Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Heineken

Secret Jardin inkorten

Recommended Posts

Heren en dames,

 

Ik heb een vraag heeft er iemand wel eens een secreat jardin tent ingekort.

 

Het volgende doet zich voor ik kan op 2 meter hoogte maximaal 1 Bij 1 kwijt en zou graag een iets grotere tent willen bijvoorbeeld

de dr240W deze is L 2,40 Br 1,20 Hoog 2,00 nou gaat dit net niet passen.

 

Zou ik daar eventueel 2,40 L 1,00 H 2,00 van kunnen maken ben namelijk benieuwd of iemand dit al eens gedaan heeft en of er problemen mee waren. is toch geld waar je dan in gaat lopen zagen!!!

 

Gr Heineken

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey heineken

 

waarom maak je voor die prijs niet zelf een hokje?

voor 600 euro kan je wel al een degelijke ruimte maken volgens mij

inplaats van een tentje te gaan inkorten je speelt inderdaad met heel wat geld .

je kan het natuurlijk niet op 5minuten afbreken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door te gaan knutselen met je tent ga je de kracht eruit halen.Die zeilen zijn gemaakt om precies over het frame te kunnen en zo te blijven zitten.Door de stangen in te korten ga je de stabiliteit van je tent weghalen met de grote kans dat ie inzakt.Volgens mij is er al ergens een topic van een slimmerik die ze tentje ging verlagen met alle gevolgen vandien.

 

En als je hebt gezaagd hoef je niet meer aan te kloppen voor garantie.Dat heb je zelf al om zeep geholpen.

 

Wacht even het antwoord van DOC af.Hij zal wss hetzelfde zeggen als ik nu doe.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenzij je iemand kent die daar heel handig in is gaat je dat veels te veel geld kosten .

Die tentjes zijn echt kwaliteit dus zou ik er echt afblijven .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wacht even het antwoord van DOC af.Hij zal wss hetzelfde zeggen als ik nu doe.

 

Jep ben het met Twinnie eens dat het een slecht idee is. ;)

Daar zijn ze echt niet voor gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zet je geen twee tenten van 1x1x2 neer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal.

 

Het is me duidelijk ik blijf er gewoon vanaf denk dat ik inderdaad nog een dr100 gaat halen.

 

Het enige dat me tegenhoud is dat ik dan 2 tentjes moet gaan bij houden maar je moet er wat voor over hebben.

 

Gr Heineken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou in die ruimte gewoon een hokje bouwen inplaats van werken met 2 tentjes..!

en als je wel met 2 tentjes gaat werken zou ik om en om gaan draaien dat brengt dan wel weer veel voordelen met zich mee ;)

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedankt allemaal.

 

Het is me duidelijk ik blijf er gewoon vanaf denk dat ik inderdaad nog een dr100 gaat halen.

 

Het enige dat me tegenhoud is dat ik dan 2 tentjes moet gaan bij houden maar je moet er wat voor over hebben.

 

Gr Heineken

Het voordeel is wel dat je leuke experimenten kan uitvoeren. Ik zou ook graag twee identieke hokken hebben om bijvoorbeeld een parallelle test uit te voeren met aarde vs cocos, licht voeden/zwaar voeden, hoogte lamp, wel en niet toppen, wel of niet afzuren, wel en niet dieven, inlaat boven of onder. Heerlijk om al die kweekmythes te onderzoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ik heb wel eens 15 cm van de stokken ingekort dit gaf geen problemen.

 

Ps en die slimmerik was ik en zoals ik al zei geeft dit geen problemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...