Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zonez

Discriminatie..

Recommended Posts

Coffeeshop Smokey, gevestigd op het Rembrandtplein in Amsterdam, houdt er wel een zeer merkwaardig deurbeleid op na. Het hasjcafé weigert namelijk Nederlanders, omdat het de voorkeur geeft aan een cliëntèle die uitsluitend uit toeristen bestaat.

 

De 'discriminatie' kwam aan het licht toen twee Amsterdamse raadsleden in het naastgelegen Schiller-café hadden afgesproken. Toen dat nog gesloten bleek, wilden zij zolang in de coffeeshop even een kopje koffie drinken. Tot hun stomme verbazing werden zij geweigerd omdat ze Nederlander zijn, aldus de raadsleden in De Telegraaf.

 

Een woordvoerder van de zaak bevestigt het deurbeleid: "Dat werkt voor ons veel makkelijker." Toeristen zouden last hebben van de Nederlanders, die urenlang zitten te blowen zonder iets te bestellen. De raadsleden hebben inmiddels bij de politie aangifte van discriminatie gedaan.

 

 

Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=237420&c=10

 

 

Ach, welke nederlander wil daar uberhaupt naar binnen.. ben er 1x geweest, betaalde verdomme 16 gulden voor een redbull wodka!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar goed, is toch fout...iedereen moet gewoon naar binnen kunnen nederlander of niet etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een woordvoerder van de zaak bevestigt het deurbeleid: "Dat werkt voor ons veel makkelijker." Toeristen zouden last hebben van de Nederlanders, die urenlang zitten te blowen zonder iets te bestellen

 

is ook niet erg winstgevend natuurlijk ... :D niemand drinkt en toeristen blijven na een tijdje helemaal weg.

 

maar het mag niet hé ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, voor in de zomer lijkt het me wel wat.. dan moet ik vaak 5 minuten wachten tot een groepje italianen of spanjaarden eindelijk álle wietsoorten geruikt, gevoeld en gezien geheeft voordat ik gewoon kan bestellen... Ik koop mijn wiet en ben weer weg.. Wat dat betreft is het wel ok.. maar ja, idd, het mag niet nee..

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: ik zie ze tollen,het is toch wat 2 nederlanders in nederland worden gewijgerd

Ik hoop dat ze deze shop hard aanpakken :D

Is het wat ben je nederlander wordt je gediscrimeerd.

Ik ben boos en medenederlanders ik hoop jullie ook.

 

 

Wilhelmus van nasaue ben ik van duitche bloed mijn vaderland getrouwe :blink: ;) :D :P :P :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...