Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ojaaa hier had ik overheen gekeken ,spotten met iets kunnen we allemaal

rich met in de winter oogsten hehehe

 

Tov vroeger met de Double Fun (oogsten in de winter) vindt ik het met de Denen nog ieder jaar hallelujah

 

gallery_6678_2947_796479.jpg

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb ik had liever een NDB die ik wel gegrowt heb dan een deense

 

 

 

Ik hoop dat ik je bovenstaande zin goed begrijp ( :wacko: )......datzelfde geldt in dat geval voor mij :huh:

Alleen weet jij waar ik WITTE zaden kan krijgen ?

NDB behoort zeker tot mijn favoriete strains.....alleen weet ik niet beter dan dat er kans is op paars.

DESONDANKS (en dat moet wat zeggen!) had ik er dit jaar toch een staan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mijn main guerilla zijn zo-wie-so vroegbloeiers...en wel zo vroeg mogelijk klaar.... wink.gif

 

welke zijn jouw lievelings guerillia soorten voor ons KKklimaat? Tips?

 

Geen tips nee... :td

 

mijn persoonlijk lijssie is Henkes, Royal Dane( de vroege Pheno), NDB, Jungle Juice en lib30 van Denemarken.

 

kwil even zeggen dat hier spuiten tegen rot wel vaak een discussie is...

die in Denemarken niet gevoerd wordt...bijna iedereen spuit daar...in mindere of meerdere mate...

 

zelf spuit ik liever niet omdat me op guerilla, de tijd ontbreekt...oplossing:dus ik wil vroeg

 

op mijn guerilla wil ik veel planten... vroeg en groot...en zo kom ik op me top 5 uit...

nogmaals das persoonlijk....en vooral spot afhankelijk....

 

NR laatst op me lijssie is Dubbel fun...helaas verrotte die onder me ogen...zie me verslag met pics...dus ik ga nooit meer dat zaad kopen..80 zaden...de miskoop van 2010 :D ...een gratis zakkie top zaad van nomercy sla ik niet af...iedereen krijgt een herkansing bij mij... :D

 

kheb een binnen zaadkweekie ADH47 gedaan en een bevriende kweker had er mooie planten van 80-120 cm van en een mooie oogst die bijna binnenwiet waardig was...kwa prijs...

dus ja...misschien ook maar eens een spotje van deze zelf gaan proberen....de tjd ontbrak me dit jaar....voor de eerlijkheid moet ik wel zeggen dat het 1e rondje verrotte eind juni...de 2e ging wel goed...dus ja...ik zou bijna zeggen dat die een hele mooie kasplant is... ;) ...meteen in volle grond zetten...

 

verduisteren op guerilla ala Donner is ook nog niet zo verkeerd...mits je spot dicht bij huis is...en je er zonder sporen kan komen....Donner is glad als een aal :D en van een paar m2 dichtbij huis is toch leuk te scoren....met greenspan dakkie.. :D

 

kga nog een heel goed denken over me 5 voor de volkstuin...kheb wel 3 soortjes in me hoofd die 1e week oktober klaar zijn...maar dan ga ik zeker wel ( verantwoord) spuiten... :D

van de 5 zullen er zeker 2x NDB worden...en die niet spuiten

 

gr ;)

Carpie

 

ps: op 1 september staat de zon oop max 45 graden hoog aan de hemel dus rond 1300 uur....das niet veel hoor.... :wacko:

kweet niet wat voor tuinen of spots jullie hebben....

een goede zomermaand heeft 240 zon uur en een slechte 150...reken maar uit hoeveel dat per dag is...

de g-spots met hele dag zon zijn moeilijk te vinden......

dus inderdaad eigenlijk zou je 1 september alles al geknipt moeten hebben....de zons hoogte op 1 oktober s om te huilen...laast staan 1okt-1nov :huh:

Op me volkstuin pakken ze elke minuut zon die er is op een dag...ook in oktober...das ideaal...maar een grote uitzondering...

vandaar hoe is je tuin :D ? en dan pas kijken, wat je daar kan.....das een tip :D ...toch nog wel dan... :td onderzoek alles en behoud het goede... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tov vroeger met de Double Fun (oogsten in de winter) vindt ik het met de Denen nog ieder jaar hallelujah

 

:wacko:

Ja, zelfs met zo'n gruwelijk nat jaar als dit (natste sinds 1906 ?) durf ik dat te zeggen :huh:

Al was het dit rampjaar absoluut niet veel, het was wel redelijk klaar.

