Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
criticalwidow

9x Killing field 1,20x1,20x2,00

Recommended Posts

Medegrowers,

 

Het is bijna zover...... Nog 1 weekje en dan ga ik van start.

Toch heb ik nog ff een vraag :o

Kan ik de killingfields na de voorgroei in een propagator beter gelijk op 12/12 zetten onder een 600watt lamp?

Ik geloof dat ik dat zo gelezen heb, en aangezien er bij vele onder ons de killingfield tegen de lamp aangroeien is dat toch niet zo gek dacht ik zo.....

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je bang bent dat ze door het dak groeien, een mooie scrog ervan maken. Killingfields leent zich hier uitstekend voor. Als je dan wat langer voorgroeit kan je dit hokje makkelijk vullen met slechts 4 killing fields.

 

Kijk maar eens naar de kweekverslagen van kramer997. Indien je toch voor een SOG gaat kan je de hootge drukken door er tot 2e, 3e week bloei een HPI pit in te hangen.

 

Ik zou ze zeker wel een week voorgroei geven, niet meteen op 12/12.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Critical, ik zou toch zeker wel vanaf bovenkomst een goede 1,5 week voorgroeien.

 

Ik kweek ook op bijna dezelfde afmetingen (1.05x1.05x1.80) maar dan met een 400 watt, dus iets kleiner hok maar ook wat minder wattage, we zitten ongeveer in dezelfde situatie. Ook heb ik net als jou 9 planten.. Ik heb mijn planten 12 dagen voor laten groeien, dit is wel denk ik ook meer dan genoeg voor een SoG met halverwege de bloei nog wat buigen en knakken :o

 

Kom anders kijken in mijn topic hoe je het vind, ze zijn pas net op 12/12 gegaan dus je kan goed zien hoe de meesten al ruim tot de rand van hun pot komen in de breedte!

 

Ik zeg dus 10 - 14 dagen groei, als je nou 18liter potten neemt gewoon tot bijna alle planten in de breedte tot de rand van de pot gekomen zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zou ik dus echt niet doen... :o

Geef ze een dag of 2/3 om een goede/rustige/stabiele start te geven aan de dames en dan gelijk omzetten...

Ik heb al erg vaak deze genetica gedraait en 2 weken voorgroei met 9 stuks op een meter is gewoon zonde van je geld en maakt het alleen maar moeilijker om ze ''passend'' te houden...

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga met Stikkie 2.0 mee,want ik was ook eigenwijs... :whip:

Vanaf ontkiemen hebben ze 9 dagen 18/6 gehad met als gevolg dat de groene killing fields nu 2 meter hoog zijn.

De roze variant staat bij ons gemiddeld op 1,50.

In ons kweekverslag kun je ze zien,hij is actueel.(link staat in mijn signature :o )

 

Succes.

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze wel 23dagen laten voorgroeien.

Iemand anders in dit forum had ze 27dagen laten voorgroeien en kwamen ook de tent niet uit..

ik denk dat het moeilijk in te schatten is bij dit soortje....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk zou ik Killing Fields niet laten voorgroeien omdat het voor het grootste deel Sativa is en deze neigen vaak erg lang te worden.

Ik zou op 12/12 beginnen en als ze niet al te hoog worden er een mooie scrog van maken, de onderste takjes haal je toch vaak weg of er komt fluffy aan.

Denk dat je beter een groter aantal kleine plantjes kan hebben als een paar grotere, binnen in ieder geval!

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je al kan kweken en de dames dus een goede start en verloop in de groei krijgen is het met dat aantal op dat oppervlakte gewoon zonde van je tijd en geld...

Maar maak je fout naar fout dan kan je ze inderdaad beter wat extra groei geven want elke plant zal traag groeien in slechte omstandigheden..

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ iedereen:

 

 

Vandaag heb ik de meiden overgepot naar de 12ltr potten.

Ze hebben vanaf het ontkiemen 3 dagen in 0.5ltr potjes gezeten en zijn geen centimeter gegroeid! ;)

Ik heb zoals je kan zien in mijn verslag met hoge temperaturen te maken vandaar dat ik ze maar ook gewoon overgepot heb :P

Morgen ga ik een nieuwe can-filter ophangen en ik hoop dat dat die temeratuur omlaag gaat halen.....

Maandag ga ik een midweekje weg en dan gaat ook de klok hoe dan ook om naar 12/12

Ook ga ik morgen de meiden nog ff een beetje bacto van sannie geven voor eventuele schade die ze geleden hebben......

 

link naar mijn verslag: http://www.wietforum.nl/10xkillingfield-an...ack-t83423.html

 

Grtjs Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...