Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kno-arts

Helicopter om te controleren

Recommended Posts

he goofy>>>>

zolang je de rest gewoon betaald is er niks aan de hand.

dat gaat niet meer op dat hebben ze veranderd

 

en stroomverbruik kan worden doorgemeten dmv een een soort ping door het net heen

ze kunnen exact zeggen waar een hoop stroom verdwijnt

is dat erg veel waarschuwen ze de politie

nieuwe regelgeving en samenwerking tussen de instanties :D

ze gaan het harder aanpakken nu en alle opsporingsmethodes gebruiken die ze hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denken jullie niet dat de politie deze site niet in de gaten houdt??

 

Ik bedoel, wat nou als jij je kweekavonturen hier op het wietforum laat zien en erover schrijft, dat de politie jouw IP adres regristreert en dan vervolgens jou gaat opsporen om dan je kruidentuintje vernietigd???

 

Dat zou toch kunnen??

 

(Een IP adres is jouw computeradres, die ze dan kunnen opvragen bij jouw provider)

 

:D

 

Mzzzllll

Share this post


Link to post
Share on other sites

daarom internet ik ook in het ouderlijk huis, op school of bij vrienden en nooit bij mij thuis want met dat ip adres heb je wel gelijk ja !!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kweekfreak

als je zo gaat leven kan je beter zelfmoord plegen man he je toch geen leven meer :D

je kan je eigen dan wel overal druk over gaan maken denk dat het wel allemaal wel mee zal vallen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Denken jullie niet dat de politie deze site niet in de gaten houdt??

 

Ik bedoel, wat nou als jij je kweekavonturen hier op het wietforum laat zien en erover schrijft, dat de politie jouw IP adres regristreert en dan vervolgens jou gaat opsporen om dan je kruidentuintje vernietigd???

 

Dat zou toch kunnen??

 

(Een IP adres is jouw computeradres, die ze dan kunnen opvragen bij jouw provider)

 

:wacko:

 

Mzzzllll

Daar gaat de politie toch ook geen tijd in steke :D diehebbe wel wa beters te doen :blink: dus ge moet nioe ongerust zijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze gaan toch wel eerder achter brommertjes aan...... is zoveel makkelijker voor die €Â²Â³Â¤Â¡#@$@#$!@kneusjes!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

weetje wat helemaal balen is, als het sneeuwt! veel zolderkweekjes hebbe dan nog wel eens een plek op hun dak waar dus geen sneeuw ligt... dan kunnen ze met een heli heel snel zien of ze een kweekje aan het draaien zijn.

 

msl

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja...... hallo, dat is hun eigen schuld dat zij bezuinigd hebben op goede degelijke isolering van hun kweekhokje. Dat infraroodscannen is een probleem dat nu nog ff buiten onze macht ligt, maar weet zeker dat er erges hard aan gewerkt word om dit op te lossen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de Stealth bommenwerpers word koude lucht van buiten, vermengd met de hete uitlaat gassen.

Dus als je koude lucht van buiten je hok, vermengd met de warme lucht uit je hok gaat de temperatuur van de uit stroomende lucht flink naar beneden.

je heb dus alleen een extra ventilator nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is idd een oplossing maar dan moet wel met kleinere vent. daarbij werken en proberen overdruk te vorkomen. Aangaande koude luchtlaag tussen de wanden......dat werkt niet. Ik heb wel een gesprek gehad met een militair en die vertelde dat hun voor infrarood en hittezoekende camera's als camouflagemateriaal jute gebruiken. Kan iemand dit bevestigen of nog beter......testen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmzz.. Volgensmij gaat infarood door 7 meter beton heen.. Er is wel speciaal reflectiefolie verkrijgbaar, dat het tegenhoud, maar of dat werkt?

 

Koelen helpt volgensmij ook niet, het betreft een soort straling. Misschien zoek ik er nog wellis wat over op in mijn natuurkundeboeken.

