Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Marsupium

Bubbakush en Sneeuwwitje onder 220 watt PLL

Recommended Posts

Goede avond WF,

 

Bij deze open ik me nieuwe microkweek verslag.

Deze keer met andere verlichting, ik heb me 72watt TL verlichting vervangen voor 2 armaturen van 110watt. uit de wietforumshop.

 

Me voeding gebruik ik nog steeds de Plagron 100% BIO lijn.

Grond is Cocopeat terras en balkon planten van Ecostyle.

 

De twee soorten staan al in de titel omschreven.

 

Ik heb van beide soorten 1 in een srognet (4 en 5 weken voorgroei) en 1 zonder net met een korte voorgroei periode van 2 en 3 week als probeersel en vergelijking.

 

Ik ben al een paar weekjes bezig dus er zijn al gelijk toppen te zien ;)

 

gallery_29709_11729_1482472.jpg

Links Bubbakush en rechts Sneeuwwitje

 

gallery_29709_11729_777422.jpg

 

gallery_29709_11729_667978.jpg

 

gallery_29709_11729_452147.jpg

 

gallery_29709_11729_143539.jpg

 

Dus in vervolg kan je me weer volgen met me nieuwe ronde microkweek!

Op naar een heerlijke oogst en een lekker rokertje/dampertje :P

 

Al het beste en keep it green!

 

Marsupium

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dan

mooie scrogjes al :P

 

kijk lekker met je mee

 

 

;)

 

Grtz

Elmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eej Elmo,

 

Bedankt, ja, gaat lekker zo.

 

Leuk dat je ff langs komt en me verslag weer gaat volgen.

 

Fijn weekend en tot laterz...

 

Marsupium

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ff weer wat foto's van de ontwikkelingen van de dames.

 

gallery_29709_11729_1447791.jpg

BK

 

gallery_29709_11729_1427935.jpg

SW

 

gallery_29709_11729_319155.jpg

SW

 

gallery_29709_11729_1050712.jpg

En het lekkerst voor het laatst, de BK die aan het afbloeien is en krijgt momenteel alleen nog water

 

gallery_29709_11760_676276.jpg

De Groeitent is gedeeltelijk gedemonteerd en gebundeld en opgeruimd

 

GreetZ,

 

Marsupium

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit

en die voorlaatste foto jummie :D

die ziet er egt sappig uit :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thank's John Beton.

 

Ik heb nog wat foto's gemaakt met verschillende camera configuraties,

Voor de liefhebbers nog wat foto's :wOOt

 

gallery_29709_11729_1108621.jpg

 

gallery_29709_11729_1428687.jpg

(SCROG)Bubbakush, lekker aan het zwellen en blijft toch nog witte stampers ontwikkelen

 

gallery_29709_11729_1572274.jpg

 

gallery_29709_11729_892971.jpg

Andere Bubbakush

 

gallery_29709_11729_804644.jpg

Sneeuwwitje

 

gallery_29709_11729_245186.jpg

De andere (SCROG)SW

 

gallery_29709_11729_206233.jpg

 

gallery_29709_11729_258740.jpg

 

gallery_29709_11729_1531840.jpg

 

gallery_29709_11729_1261586.jpg

 

Groeten en tot laterz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere soortjes heb je daar Marsupium.

 

De THC zal wel schitteren in je hokje.

 

PLL maakt veel meer THC aan als HPS.

 

Mooie scrogjes ook.

 

Dat je er straks heel wat lekkers af mag halen.

 

Fijne dag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie dames heb je daar :wOOt

Ziet er mooi en lekker uit :D :)

Succes er mee :D

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag Dames,

 

@ blowsterke:

Thnx, ben ook wel benieuwd naar de soortjes, SW wel gerookt nooit gekweekt.

De bubbakush glinsterd al goed ja :)

Dat PLL meer THC aan maakt dan HPS is nieuw voor mij en had ik nog niet van gehoord.

