Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

trotse papa

welke soort voor medicinaal gebruik

Recommended Posts

hallo iedereen,

 

al een tijdje ben ik aan het lezen over het medicinaal gebruik van ons plantje => cannabis :o

ook zit ik er sterk aan te denken om zelf te gaan kweken. 2x 600watt...

een deel wil ik een commerciele soort neerzetten, om uit de kosten te zijn.

het andere, belangrijkste, deel wil ik een goede medische soort neerzetten.

nu zit ik alleen nog met de vraag;

 

WELKE SOORT ?

 

het gaat mij om de kwaliteit, om de werking.

de werking die ik zoek is dat het rustiger word in mijn hoofd, maar dat ik verder wel helder blijf.

 

zelf heb ik ADHD. => het is vaak nog al druk in mijn hoofd...

hiervoor heb ik ritalin gehad, maar ben ik sinds februari 2011 mee gestopt omdat ik last had van bijwerkingen => ik werd er agressief van :bier :D :whip:

nu wil ik mijn eigen med gaan laten groeien, daar olie van maken en dat verdampen. roken kan mijn keel niet aan, heb ik in het verleden wel eens geprobeerd...

 

wat ik begrijp uit alles wat ik heb gelezen is dat het niet gaat om het THC gehalte, maar juist meer om de BCD.

* thc = om stoned te worden

* bcd = werkzame medische stof

 

correct me if i'am wrong...

 

* sorry als het wat rommelig is de tekst, maar zo gaat het er vaak aan toe in me koppie...

 

groet Trotse Papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indica soorten geven rust in je hoofd en hebben de naam medicinaal te zijn.

.

 

Groene groet,

 

Wernard

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wernard,

thnx

weet jij misschien namen van indica soorten? die er bekent om staan dat ze goed werken?

 

heb ik het juist dat jij ook van de site bent over cannabis-olie en hoe je dat moet maken?

 

groet Trotse Papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

ik zelf ben ook al een tijd op zoek naar medicinale wiet en heb tot nu toe allen bij zaadjes van de green house gezien dat er woord aan gegeven hoe veel

thc /cbd /cbn er ongeveer in zit.

je kan ook eens kijken bij de link hier boven bij Sannie,s shop daar zitten ook medicinale zaadjes tussen maar er staat niet bij hoe veel cbd / cbn er

ongeveer in zit.

ik zelf heb big bang van de green house en heribie van Sannie,s shop besteld om eens te proberen .

mvg,

fred

Share this post


Link to post
Share on other sites

olie is een goeie.

 

En kijk hier eens naar, staan duidelijke omschrijvingen bij omtrent de medicinale werking van hun soorten en dat voor een "normale"prijs.

 

Mandala Seeds

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afhankelijk van de aandoening is zowel sativa als indica geschikt voor medicinaal gebruik.

De adhdérs die ik ken zijn vaak gebaat bij een amnesia,ssh, en ook mexican haze.

Wiet waar de "normale" gebruiker behoorlijk knal van in zijn hoofd wordt,

gek he.....?

Ritalin effect wordt omschreven als een soort speed,

"normale"mensen worden van speed vrij druk....

gek he.....?

Het lijkt dus alsof de adhd'ers gebaat zijn bij speedy soortjes,

veroorzaakt door cryptics die alleen in bepaalde sativa's zijn terug te vinden.

gek he.....?

 

Ik had vrijdag een gesprek met een breeder die deze veronderstelling kon onderbouwen,

en ik wil proberen dit "in kaart"te brengen.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ allemaal

:o thnx voor de reacties. ga er zeker wat mee doen, moet straks helaas eerst naar verjaardag..., dus word niet meer vandaag helaas.

 

@weetje

wat ik zo vluchtig zag is dat jij bezig bent met wat ik in gedachte heb... :whip:

ga me snel ook op jou "werk" richten... => heel veel lezen :bier

 

groet Trotse Papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Big BANG zowizow!!

 

Heerlijke fruitige zware indica, medi/comercieel egt top genetica.

 

gr. bonethugs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetje verwoord het mooi,persoonlijk heb ik als adhd'er goeie ervaringen met Shackzilla(Super Silver Haze x Shack),Amnesia,Super Silver Haze,Cheeseberry Haze,Chocolope.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er komt een nieuw soortje van female seeds, ik kreeg dat via de nieuws email brief:

 

* Black Sugar Coming soon!

In search of a pure medical strain, we turned to the bestsellers of the US medical dispensaries.

One of those strains was not only a bestseller for it medical properties, but also as the best tasting variety.

Seeds were available and turned out to be very easy to grow. Here we have a very easy to grow incredibly short strain famous for it's taste and effect.

And the strange part is that it grows like an indica; short and squat like a NL, reaching a height of 40 - 50cm, but has lots of sativa smell and flavour. A licourice, flowery, fresh smell with a distant little earthy afghan undertone.

Basically, she grows like an indica, but has the characteristics of a sativa.

Why Black Sugar? With temperatures on the low side, flowers turn dark purple-ish/blue-ish and when dried black-ish/purple-ish covered in resin "sugar".

 

klinkt goed.

 

ejb

Edited by Aad
Dubbele tekst verwijderd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...