Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Amnesiahaze22

Bleek in o.a Smoking Blue

Recommended Posts

Ik heb laatst van iemand gehoord dat die doorzichtige floetjes zoals smoking blue, bleek bevatten zodat ze doorzichtig worden.. Weet iemand of dit waar is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah true! neem daarom smoking brown; even breed als smoking black (iets breder likrandje) maar zonder bleek middel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ook maar eens overstappen (alleen verkopen ze niet bij alle shops die vloei). Als ik mijn eigen bio wiet kweek wil ik het ook bio roken. Maar ja in halfzware shag stoppen ze ook chemicaliën om het halfzwaar te maken. Ik heb zelfs gehoord dat er kleine nucleaire deeltjes in zitten maar of het zo ver gaat betwijfel ik.

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

die radioactieve deeltjes komen uit de chemische meststoffen die ze aan tabak geven volgens mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_9442_547391.jpg

Bij het draaien van een joint zo weinig mogelijk tabak toevoegen en uiteraard Smoking Green of RAW vloei. Er zijn nog m eer biologische vloei verkrijgbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

RAW is beter dan Smoking green, bij smoking green word er nog altijd chloor toegevoegd om het vloeite wit te kleuren.

bij Raw is dit niet het geval. RAW is mijn favoriete vloei :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

smoking heeft ze ook ongebleekt genaamd smoking brown deze vind ik zelf werg fijn... heb het gevoel dat rawvloei in de warmte wat meer ´krult´ in je pakje das vervelend bij het binnenste buiten draaien.

 

 

http://webshop.grasscompany.com/Papers,%20...IZE%2050%20PCS/

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou me niet druk maken om die vloei als je er tabak in pleurt:

 

Sigaretten en sigarettenrook zorgt voor zo’n 3700 verschillende chemische stoffen, waaronder 43 kankerverwekkend

 

Sommige stoffen zitten van nature in tabak anderen worden door de tabaksindustrie toegevoegd. Zo voegt de tabaksindustrie de stof ammonia aan tabak toe. Ammonia zorgt er voor dat de verslaving aan nicotine wordt versterkt. Om de smaak aantrelleijker te maken worden ook bestanddelen zoals cacao, menthol en drop aan tabak toegevoegd.

 

Het is onmogelijk en zinloos om alles op te sommen wat er in sigaretten en sigarettenrook zit. Toch een klein overzicht

 

De 3 bekendste stoffen: Nicotine, teer en koolmonoxideNicotine

Zeer toxisch, vernauwt bloedvaten, vermindert bloed toevoer waarmee ook zuurstof en versnelt de hartslag.

Nicotine zorgt ervoor dat men verslaafd raakt aan sigaretten. De hersenen kunnen niet meer zonder.

 

Teer

Teer, opgebouwt uit meerdere stoffen. Sommige zijn toxisch, of kankerverwekkend, (carcinogeen).

Teer koelt de longen en vormt daar een kleverige massa en beschadigt daardoor longweefsel.

 

Koolmonoxide

Een gas dat het transport van voldoende zuurstof in je bloed belemmert.

 

Andere stoffenAceton (verfverwijderaar)

Arseen (mierengif)

Butaan (gas voor de aansteker)

Cadmium (accu)

Koolmonoxide (oude kachels, uitlaatgassen)

DDT (insectiside)

Formaldehyde (balsam creme)

Methanol (brandstof voor raketten)

Nicotine (bestanddeel voor bestrijdingsmiddel tegen kakkerlakken)

Fenol (toiletverfrisser)

Propyleen glycol (antivries)

 

dus, rook ze!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat men chloor gebruikt als bleekmiddel is niet zo gek, dat gebeurt overal met papier en deels textiel.

 

Wat ik me af vraag is hoeveel chloor er achter blijft na het proces? Chloor (als natriumhypochloriet) is goed wateroplosbaar en vrij chloor verdampt als een gek. Het lijkt me stug dat er veel chloor in het papier zit als er gespoeld en gedroogd wordt of heb ik het mis?

