Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

verbod op bio producten

Recommended Posts

Het is Obama gelukt. Eind juli 2009 is de wet HR 2749 aangenomen. Een samenvoeging van HR875 en HR759. Deze wet verbied biologische produkten. Dus iedereen in Amerika, die zelf groente en/of fruit heeft in de achtertuin, is strafbaar. De rol van Monsanto, de FDA, Codex Alimentarius, de WHO, allemaal werkend aan de ondergang, van de bio-industrie, hebben nu in Amerika hun doel bereikt.

 

Op 01-12-2008 werd er een gewapende inval gedaan door plm. 12 zwaar bewapende politie-agenten in het organisc bedrijf van de Stowers. Er werd een jaarvoorraad organisch voedsel in beslag genomen alsmede het grootste deel van hun eigen voedsel.

 

lees en kijk verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep dat roep ik al jaren.. en als ik het er met iemand over heb dan snappen ze echt niet waar ik het over heb. "oorlog dat is 1 HEEL ver weg, en 2 we hebben geleerd van vroeger" blablabla... 't is gewoon een kwestie van tijd voordat de burger zich massaal tegen de overheden gaan verzetten, en dan KOMT er oorlog.. vroeg of laat. alleen dat word een enge oorlog denk ik. niet met militairen en kogels maar met slimme mensen die op een sneaky manier een land plat kunnen leggen achter hun pc'tje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wtfuck

mag je geneens meer je eigen groentes verbouwen in amerika ?

 

 

 

WAR it IS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elk klein familie-bedrijf is ten dode opgeschreven. Boerderijen die van generatie op generatie hun eigen groente verbouwden, worden na aanname van de wets-voorstellen illegaal, dus strafbaar. De bevolking wordt verplicht het giftige voedsel van Monsanto te eten. De Codex Alimentarius wint en Monsanto zal nog veel hogere winsten hebben dan ze ooit gehad hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

war is on

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof niet in dit artikel.

Nergens anders op het internet is er iets te vinden over dit bericht behalve het bericht zelf.

Ik denk dat het een beetje overroepen is.

Het kan misschien wél zo zijn dat je geen groenten mag kweken in je voortuin omdat dit het zogenaamde zicht verstoord!!

Maar ik kan niet geloven dat men nu plots alle Amerikanen gaat beboeten omdat ze prei tomaten sla of wat dan ook in hun achtertuintjes hebben staan. En dan nog maar te zwijgen over het feit dat Michelle Obama achter het Witte Huis haar eigen Bio tuintje heeft aangelegd. Nee volgens mij klopt er iets niet met dit verhaal. En ik zeg altijd maar weer de media geeft zelden de volledige juiste feiten - mochten we nu iemand kennen die in de VS woont die het verhaal kan bevestigen voor de gehele VS dan zou ik het nog geloven. Nu heb ik het gevoel dat het uit de context is gerukt en bovendien is het bericht uit 2008 en 2009 - en verder is er niets over te vinden! vindt ik toch maar raar. Kan echt niet geloven dat de VS zich nu plots gaat gaan bezig houden met alle Amerikanen te gaan controleren op het al dan niet kweken van groenten in de tuin - een onmogelijke job als je de gehele VS wil controleren. Nee nogmaals hier klopt iets niet....

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha ha en het verbod op wiet klopt wel?? ;)

 

 

stuur anders een brief naar het adres in het filmpje ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig nieuws zeg. Een verbod op onbespoten groenten en fruit. Wat zal Bart Nieuwenhuizen blij zijn. Straks geen moeilijke zoektochten meer, maar gewoon naar een volkstuintje rijden en met het hele arrestatieteam de boel van eieren maken. Wammes wat 65+ ers in de boeien en slepen maar. Veel leuker dan voetballen of een andere vermoeiende sport waar je toch niet voor betaald krijgt. Nee deze wet gaat hier ook komen: Bartjuh gaat dat hoogstpersoonlijk regelen. Slaapt ie zeker een maand niet meer met z'n handjes boven de dekens.

 

Ennuh niet gewoon de HR 2749 wet noemen hè? we willen er een echte naam voor !! bijvoorbeeld: Dit gaat ook niet lukken wet. Dat zou mooi aansluiten op het huidige puntje van je carrière.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onder het slogan: leuker kunne we het niet maken makkelijker wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Ganjagirl: Food for thought nuff to read here

 

http://surfingthetao.com/2009/03/21/the-wh...l-or-hypocrisy/

 

Very slowly NWO is fed to us..

 

Blessed evening

 

KaliBas

 

@ Ganjagirl again;)

 

Het gaat om patenten en als dat allemaal geregeld is they will change their faces...

 

But Bob keeps chanting;) NONE OF THEM CAN STOP THE TIME!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha dit ga je toch niet menen, wat een achterlijk gezwam.

Dat gaat toch geen stand houden, wat een kul

 

De fijnste groente komt nog altijd uit eigen tuin, onbespoten ,geen groei remmers en troep

Ongeloofelijk, moeten we nu al groente zaad hamsteren voor de waanzin hier toeslaat. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan niet kloppen maar als het dan toch gebeurt dan mogen ze van mij komen.

Het kan me dan echt niks meer schelen.

 

We leven in een leuke tijd. Mensen moeten in het geheim kweken en handelen. Jaren later kijken we er op terug en denken,

onder het genot van een dikke joint, fuck you we won!

Share this post


Link to post
Share on other sites

we will win eventually

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...