De Double Fun heb ik nooit redelijk klaar geoogst. Het was altijd redden wat er te redden viel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan er aan toevoegen dat ik tot op heden ook nog niet onder de indruk ben van de Denen. Op de af bloei datum na dan.

 

Wordt 2 jaar Denen voor mij. Vorige jaar verschillende Denen aan de tand gevoeld. of de potentie was niet goed of de toppen waren flufly. Dit jaar gaat iets beter met name henkes lolland en de oldfarmer nepal springen er bij mij uit kwa potentie en compactheid.

 

heb zo wel dit jaar als vorig jaar royal dane mogen kweken. Ondanks de vele mooie kweek verslagen en fotos heb ik zelf nog niet de plus punten van deze plant mogen ondervinden.

 

Tot op heden is er 1 buiten soort waar ik bij zweer de ierdbei !

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

NR laatst op me lijssie is Dubbel fun...helaas verrotte die onder me ogen...zie me verslag met pics...dus ik ga nooit meer dat zaad kopen..80 zaden...de miskoop van 2010 ...een gratis zakkie top zaad van nomercy sla ik niet af...iedereen krijgt een herkansing bij mij...

 

Ook hier zal u helaas wat verkeerd gedaan hebben :wacko:

Is net zoiets als van :Als je ondanks dit vreselijke jaar een harsloze henkes hebt is er toch iets verkeerd gegaan

 

Haagse bluf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan er aan toevoegen dat ik tot op heden ook nog niet onder de indruk ben van de Denen. Op de af bloei datum na dan.

 

Wordt 2 jaar Denen voor mij. Vorige jaar verschillende Denen aan de tand gevoeld. of de potentie was niet goed of de toppen waren flufly. Dit jaar gaat iets beter met name henkes lolland en de oldfarmer nepal springen er bij mij uit kwa potentie en compactheid.

 

heb zo wel dit jaar als vorig jaar royal dane mogen kweken. Ondanks de vele mooie kweek verslagen en fotos heb ik zelf nog niet de plus punten van deze plant mogen ondervinden.

 

Deze post gemist ?

 

Flamingo: De Denen vallen zwaar tegen dit jaar, hoop niet dat ze binnen enkele jaren door de mand gaan vallen als zijnde waardeloze straintjes!

 

Vorig jaar 2 harsloze RD's en 2 van een andere deense strain die volledig weg rotten.... dit jaar weer een harsloze Henkes Lolland, een flauwe foxtail-pheno Oldfarmer Nepal en de UKxDG en de DG die eveneens nog geen hars aanmaken! Plus nog es een te vroeg geoogste RD!

 

Ik vrees dat het Deense HALLELUJA-gevoel wat te voorbarig is geweest, ook bij mezelf... Eerlijk is eerlijk!!!!

 

En hoe was het weer tijdens de afbloei periode van die afgelopen 2 jaren waar je over klaagt ?????

Juist ja, een ramp !

 

2009 was een topjaar.....jammer dat jullie beiden dat jaar niet mee speelden :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaden van die Deense soorten worden buiten gekweekt, dan komt er altijd wat onbekend stuifmeel langs wat ook de grote verscheidenheid in phenotypen binnen 1 soort verklaart.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier een pica van de gewezen hoofdbud....

 

bytv.jpg

En dat is van dit jaar ?

Plaatjes vullen gaatjes :wacko:

Praatjes.....tja :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
NR laatst op me lijssie is Dubbel fun...helaas verrotte die onder me ogen...zie me verslag met pics...dus ik ga nooit meer dat zaad kopen..80 zaden...de miskoop van 2010 ...een gratis zakkie top zaad van nomercy sla ik niet af...iedereen krijgt een herkansing bij mij...

 

Ook hier zal u helaas wat verkeerd gedaan hebben :wacko:

 

Haagse bluf

 

kzal niet weten waarover ik ooit gebluft heb in mijn posts...tell me...