 

En je zou er ook nog es wat over op moeten zoeken in een wetboek ofzo want volgensmij is het zow dat alleen het meten van die straling niet genoeg bewijs is voor een huiszoekingsbevel.

 

Affijn, ik zou me geen zorgen maken en niet te overdreven veel Wiet kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat we vorig jaar ook zo'n discussie hadden gehad en dat naar aanleiding van zo'n vlucht boven Den Haag. De betreffende kweker was opgepakt door de uitslag van zo'n verkenningsvlucht. Zijn advocaat heeft zich hierbij niet neergelegd en heeft de rechtbank verzocht een uitspraak te doen over de legitimiteit van de foto's. Met andere woorden was het bewijsmateriaal wel rechtmatig verkregen..... Ik heb helaas nooit meer vernomen wat de rechter toen als uitspraak heeft gedaan. Ik vraag me af of je zoiets kunt opzoeken?

Zal een hoop discussie schelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

juridisch gezien kan je vanaf het moment dat je als VERDACHTE geldt het hele riedel aan verregaande politiemaatregelen over je heen krijgen. Dit houdt dus in dat als de politie jou met je auto bij een growshop ziet dan is er een rechtsgeldige verdenking van een strafbaar feit (namelijk van "hij zou wel es wiet kunnen kweken/handelen) en kunnen ze natrekken waar je woon om vervolgens daar eens overheen te vliegen met zo een infrarood camera. Vliegen ze zonder verdenking over een huis heen en merken ze dat er lampen hangen dan krijg je de discussie van betrapping op heterdaad vs. onrechtmatig verkregen bewijs. De uitspraak van bovenstaande zaak weet ik niet maar als de politie een routine vlucht doet waarbij ze een huis zien dan valt dit volgens mij onder het betrappen op heterdaad en ben je de lul. Het enige wat ik mij kan indenken wat je ertegenin kan brengen is dat routine vluchten met infrarood niet bestaan en dat dat soort vluchten ALLEEN mag bij een verdachte en dat daarom het bewijs onrechtmatig is maar pakken ze hem niet linksom dan krijgen ze hem rechtsom wel te pakken dus ik vrees dat hij hoe dan ook de lul is.

 

Gewoon lekker doorgaan, low profile blijven, risico spreiden (niet alle hoop op 1 hok of kamertje vestigen) en niet in ene keer een dikke porsche voor je flat zetten en dan kan je hier leuk van leven!

 

ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie ze ook vliegen :D Vaag stelletje zo bij elkaar. Elkaar nog een beetje meer paranoia liggen maken :wacko: Beetje het hoofd helder houden en denken Waar? ben IK nou mee bezig? Als je zit af te tappen en met de kilokweek bezig bent , loop je nou eenmaal het risico.

Geloof nou maar niet dat ze jou zoldertje met een helicoptertje gaan opruimen?

De kosten hiervan met jouw 30 of wat plantjes kunnen ze niet verhalen.

De zgn buitengebieden, agrarische gebieden daar valt het voor deze jongens te zoeken. Wat dacht je van de lege varkens,kippen,champignonstallen waar plotseling een stuk of 100 pitten branden. En geloof me , dat geeft een licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang de stroom betaald wordt is er geen probleem. Moet natuurlijk niet boven de 8 lampen gaan maar ook qua groepen in de meterkast krijg je dan problemen. Wanneer de stroomrekening buitnesporig hoog is, wordt deze aangehouden dus niet verstuurd. Vervolgens wordt met de klant gebeld, om te vragen of de meterstand klopt of dat deze foutief is ingelezen. Wanneer de klant vervolgens zegt dat het klopt wordt de factuur vrijgegeven en wordt deze gewoon verstuurd naar de desbetreffende klant. Niks aan het handje dus!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

politie kan ook gebruik maken van kleine thermografiecamera's als ze zouden willen bijv.met langsrijden

vond er net een stuk over over die camera's

 

Jenoptik thermografiecamera's zijn o.a. geschikt voor:

 

Het opsporen van hot spots in schakelkasten, trafo's, isolatoren enz.