HPS had ik al wel mee gekweekt maar PLL niet dus ben benieuwd wat me eerste resultaat zal worden :wOOt

We wachten af...

 

@ GanjaGirl:

Ook bedankt, doe me best :)

 

Gisteren heb ik de afbloeiende BK alleen water gegeven.

En de andere 3: 1mL Alga-Bloom, 1mL Green Sensation in 1Ltr water.

Vandaag krijgen ze niets, en dan morgen allemaal weer water

dinsdag weer niks en dan woensdag weer met voeding, waarschijnlijk een wat hogere dosis Alga-Bloom; 2mL, dat is dan op halve dosering dan word voorgeschreven.

 

Fijne zondag nog :D

 

Marsupium

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo WF,

 

Weer een update van me microkweek;

De SCROG BubbaKush is rijp en word deze week geknipt.

De SCROG SneeuwWitje is nog groen en gaat vrij goed, vind alleen de toppen wat klein, deze hoeft ook niet zo lang meer.

De plantjes zonder SCROG in de wat kleinere poten van 2.5 L gaan minder goed, ze worden geel met verbrande puntjes en ik heb al verschillende dingen geprobeerd, bitterzout in het gietwater, Bladgroen-Plus en weet nu niet of ik nou te veel of te weinig voeding geef of wat er uberhaubt aan de hand is, de potten zijn denk ik te klein maar was ook een probeersel.

Omdat er geen SCROG boven zit is overpotten nog een optie maar dan moet ik nog potten regelen.

 

gallery_29709_11729_353696.jpg

BK

(Als ik een foto draai op me fototoestel heb ik het goed op me pc maar niet met de upload en kan hem daarna niet meer draaien, iemand een tip voor me?)

 

gallery_29709_11729_723694.jpg

Verbrande puntjes

 

gallery_29709_11729_163839.jpg

 

gallery_29709_11729_1186981.jpg

 

gallery_29709_11729_477323.jpg

Verbrande puntjes

 

gallery_29709_11729_1557808.jpg

SW

 

gallery_29709_11729_472829.jpg

 

gallery_29709_11729_701843.jpg

 

gallery_29709_11729_570169.jpg

 

gallery_29709_11729_558046.jpg

SCROG SW krijgt voornamelijk water zolang het goed groen is

 

gallery_29709_11729_1529325.jpg

 

gallery_29709_11729_141415.jpg

Ik had wel wat dikkere toppen verwacht van de SW

 

gallery_29709_11729_912372.jpg

SCROG BK Is rijp en word deze week geknipt

 

gallery_29709_11729_1608751.jpg

 

gallery_29709_11729_530934.jpg

 

gallery_29709_11729_509292.jpg

 

gallery_29709_11729_1574693.jpg

 

En wat foto's van in de tent:

gallery_29709_11729_348972.jpg

BK

 

gallery_29709_11729_1251564.jpg

SW

 

gallery_29709_11729_1355442.jpg

BK

 

gallery_29709_11729_462273.jpg

SW

 

gallery_29709_11729_1258915.jpg

 

Ik zou graag wat tips ontvangen als iemand een idee heeft over me me probleem met de 2 plantjes.

Ik heb geen PH meter en voed biologisch...

Laatste paar keer voornamelijk even water gegeven vanwege de verbrande puntjes.

Volgende keer meng ik wat AZ-kalk door de grond vanwege de PH, had ik deze keer niet gedaan, ik denk dat het een Magnesium gebrek is doordat ik geen kalk heb gebruikt.

 

GreetZ,

 

Marsupium

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto eerst op de pc zetten dan draaien en dan pas uploaden :(

 

ziet er voor de rest toch vrij goed uit enkel wat lichtere bladjes maar dat komt omdat die plant te weinig voeding heeft

verder kan ik nergens op komen aangezien je weinig voeding geeft zal het daar 8/10 wel aan liggen .

te kleine pot zou mee een rol kunnen spelen meer voeden denk ik die gene met die verschijnselen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey John Beton,

 

Bedankt voor de tip, en ja achteraf denk ik logisch, ik doe het nu elke keer van af me camera uploaden.