 

Podenco

Share this post


Link to post
Share on other sites

half zware shag wordt ook gebleekt:

 

Halfzware shag wordt gesausd met een oplossing van glycerine waardoor het zo licht wordt.

 

 

dus.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je RAW gewend bent en iemand geeft je een joint met een wit papiertje dan sla ik af want dat vind ik echt vies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mee eens Doc :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

doc die een joint afslaat!

 

nog nooit gezien :verrygood :book: :D ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel intressant dit!

 

Ik had hier nog nooit echt over nagedacht... Ik ga ze ook maar opzoeken die RAW's.

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht iemand nog een goedkope leverancier weten voor RAW vloei dan hou ik me aanbevolen. Mn oude is er mee gestopt en heb nog maar een 10-15 pakjes over!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is inderdaad verdomd handige info.

Ik rook zelf altijd "jaja" vloei.

Maar dat is wit spul, dus ik vermoed nu ook dat daar niet echt biologisch mee omgegaan wordt tijdens het produceren.

 

Nu is 1,57 voor een pakje vloei wel veel, maar goed, je rookt m ook niet in 1x op. Ik denk dat ik dit ga bestellen, toch eens proeven enzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sowieso, zelf rook ik ook bijna alleen maar smoking brown, super chill :verrygood

 

half zware shag wordt ook gebleekt:

 

Halfzware shag wordt gesausd met een oplossing van glycerine waardoor het zo licht wordt.

 

Alleen rook ik me joints nog wel met een klein beetje shag, maar nu ga ik er wel met hele andere ogen naar kijken.

lahn

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook wel eens smoking brown gerookt, maar geen verschil gemerkt in smaak...

ik merk wel een duidelijk verschil tussen binnenstebuiten en niet binnenstebuiten(als ik draai, wat niet vaak is aangezien ik vaker verdamp, draai ik altijd binnenstebuiten tegenwoordig)

nou vind ik verbranding zowieso niet zo lekker, proef de wiet maar heel zelden meestal niks of alleen de teer/verbrandingsmaak, en met tabak heb ik nog helemaal nooit de wiet erbij kunnen proeven(hasj wel)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu is 1,57 voor een pakje vloei wel veel, maar goed, je rookt m ook niet in 1x op. Ik denk dat ik dit ga bestellen, toch eens proeven enzo.
In de WF-shop zijn ze €44 voor een doos van 50 pakjes (excl. ledenkorting). Om te proberen mss niet zo'n goed idee, maar als ze bevallen en je gebruikt ze vaak dan is het zeker de moeite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was gisteren toevallig in A'dam.

Bij een bezoekje aan "the old man" heb ik 2 pakjes RAW meegenomen, ik was er toch.

Bij thuiskomst eentje gebouwd met skunk en afghaan en deze smaakte prima met dat RAW papier.

 

Ik had het idee dat het anders smaakte, maar dat kan ook psychisch zijn, anyway, als er inderdaad geen bleek inzit, is het voor mij beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ fastbikkel het proeft idd anders dan met een smoking blue vloetje :verrygood is gewoon lekkerder :book:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tabak?? Gasten het rookt echt zonder ook hoor. Heb echt nooit begrepen waarom mensen een bewustzijnsvernauwend middel mengen met een verruimend kruid.

Ergens halverwege deze combi wordt je suf. Met een mooie pure stick ga ik lekker skeeleren, longboarden enzo.

 

No bushherb for me, stricktly Lambsbread Collie ( Bob Marley)

 

 

When i was just a little laddy

My daddy bought a chalice for me

And the only lickle herb that i can smoke

Lambsbread Collie (Jacob Miller)

 

Tabak is de wraak van de indianen die het Columbus ( de leugenaar ) mee gaven als dank voor zijn " bezoek"

 

Free yourself from it!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...