Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

oldschool

1x Special Queen @ 400 Watt

Recommended Posts

gallery_23577_12215_241306.jpg

 

Straks een kleine liter met canna groeivoeiding, nog steeds mooi egaal groen. Er was wel een blad met een klein gaatje van ene of andere fucker maar bij nadere inspectie verder niets te zien :)

 

 

haha ik zij tog netje komt wel vol

lekker bebost plantje B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_23577_12215_927529.jpg

 

Krijgt zo nog een liter canna groeivoeding... Heb gisteren nog klein beetje blad weggehaald en nog wat meer onderliggende topjes vrijgemaakt. Zal nu niet al te veel meer groeien vermoed ik B) Had nog wat kalkkorrels, heb ik er terug bij gedaan zodat zij (hopelijk) geen last krijgt van vroegtijdige roestvlekken. Ga de voeding stilaan wat opdrijven (lees overschakelen naar anderhalve liter water/voeding)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat super old school, B)

 

maak is een foto onder het netje door als je de gelegenheid krijgt uiteraard.. :)

 

gaat onder het netje alles kaal of laat je het zo?

 

suc6 man! Ga zo door!

 

grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Pablo ik heb al een paar keer voorzichtig lagere topjes verwijderd. Er liggen er nog wat onder het net, maar krijgen voldoende licht dus ik denk dat ik nu niet verder meer ga dieven.

 

Aan de bovenkant heb ik wat blaadjes weggehaald om de toppen van meer licht te voorzien, heb daarom onderaan nog niet teveel blad weggehaald. Kwestie van toch niet teveel blad in 1x weg te nemen. Vanaf wanneer zou ik alle blad onder het net weghalen? Had nog maar twee blaadjes met minimale verkleuring onderaan...

 

gallery_23577_12215_376863.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist old school je bent goed op te hoogte B) Dit doe je idd gelijk matig & afhankelijk van hoelang je groeit..

ik zal nu idd niet meer teveel weg halen of gewoon helemaal niet meer dit kan ook de bloei stagneren.

dit doe je dus gewoon gelijk matig gedurende groei periode en begin bloei.. hoeveel dagen bloei zit je nu?

 

grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

't Is nu 14d sinds ik de klok heb omgezet... Staat er nog steeds mooi groen bij, 'k ga overmorgen nog 1x groeivoeding meegeven en dan overschakelen op bloeivoeding (2 à 3x per week, ik geef elke dag handmatig water)

 

gallery_23577_12215_737560.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 21 bloei... Zoals je kan zien heb ik niet veel moeite meer gedaan om te scroggen, doe ik volgende kweek wel. Was dus vooral om te zien of ik ze kwa hoogte kon temmen, en dat lijkt nu definitief gelukt :D

 

gallery_23577_12215_523603.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dag 21 bloei... Zoals je kan zien heb ik niet veel moeite meer gedaan om te scroggen, doe ik volgende kweek wel. Was dus vooral om te zien of ik ze kwa hoogte kon temmen, en dat lijkt nu definitief gelukt ;)

 

gallery_23577_12215_523603.jpg

 

 

 

 

is ze mooi of niet ? :lol:

 

hahah ik zij tog :D

 

succes

 

 

greetz juicy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet veel te melden, alles verloopt nog steeds voorspoedig... Vraagje voor de kenners, wanneer zou ik starten met pk13-14? Wil hem niet te vlug verbranden maar uiteraard ook niet te laat starten... Exact 32 dagen bloei ;)

 

gallery_23577_12215_1312026.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig ;) !! mooie vol scrog netjeee man!

 

pk13/14 van canna? over een dag of 5 / 7 starten dit gedurende een week! bouw het relax op man,

zal zonde zijn als die pk de boel gaat verpesten..