Ik ga de gele planten wat meer voeding geven dan, weet je misschien ook wat de verbrande puntjes zou kunnen zijn?

Meestal is dat toch een voor teken van overvoeding? Of kan een ook een ander symptoom zijn?

 

De Bubbakush gister avond geknipt en hangt te drogen.

Me eerste PLL oogst en ik moet zeggen dat de toppen zeer zwaar en compact voelen. Stukken beter dan TL.

 

Foto's volgen nog, net als de opbrengst als het droog is.

 

GreetZ,

 

Marsupium

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi WF,

 

Ik had net 2 agenten voor de deur met me verloren kentekenplaat, ik dacht das mooi maar ik heb ondertussen een nieuwe.

Toen vroegen ze me of ze binnen mochten komen vanwege een tip over wietplanten.

Ik vroeg wat daar de bedoeling van is en wat de gevolgen van zijn.

We moeten kijken vanwege de tip zeiden ze en verder niks zeiden ze.

Ze wisten dat ik planten op het balkon had want ze waren al eens bij me huis geweest maar ik was er niet.

De planten op het balkon staan er ondertussen niet meer en ik zei dat ik 2 planten heb.

Ik liet ze binnen en ze wouden dus kijken en ik liet ze de 2 kleine binnenplanten zien in me tentje, waarop een agent vroeg en de andere die op het balkon stonden dan?

Die hangen te drogen zei ik, en liet het ze zien.

Is voor eigen gebruik, als die 2 in het tentje klaar zijn dan ruim ik de tent weer op en probeer ik er zo lang mogelijk met me vooraadje te doen, hopelijk een jaar zei ik.

Ze moeten overleggen wat de officier van justitie er van vind en eind volgende week belt die agent me met het besluit, er is een kans dat ze alles mee komen nemen en als ik dat vrijwillig doe dan volgt er geen vervolging.

Ik had gevraagt wat ik verwachten kan, bestaat er ook de kans dat er word gezegt 'laat maar zitten?'

Kan ook zei hij.

Wat kan ik het beste doen?

Afwachten?

Spullen weghalen? Heeft volgens mij geen zin omdat ze het al gezien hebben.

Straks word maar zo me voorraadje en apparatuur vernietigd...

Ik vroeg waar de tip weg kwam, uit de straat?

Hij zei uit het dorp.

Ik kreeg de indruk dat ze het zelf niet zo erg vonden maar dat ik officieel wel de wet overtreed.

Er worden 5 gedoogd en er stonden er 2 en de rest hangt te drogen.

 

gallery_29709_11729_405154.jpg

Links SW en BK rechts SQ en SK

 

Marsupium

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou de kostbare dingen vervangen voor goedkopere en die stash voor 3/4 weghalen.

volgende keer geen buitenplanten meer nemen.

Wel lullig dat ze je dingen mischien afnemen.

Maar de politie heeft je netjes behandelt lijkt het wel.

mischien overleggen ze wel ff tjes in de auto en hoor je er niks meer van.

 

Afstand doen dan gewoon overnieuw ze kunnen wel je spullen afpakken maar niet je kennis!

 

succes!

 

En mensen reageer is steek een hart onder de riem :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze geen huiszoekingsbevel hadden had je ze niet binnen moeten laten, vrijwillig binnenlaten en dingen laten zien is echt het slechtste wat je kan doen. Volgensmij hadden ze geen huiszoekingsbevel, anders hadden ze je spullen ook wel meteen meegenomen volgensmij.

De politie probeert altijd heel netjes te doen en zegt altijd de dingen die je wil horen, maar sinds 1 juli is binnenkweken illegaal omdat je al bij 2 kenmerken een professionele kwekerij hebt (koolstoffilter, tijdschakelaar, kunstlicht, etc), dus ik mag voor je hopen dat er inderdaad niks gebeurt, maar ik ben bang dat ze toch alles komen innemen.