 

als je de moeite neemt om me 2010 verslagje te lezen ...vertel het me :D ....

ik oogste alles behalve df...en alles op dezelfde akker...kheb nergens belang bij.. tgaat mij om de wiet.. :D ...en nog een keer geld uitgeven :huh: aan df...kben gekke Henkie toch niet zeker... ;)

 

ik lees zat verslagen van anderen maar na 80 zaden van 1 soortje heb ik een mening over een soortje...

dr zijn er zat die al een mening hebben na 5 zaadjes van een soortje.. :D

 

ik kom ook niet uit Den Haag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is gewoon de veloren genetika die me kwijd zijn.

 

Ik heb jaren tussen 15/20 okt geoogst KILO"S!!

Topwiet,Paarse wiet,witten wiet,dat gelul over de zon is wel zo,maar het KON wel.

Schimmelvrij oogsten :huh:

 

Vandaar veruisteren ik ben het zat :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: lol verduisteren met 600watt tjaaa.

Daar stonden de nieuwe onder die met mooi weer bij 30cm naar buiten gaan.

En 5 van die planten passen niet in de schuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is gewoon de veloren genetika die me kwijd zijn.

 

Ik heb jaren tussen 15/20 okt geoogst KILO"S!!

Topwiet,Paarse wiet,witten wiet,dat gelul over de zon is wel zo,maar het KON wel.

Schimmelvrij oogsten :huh:

 

Vandaar veruisteren ik ben het zat :wacko:

 

Had jarenlang een tuin vol met kruising Nederwiet x Skunk.

De vroegste kon ik 3e week van September oogsten en waren de minst potente meestal.

De laatste waren half October klaar en de oogst daarvan was toch wel erg afhankelijk van temperatuur, vochtigheid en zonneschijn.

 

Verduisteren is inderdaad de manier om leuke soorten in ons land buiten te kweken. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Topwiet,Paarse wiet,witten wiet,dat gelul over de zon is wel zo,maar het KON wel.

Schimmelvrij oogsten :D

idd het kon wel.... ;)

dit is pp 4 nov 2009....de dag dat ze omgingen

uiteraard gespoten tegen rot....

 

dat het kan.. weet ik :D ....kheb weer pp staan... :huh:

 

gallery_22583_9134_11069.jpg

 

2010 lukte dus niet... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is wel verduistert df orange bud en nog 2 soortjes waar ik de naam niet meer van weet.

gallery_8811_12818_15044.jpg

 

En nderdaad verduisteren is ook nogeens een leuke bezigheid.

Zeker als je dit vroeg doet,maar ik had net de pech NET ALS RICH!!!

Dat toen ze met de 2de bloei bezig waren veel regen was dus budrot.

Ook dit durf ik wel te zeggen rich,maar met die ik in de bakken heb gekweekt

foto hierboven (vorige post)en vollegrond is dit jaar het laatste van wat in 2009 geoogst is.

op gerookt.

Dus slecht was het niet nee in 2009!!!

 

 

kwil even zeggen dat hier spuiten tegen rot wel vaak een discussie is...

die in Denemarken niet gevoerd wordt...bijna iedereen spuit daar...in mindere of meerdere mate...

 

En maar spuiten (niet hier NOWAY)

Share this post


Link to post
Share on other sites
En maar spuiten (niet hier NOWAY)

 

vandaar me voorlopige persoonlijke top 5...

vroege soortjes die netjes afbloeien zonder troep :huh:

ben altijd in voor beter..vandaar dat ik op fora lees...

 

En waar ze vandaan komen.. ist mir wurst ;) ...Nederland, Denemarken, Canada of Verweggistan :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan er aan toevoegen dat ik tot op heden ook nog niet onder de indruk ben van de Denen. Op de af bloei datum na dan.

 

Wordt 2 jaar Denen voor mij. Vorige jaar verschillende Denen aan de tand gevoeld. of de potentie was niet goed of de toppen waren flufly. Dit jaar gaat iets beter met name henkes lolland en de oldfarmer nepal springen er bij mij uit kwa potentie en compactheid.

 

heb zo wel dit jaar als vorig jaar royal dane mogen kweken. Ondanks de vele mooie kweek verslagen en fotos heb ik zelf nog niet de plus punten van deze plant mogen ondervinden.

