Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MRT

1 pantje drogen zonder droogruimte

Recommended Posts

yo gooeie smnorgens....

 

ff klein vraagje.. Er is vandaag iemand jarig...ik zou hem graag een klein plantje geven... ik heb ergens mooie K2 te drogen...die zijn 3 dagen geleden omgegaan..

 

De jarige heeft geen voorzieningen in huis..filtertje e.d...

 

Is er een manier hoe diegene zonder al te veel gezeik op een goede en rustige manier dit plantje verder kan laten drogen en rijpen?

 

bij..in een vuilniszak..waar hij gaten in maakt en dan bij het raam op een kiertje ophangt...die zak eerst helemaal bol maken...plantje met een touwtje bij de vastgebonden rand vast maken en dan ophangen?

 

tips en truuks welkom!

 

thanx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon ophangen op een donkere plek.Je zal het best ruiken,maar een beetje blower ze huis meurt er toch al naar.

 

Fijne verjaardag.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien knippen en in een cure pot doen? Deksel elke 4 uur eraf halen dan is de stank ook beperkt. Niet ideaal maar het werkt wel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

geef die knul een tegoedbon kantie um komen halen als tie droog is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine hoeveelheden kan je eenvoudig reukloos drogen door de topjes in een goed afsluitbare plastic doos te doen en daarbij een vochtvreter te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kende ik nog niet rippert. Pico bello plan.

Als je het niet erg vindt, heb ik dat idee nu van je gestolen en ga ik m volgende week gebruiken ;)

 

idd goeie ideeën zijn simpel.

Thnx

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

met een vochtvreter gaat er zoiezo wel wat kwaliteit verloren,

zou de jarige niet blijer zijn met goed gedroogde wiet? ookal moet hij daar een beetje meer geduld voor hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx voor de replies mensen..

 

de jarige legt ze gewoon een paar dagen in een donker keukenkastje... komt goed..

 

gedroogde wiet is daar voldoende... deze toppen zijn voor verschillende keuken recepten... hij heeft en boek gekregen met veelzeer mooie en lekkere gerechten, alle waarbij marihuana een ingredient is..

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...