Je had gewoon niks moeten zeggen naast dat die 2 planten op je balkon al weg waren, in Nederland hoef je niet aan je eigen veroordeling mee te werken (bijv. ook geen wachtwoord hoeven invullen op je e-mail of Wietforum als de politie het heel aardig vraagt).

 

Mijn reactie klinkt een beetje lullig, maar misschien dat het voor anderen handig is.

Ik denk dat je zelf nu het beste je kweekspullen naar een vriend/familie kan brengen en het daar in een verhuisdoos op de zolder zetten ofzo, eventueel nog met je oogst erbij.

Mocht de politie dan overgaan tot het innemen van je spullen is er niks te halen, en de politie kan je echt niet overhalen om je spullen op te halen zodat ze vernietigd kunnen worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

knock and talk techniek werkt bij veel mensen

geen papier van huiszoeking niet binnen laten via de raam boven eff praten is het beste

 

als ze binnen mochten wezen stond er geen voordeur meer in <_<

of was er een sloten maker bij .

 

vind het jammer kerel :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi WF,

 

Als ik ze niet had binnen gelaten waren ze vandaag terug gekomen en had ik dus niet meegewerkt en had ik zowiezo een proces verbaal en al me spullen weg.

Nu heb ik zelf alles al vernietigd :head_hurts_kr: en opgeruimd.

Wat er niet is kunnen ze ook niet meenemen. Dan hadden ze dat gelijk maar moeten doen en mij niet deze kans moeten geven het zelf te doen.

Wel jammer dat wel want ik zal een stuk minder ontspannen me hobby kunnen uitvoeren.

Voorlopig kan ik er maar beter mee stoppen want ik krijg na de uitspraak vast wel weer eens onverwachts bezoek.

Het is niet te geloven dat andere mensen mij zo overlast en stress kunnen bezorgen terwijl je gewoon lekker aan het tuinieren bent.

Als ze er last van hebben kijken ze maar een andere kant op ofzo. Is mijn balkon en ik betaal er de huur voor.

Ik heb ook geen idee waar de tip vandaan komt want ik ben niet de enige in de straat met planten.

Het zal wel uit de straat komen lijkt me,

 

Bedankt voor het meedenken en de tips.

 

Word vervolgd...

 

Marsupium

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi WF,

 

Even een update wat betreft bezoek van de politie.

Ik werd gebeld of ik thuis was en ze wouden langs komen om het spul op te halen, dat was het besluit van officier van justitie.

Ik had alles al opgeruimd zei ik en ze wouden dan komen controleren, is goed zei ik.

Ze vroegen of ik me oogst had opgeborgen, ze zijn niet achterlijk maar gingen er niet veel op in.

Die agent vond het sneu voor me dat het zo gaat, maar zo zijn de regels/wetten.

Hij benadrukte dat het ook uit het zicht moet en daarnaast dat het gewoon niet mag vanaf 1 juli is het veranderd, je moet gewoon naar de coffeeshop :verrygood

Ik zei het word in de toekomst misschien nog wel anders, ze moeten duidelijk onderscheid gaan maken tussen en zelfvoorzienende hobby en echt commercieel kweken.

Dit is echt peanuts en toch moesten ze alles weghalen...

Je kan nog beter binnen kweken dan buiten wat dat betreft, dan ziet niemand het maar dan ben je alweer 'professioneel' bezig.

 

GreetZ,

 

Marsupium

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Marsupium,

 

Erg jammer voor je dat het zo moet lopen, maar het zou ook nog slechter kunnen.

Wellicht is het een goede keuze om een tijdje te stoppen, je weet maar nooit of ze nog een keertje langskomen.

 

En dan ergens in de toekomst misschien weer voorzichtig beginnen, en dan wellicht nog beter opletten met wat je zegt, en niets meer op je balkon zetten.

