Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Skafz

Vaccin tegen radicaal religieuze denkers?

Recommended Posts

Kijk en oordeel..

 

Ik vind het in iedergeval weer een slecht idee.. Dit kan ook uitlopen tot een vaccin tegen conspiracy denkers. Bij wijze van. Ik bedoel ik keur het niet goed wat radicalen doen. Maar ik keur al helemaal niet goed wat Amerika doet.

 

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is biologische oorlogsvoering...

 

"In 1972, the United States signed the Biological and Toxic Weapons Convention, which banned the "development, production and stockpiling of microbes or their poisonous products except in amounts necessary for protective and peaceful research." By 1996, 137 countries had signed the treaty; however it is believed that since the signing of the Convention the number of countries capable of producing such weapons has increased."

 

Sja... Iemand zin om aangifte te doen in Den Haag ? B)

 

PS: het feit dat ze al 'tests' gedaan hebben, geeft aan hoe reëel het is dat de overheid bewust mensen vermoord met virussen e.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
het feit dat ze al 'tests' gedaan hebben, geeft aan hoe reëel het is dat de overheid bewust mensen vermoord met virussen e.d.

Dat zou wel een bijzonder domme manier zijn om je vijand uit te schakelen, want hoe voorkom je dat het zich over de hele wereld verspreidt en ook je eigen bevolking besmet wordt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel respect hebben ze ook voor hun eigen bevolking ook niet. Ik zie nog steeds het filmpje voor me van amerikaanse militairen die lekker dichtbij naar een test van een atoombom aan het kijken waren. Ze vonden het allemaal een mooie paddestoel. :)

 

 

Als je gaat zoeken vind je ook nog wel wat recentere en betere, maar dat was me teveel zoekwerk B)

 

Maar dat de overheid bewust mensen vermoord dat gaat er bij mij ook niet echt in. Maar aan de andere kant ik zou er ook niet van staan te kijken.

Vertrouwen doe ik ze iig niet ;)

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat zou wel een bijzonder domme manier zijn om je vijand uit te schakelen, want hoe voorkom je dat het zich over de hele wereld verspreidt en ook je eigen bevolking besmet wordt?

Colleteral damage...

 

Maar goed, nu we het hebben over virussen die mensen hun hersenen aan kunnen tasten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...