe

misbruik maken van het uitstel van de wietpas ghehehehehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

als deze week mijne maat tijd heeft

gaan we eens shoppen dat we een paar weken toekomen :rofl :wacko:

 

 

 

pat123

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed plan pat :wacko:

ik heb bijna even geen zorgen meer ik ken bijna oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sta nog maar 10 dagen op 12 12

 

pat123

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey laat die muze maar al zo wat een boecht ^^

toermalijn en pasha zijn voor mij de beste in tilburg de crackers kan er ook nog mee door.

en ik ben belg moest je het afvragen en ik kom er elke week en heb nog nooit controle gehad :rofl

Die man van toermalijn zegt me over die wietpas momenteel nog niets van aan te trekken al zeker tot april mei.

 

Groeten,

Jamnesia

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd muffe super silver haze geur ok als je het rookt jezus

ook nog is 5 € opgeslagen vroeger waren ze wel ok voor de verbouwing .

 

pasja praat zelfs niet over een wiet pas :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de SSH in de muze nog niet getest maar meestal vind ik de wiet daar wel bij de betere in Tilburg. Al verschilt de kwaliteit daar al eens per soort( maar de laatste tijd maken bijna alle shops in tilburg deze fout).

 

Ben vandaag trouwens nog even in Tilburg geweest. In de Muze heb ik Killer Queen gekocht. Geleden van voor de verbouwing dat ik deze nog heb gerookt. Qua uitzicht en geur lijkt het in ieder geval in orde. De Toermalijn heeft z'n kaart nogmaals vernieuwd, maar deze keer in goeie zin. Alleen spijtig dat de Super Jack er niet meer op staat. Nieuwe dingen die ik me nog herinner zijn lemon haze, bubble kush, lavender,...Heb zelf de lavender gekocht. Geur was echt enorm, heel de tijd in de bus rook ik die wiet en die zat beneden in m'n zak(op kniehoogte). Ik vind de geur echt bloemig en om een of andere reden rabarber-achtig ruiken:p.Wel kleine topjes, maarja wat wil je met 1g-zakjes. Qua smaak vrij afghaan-achtig. Zeker bij de eerste teugen. Vrij cleane en happy high:D. Best wel een aanrader. De geur alleen al doet je kwijlen;). Weer een plusje voor de Toer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rij sinds een jaar of 3, wekelijks of 2 wekelijks naar Tilburg.

ik heb nog nooit controle gezien of gehad.

riff was onze favo shop, zeer vriendelijk, nooit 1x achter ID gevraagd, schappelijke prijzen, goedgevulde zakjes wiet en bij elke 5 gr kregen we vloeitjes en tipjes gratis bij, op een gegeven moment kwamen we elke 10 dagen, 10gr halen en de uitbaters waren echt klantvriendelijk

tkan ook aan mijn mooie oogjes gelegen hebben

alleen jammer dat die dicht is

we zijn 1x naar de grasscompany geweest

nadat we ontdekten dat we statiegeld moesten betalen op het doosje zijn we dan maar op zoek gegaan naar een andere shop

 

de bredaseweg is onze favo straat daar :lol:

 

vorige keer heb ik wel even moeten lachen met de uitbater van de crackers, die met zijn blonde krulletjes

mijn vriend was voor 5gr en 1 joint voor onderweg naar huis naar binnen gegaan en kwam zonder j buiten.

ik zei, oei, dat 1ne j'ke was er teveel aan zeker en hij bevestigde

ik dan maar uit de auto en vroeg hem of ik mijn ID kaart nodig had en hij antwoordde me dat hij zijn ID niet had moeten laten zien, maar voor alle zekerheid nam ik ze toch maar mee, ge weet nooit he.

 

ikke op men dooie gemakje naar binnen, wil bestellen en hij vraagt ineens men ID, ik kijkt (bewust) verbaasd en hij antwoordde me: "mja, regeltjes he" waarop ik onmiddelijk de opmerking gaf: "vreemd, daarnet bij men vriend vroeg je het niet"

hij was precies een beetje geschrokken en kreeg rooie wangen ;)

 

ik zei: 2 joints graag, betaalde en vertrok weer met de glimlach, hihi

 

in de pasja is het iets minder gezellig, afhaalhokje vooraan en dikke portier aan de deur, drankautomaten in de zitruimte, lol. wel goeie service al mag het allemaal wel met een big smile gebeuren he

 

de prijzen vallen (in mijn ogen, kheb nooit zelf gekweekt) wel mee in de crackers

vorige keer/week betaalde ik 32 euro voor 5gr ww en 50€ voor 5gr amnesia, respectievelijk dus 8 en 10€ per gram

de 2 jointjes kregen we weer niet mee en hij zei me toen: "draai hem toch zelf vlug, vele beter toch?" waarop ik zei dat ik niks bijhad (vloei, tip...)

hij zei, kom effe zitten en draai eentje, de pot tabak, vloei en tips staan hier op de toog

zogezegd, zo gedaan, zitten rollen voor we weer vertrokken, wat eigenlijk tegen zijn eigen kassa is, hij kon evengoed snel die 2 joints verkocht hebben ook.

 

 

ik rij altijd via herentals...lille...turnhout...ravels...poppel...tilburg, nooit enige vorm van controle gezien

wel al geflitst geweest, was dure wiet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je naar de Pasja en Crackers gaat, dan wel even microscoopje meenemen, om je wiet te checken. En ruik altijd eerst in het zakje voor je koopt.

 

Heb er bij beide shops al veel nare dingen op of in gehad, zoals o.a. haarlak, toprot en meeldauw . Daar zit je niet op te wachten. Je krijgt dan wel wat anders terug, maar ze hadden het in eerste instantie al niet mogen verkopen.

 

Voor mij mag er in elke grote stad een mediwietshop komen, net zoals bij Weedwars in California. Waar je alle keuze van de wereld hebt en er ook je wiet een keurmerk krijgt. Daar wordt geen rotzooi verkocht.

gallery_6979_9442_73920.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

En, is er al verbetering in Tilburg? Al ergens terug een shop waar men buitenlanders binnen laat? De toermalijn bv:p?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...