 

Succes verder, en hopelijk komt er niets naars meer achteraan.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook geen grote fan van dames buiten voor de raam in mijn kamer ja maar dan net waar ze niet kunnen zien

op de grond dus .

 

verhuizen eff chille en dan opnieuw beginnen .

en niet meer buiten kweken

 

houd het voor jezelf en geen agentje meer binnen laten .

 

mocht ie binnen dan ramt hij de deur er wel uit gaan ze zeker niet netjes aanbellen .

 

zolang er nu geen verdere sancties komen zit je goed .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mag agenten zelf weg voorderen als ze geen papieren hebben.

Huis vredebreuk geld nog steeds ook voor snorren met petten.

 

Meestal geven ze hier geen gehoor aan, maar ja dat is voor de rechter.

 

 

Dat je ze zelf binnen laat "tja" je hebt er van geleerd ;)

Doe maar rustig aan, ze willen puntjes scoren en weten nu waar.

 

je kunt altijd nog guerilla ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi WF,

 

@ djbroertje: Ja, jammer dat het zo moet aflopen.

Ik heb gelukkig me oogst nog, en volgend jaar zien we wel weer hoe en of wat.

 

 

@ john beton: Buiten kan lastig zijn. Binnen is weer helemaal verboden met lamp dus dan met natuurlijk licht ofzo.

Ja, jij was verhuisd he, had dat met plantjes te maken dan?

De personen die het van mij zelf wisten weet ik zeker dat ze te vertrouwen zijn, dit komt niet uit mijn kennissen kring.

Controle kan altijd nog komen later maar ze mogen van mij binnen komen heb toch niks meer.

Mocht er ooit wel wat staan en er komt weer politie blijf ik ook meewerken, dan kom je meestal beter over.

Als ik opstandig ga doen maak ik het mezelf alleen maar lastiger. Ik heb geen strafblad en dat hou ik liever zo.

 

@ indebanvaneenplant: Wat ik tegen john beton heb gezegd geld ook voor jou eigenlijk. Als ik dwars ga liggen en ze niet binnen laat staan ze de volgende dag vroeg voor de deur met een huiszoeking bevel en nemen ze alles mee en heb je een proces verbaal en dus een strafblad, en daar heb ik geen voordeel aan.

 

GreetZ, Marsupium

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet tegen niemand over je plantjes spreken. Ook '''goede'' vrienden kunnen je uiteindelijk gewoon de das omdoen. ;)

Erg kut dat ze bij je langsgeweest zijn. Ze komen ook alleen met een huiszoekingsbevel direct als ze vermoeden dat er grootschalig wordt gekweekt (lees geuroverlast).

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ john beton: Buiten kan lastig zijn. Binnen is weer helemaal verboden met lamp dus dan met natuurlijk licht ofzo.

Ja, jij was verhuisd he, had dat met plantjes te maken dan?

De personen die het van mij zelf wisten weet ik zeker dat ze te vertrouwen zijn, dit komt niet uit mijn kennissen kring.

Controle kan altijd nog komen later maar ze mogen van mij binnen komen heb toch niks meer.

Mocht er ooit wel wat staan en er komt weer politie blijf ik ook meewerken, dan kom je meestal beter over.

Als ik opstandig ga doen maak ik het mezelf alleen maar lastiger. Ik heb geen strafblad en dat hou ik liever zo.

 

 

 

nee dat had niets te maken met mijn planten maar omwille van een openbare verkoop

maar dat is nu allemaal voorbij .

 

gewoon rustig houden luister jou risico jou wiet denk daar aan niemand hoeft het te weten dat jij kweekt .

gwn verhuizen ik ben verhuist met 2 planten maar dat raad ik niet aan .

best op je nieuw adres gaan daar wachten tot je wijk agent is geweest dan ken je daarna je tent of kast wederom opbouwen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...