Het zichtbaar maken van de warmteverdeling bij electronische schakeling.

Controle van isolatie van gebouwen, schoorstenen en ovens.

Het zichtbaar maken van de warmteverdeling van machines en onderdelen daarvan.

ook foto van een huis bij :unsure:

irbishuis.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik stel iedereen voor om te warme lucht gewoon uit de schoorsteen te laten komen, lijkt mij vrij normaal toe.

Overigens gebruikt de politie ook gebruikersgegevens om te kunnen nagaan waar zich een hok bevindt. Helicopters vliegen overdag en dan zijn de lampen = warmte .. uit dus dat lijkt me geen probleem.

Betaal in elk geval gewoon voor je stroom... en probeer een alternatief antwoord te vinden voor een evt vraag waarom je zoveel stroom verbruikt..

Dat zal erg lastig worden bij structureel een verbruik van 8 KwH , dat verklaar je niet met een wasdroger en infrarood sauna..en al helemaal niet wanneer uit de gebruikersgegevens blijkt dat elke dag om 1900 uur je statistiek gaat pieken tot smorgens 7:00 en dan weer een periode van 12 uur normaal stroom verbruik.

 

Ik ken in elk geval een aantal mensen met 6 lampen, die allemaal de ene oogst hun lampen overdag laten branden en de volgende oogst in de nacht , dit valt schijnbaar minder op in het verbruik van de wijkkast waar jouw stroompunt ook op is aangesloten. Het is overigens ook de wijkkast die je stroom leverancier gebruikt om te checken of er ergens illegaal stroom wordt getapt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk ook als je daaraan gaat zitten denken dat je hele,aal para word zal niet zon vaart lopen allemaal

maar is wel makkelijk om te weten wat ze allemaal zouden kunnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agree..

Elke oogst opnieuw is het gewoon alles of niets.

 

Advies voor degene die niet gepakt willen worden ;

Niet gaan thuis kweken, suc6 verzekerd.

 

En... BETAAL VOOR JE STROOM!!!! ga niet lopen kloten met meters en shit.

Kloten met je meters is haast vragen om problemen.

Als jij normaal doet, doet je omgeving dat ook.

En die fuc*ing paar piek die je kwijt bent aan stroom verdien je ook heel relaxed weer terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e energie bedrijven zijn geprivatiseerd...ik zou me kunnen in denken dat de kwekers eigenlijk big business is voor ze....inderdaad....zolang je betaalt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet iemand of er op dit gebied ook aktie's zijn zo'n 20 km rond amsterdam???????

Share this post


Link to post
Share on other sites

vooral rond zaandam staat er wat te gebeuren(riool controle) dus overtollige voeding weg via regen afvoer(staat niet op het riool)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe weet je dit?????????? kan me niet voorstellen dat dit technisch haalbaar is.

vertel eens wat meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

PPPFFFFF heren dames ook ,

 

doet toch eens rustig !!!

riool water controleren op voeding ?????

geloof het niet echt hoe kunnen ze nu de voeding peilen die in het riool zit

heb je wel eens in z'n verzamel buis gestaan onder de grond !!!!!

 

nou daar valt weinig te peilen hoor ( als je eens weet wat er nog meer wordt gedumpt dan alleen voeding )

 

NOT !!!!!!!

 

en wat betreft de lampies je mot gewoon geluk hebben !!! ik ken mensen die al een helle tijd draaien met meerdere hokken en ja d'r gaat er af en toe wel eens eentje onderuit maar dat geeft nix !!! IT'S ALL IN THE GAME

 

Wel ff een tip kijk op de beurs (einde van de maand ) naar die grote kappen .

 

mzzl Mr Stekie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...