 

good luck nog & ik volg in stilte,

 

grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niet veel te melden, alles verloopt nog steeds voorspoedig... Vraagje voor de kenners, wanneer zou ik starten met pk13-14? Wil hem niet te vlug verbranden maar uiteraard ook niet te laat starten... Exact 32 dagen bloei :P

 

 

 

joo oldschool

vanaf week 4 zou ik met een lage dosis beginnen en week 5 kan je de volle dosis wel geven

tot week 7 en dan niks meer ;)

 

word ze lekkuh lekkuh ;)

 

 

greetzz juicywedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt mannen voor de replies. Ik zal er volgende week vrijdag mee starten en we zien wel ;)

 

@ Juicy: hij is zoals Pablo al zegt van Canna en daar staat op een weekje meegeven... Geef jij het drie weken mee dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

38d 12/12. Ben dan toch maandag gestart met pk13/14, geef tot zaterdag mee. Ik heb ff snel een actieve inlaat gemaakt, hopelijk helpt het een beetje want ik heb wel schrik voor toprot etc (men temps liggen wss iets te hoog, alhoewel de plant er voorlopig geen last van heeft) gallery_23577_12215_1443396.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo oldschool

 

ja ik geef drie week alleen

is de pk verhouden anders bij hesi :rolleyes:

bij canna is het pk 13/14 en bij hesi is het pk 8/4 en dat is errug weinig

en ik hou me tog echt aan me kweek schema :P

 

dat was trouwens mijn foutje ;)

bij canna hoef je maar een weekje mee tegeven

is voldoende want in de terra flores zit ook nog voldoende voeding :huh:

 

 

succes met je kweek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had ik moeten weten van die andere pk's, my bad ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Herfst is in 't land, eerste sneeuwval ;) d43 12/12

 

gallery_23577_12215_636277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey oldschool, ziet er goed uit kerel.

 

mvg Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er top uit ouwe ;)

 

die gaan nog wel ff lijkt me

 

hoeveel week moeten ze nog offiecieel ? :D

 

succes laterss

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt heren

 

Wel op de verpakking staat 7 weken maar dat is te vroeg dus ik ga het gewoon bekijken... Ga ze niet te lang laten staan ivm toprot enzo ('t is iets te warm in mijn hok)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zodra 80 % van de haren over de gehele plant bruin zijn ,

kun je oogsten als je wilt, maar voor een super stoned weedje zou ik hem laten staan

wil je een normaal wietje tjah dan zou ik bij 8 week de boel om hakken ;)

 

blijf je volgen , vind het wel mooi om te zien hoe iemand anders het de special afgaat :D

 

gr juicyweedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Juicy die van jou was al goed te pruimen zo vroeg dus dat valt al mee. 'k Ga ze nu echt kort opvolgen en we zien wel, zou ook zonde zijn om ze te vroeg om te leggen natuurlijk. Maar ik ben de wekelijkse 180km tripjes echt beu. Kost me telkens 30 euro super 98 + geregeld een mooie foto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedankt Juicy die van jou was al goed te pruimen zo vroeg dus dat valt al mee. 'k Ga ze nu echt kort opvolgen en we zien wel, zou ook zonde zijn om ze te vroeg om te leggen natuurlijk. Maar ik ben de wekelijkse 180km tripjes echt beu. Kost me telkens 30 euro super 98 + geregeld een mooie foto :D

 

 

als ik eerlijk moet zijn

had ik er hier en daar van de mijne al gesnoept de droge wiet

een groente smaak wil je niet en die kwam ik nog tegen

geoogst op week 9 dit is erg jammer aangezien het tog lang heeft gestaan

 

ik heb het er al met elmo over gehad en hij zegt ook

dat het niet klopt van royal queen seeds ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow dat is heel goed om weten Juicy... Trouwens als ik vergelijk hoe groen de bladeren nog zijn lijkt het me sterk dat ze binnen 20d om kunnen maar goed, ik wacht vol spanning af. En wat je zegt van die groentesmaak is absoluut waar, selder roken hoeft niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

D50 12/12. Lijkt niet veel te gebeuren maar goed we zijn ongeduldig :wOOt Heb de grote tent gezet want ideaal klimaat nu

 

Heb gedurende heel de kweek elke dag water gegeven, gisteren en vandaag eens laten opdrogen. Had gehoopt rond d65 om te leggen maar ik vrees dat het later gaat worden...

 

gallery_23577_12215_1165959.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...