 

Deze post gemist ?

 

Flamingo: De Denen vallen zwaar tegen dit jaar, hoop niet dat ze binnen enkele jaren door de mand gaan vallen als zijnde waardeloze straintjes!

 

Vorig jaar 2 harsloze RD's en 2 van een andere deense strain die volledig weg rotten.... dit jaar weer een harsloze Henkes Lolland, een flauwe foxtail-pheno Oldfarmer Nepal en de UKxDG en de DG die eveneens nog geen hars aanmaken! Plus nog es een te vroeg geoogste RD!

 

Ik vrees dat het Deense HALLELUJA-gevoel wat te voorbarig is geweest, ook bij mezelf... Eerlijk is eerlijk!!!!

 

En hoe was het weer tijdens de afbloei periode van die afgelopen 2 jaren waar je over klaagt ?????

Juist ja, een ramp !

 

2009 was een topjaar.....jammer dat jullie beiden dat jaar niet mee speelden :wacko:

 

Is kort door de bocht. 2009 was voor alle soorten een top jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Had jarenlang

Ik praat over de Positronics tijd Wernard Bruining :wacko:

 

Buiten keuze genoeg;

Afgaan,Citral,Viking,Purple power,Bombay en nog meer...

Allemaal Schimmel vrij dikke vette buds ongeacht het weer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...heb je problemem vertel het Mona... :D ...

 

..maar ik laat gwoon on-line zien in mijn growtopics wat er gebeurt...

 

( tzou jij ook eens "moeten" doen... :td ...draag je mss wat NUTTIGS bij op wf...ipv een zinloze scheldkanonade aan mijn adres:...holmaat...piegum.. cd( cross dresser)..en condomoloog)... :wacko:

 

en ben niet zo flauw om voortijdig topics te sluiten als het waarschijnlijke resultaat tegen valt... :D

https://www.nomercysupply.nl/phpBB3/viewtop...f=38&t=2323

 

jou hele manier van posten, ook in deze link, is dermate laag ;) en in dermate grove bewoordingen :D dat ik niet nooit meer op je posts zal reageren...niet hier... en niet op nomercy forum...

 

steek die maar in je zak...gab :td

in al mijn posts heb ik dat nog tegen geen 1 wf lid gezegd...al vind ik jou niet echt geen wf-er hoor :)

 

je kan zeker niet lezen...main guerilla/vroege soortjes spuit ik niet...alles na 1 oktober wel....daar ben ik glas helder in...en glyfosaat spuit ik ook als ik daar zin in heb...tis nog duur spul ook...en tis werk... :D ..mja.. total warfare.. is niet voor niets opgenomen in de titel van mijn g-verslagje...

 

succes met jou kweekjes :td SALUT..

 

Namaste :D

Carpie

 

ps: mijn dag kon toch al niet stuk...kheb lekker de hele dag puur bio guerilla Henkes geknipt zaterdag... :td

jaja.. die waren er echt aan toe geknipt te worden.....wegens succes bij mij geprolongeerd :td

Tis Feest :huh: ...cheers :)

times of Hollands Hope are gone....we are blessed ;) :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
...kheb lekker de hele dag puur bio guerilla Henkes geknipt zaterdag... :D

 

times of Hollands Hope are gone....we are blessed :huh: ;) :D

Je zegt het goed....bijna helemaal door mother nature alleen :D

 

Maar laten we stoppen met die Engelse euphorische spreuken....doet me terug denken aan de foutste persoon die ik ooit (via het forum) tegen het lijf ben gelopen :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kwil even zeggen dat hier spuiten tegen rot wel vaak een discussie is...

die in Denemarken niet gevoerd wordt...bijna iedereen spuit daar...in mindere of meerdere mate...

 

En maar spuiten (niet hier NOWAY)

 

zo lang er geen toppen op zitten maakt het niet uit als je spuit joh

Share this post


Link to post
Share on other sites
[kben gekke Henkie toch zeker ni

 

Nee gekke Henkes is het hier :wacko:

 

ps: mijn dag kon toch al niet stuk...kheb lekker de hele dag puur bio guerilla Henkes geknipt zaterdag... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...