Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
s3ppe

Kweekje op terras

Recommended Posts

Beste forumleden, Al een tijdje geleden, toch nog maar even wat foto's uploaden, want ik heb de nare gewoonte van alles op te roken voor ik er iets van op het forum zet.

 

De 2 grootste planten zijn geoogst en gedroogd. Het resultaat valt mij wat tegen, niet enkel kwa hoeveelheid, maar ook van compactheid en effect. De ene plant had superluchtige toppen. de andere ietsje beter, maar ook niet echt compact. Kheb ze beide al geproefd ook, kwa smaak valt het wel mee, niet een super uitgesproken smaak, iets dat zacht binnenrookt tot je dichtbij de filter komt, dan begint 1 van de 2 te kriebelen. Ook ben ik nog niet echt superhigh geraakt van mijn stash... :P zeer jammer. Maar goed, genoeg geluld, hier enkele foto's

gallery_13345_12262_786424.jpg

gallery_13345_12262_1024548.jpg

gallery_13345_12262_572764.jpg

De rechtse is een topje van de minder compacte wiet. zoals je ziet zit er wel nog wat veel blad aan, maar als ik meer ga knippen als dit zit er echt niks meer aan denkik :rofl

 

Ziezo, voor zover mijn oogst.

 

Ohja, deze kleine staat nog wel ( hier verwacht ik toch van dat ik er wel wat van ga voelen)

gallery_13345_12262_741491.jpg

 

Greets S3ppe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Khou je op de hoogte van wat ik daar nog af haal :)

 

khad hier en daar wat rot vandaag, dus ik heb em toch maar te drogen gehangen.

 

Tot over 2 weken :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...