Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

geef m een kans dames :)

 

niet iedereen kan gelijk fietsen zonder zijwieltjes..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou je lampen anders ophangen.. Je zegt dat je ruimte 4 a 5 meter lang is en 2.10 breed.. Ik heb zelf exact zo`n ruimte gedraaid.. hier het Verslagje Misschien heb je er wat aan..

 

Ik begrijp dat je 1 x wil draaien en dat je daarom misschien wil bezuinigen, maar hou er rekening mee dat je al je apparatuur gewoon weer kan meenemen.. :P

 

Succes Barnn,

 

nee heeft niks met bezuinigen te maken , heb ook nog andere kweekies lopen met alle luxe dr aan.

maar voor deze kweek heb ik ook maar bepaalde tijd voor halverwege aug

 

haha dit word weer een mooi topic. dat er over weinig nagedacht is is al een paar keer gezegd dus dat zeg ik maar niet :P

 

er is genoeg over nagedacht heb hier nog een leuk boekje(regular magazine) met een een verslag 5 planten in 12 l potten onder 3 lampen en deze persoon behaalde 580 gram droog per plant

met een voorgroei van 4weken dat wel.

dit moest gewoon snel neergezet worden en snel draaien

 

 

t zal wel geen topic worden.... :)

 

na 4 weken stop ie toch :)

 

en waar baseer jij dit op?

 

hier foto van 1 van mij vorige kweekje 35 x nlx onder 3x600 w 1500 gram droog in een silver tent mylar

 

gallery_16309_9421_1859925.jpg

 

gallery_16309_9421_1101406.jpg

gallery_16309_9421_1500012.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sluit me helemaal aan bij Polletje. Vooral in de komende warme maanden gaat dit een sauna worden.

En iedereen die de stroom betaald gaat geen 8 lampen van 600 op 35 pptjes zetten...

 

je hebt zoveel ruimte vrij tussen de planten. Waarom geen grote potten?

 

wel zullen zien wat die 35 stekken gaan doen.

 

 

qua afzuiging ben ik het mee eens maar daar komt een oplossing voor komt een afzuig/inlaat bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

als jij echt andere hokken hebt met alles er op en er aan dan zet je nooit, maar dan ook echt nooit zo'n fluthok in elkaar!

 

heb geen zin om met je in discussie te gaan, je snapt t niet en jij bent toch zo iemand die snel gepakt gaat worden.

 

en fototjes maken van een hok van iemand kan iedereen!

 

sorry hoor, dicht bericht zal wel weer weggehaald worden omdat ik geen respect toon o.i.d. maar komop wat een flauwekul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja als jij het zegt dat het van iemand anders is moet je dat vooral blijven geloven.

 

en heb meerdere kweken gezien van vrienden van mij die gewoon goede resultaten halen zonder alle poes pas.

 

ik ga geen ultra moderne hok bouwen als het maar voor 1 keer is op deze locatie qua hoogte, veel trappen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb t niet over poepas, maar over de belangrijkste elementen voor een normale kweek.

 

deze is zo low budget dat het gevaarlijk is.

daarnaast ook nog eens wat ik al eerder meldde.

 

nu ga je een grotere afzuiger nemen, hoe groot dan en waar laat je de lucht, hoe groot is je inlaat?

waar haal je je verse lucht vandaan?

 

als je nml echt van wanten wist, weet je ook dat dit niet lukt zo.

 

komop man.....

 

 

wat versta je onder poespas? ik heb t over lucht, zonder heb je nix, ik heb t over medium, zonder heb je nix.

ik heb t over juiste aansluitingen, zonder heb je fik.

 

door dit soort opstellingen neer te zetten is de razia omtrent het kweken van wiet volkomen terecht.

door gastjes zoals jij kunnen normale kwekers in problemen komen omdat ze over 1 kam worden geschoren.

 

ik zou me schamen om dit te posten! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach Ach er word hier zo heisa gemaakt, laat deze jongen zich bewijzen..

 

en als dit fotos zijn van een ander hok dan hou je tog alleen maar je zelf voor de gek haha ?

 

uiteraard gaat veiligheid voor alles..!! maar laat iederen lekker ze dingetje doen ja togg

 

fouten worden er gemaakt om van te leren.. en ik maak nog elke dag fouten..

 

Geluk!!

 

grtz Pablooowz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp wel wat Polletje bedoelt hoor :)

 

Als het maar voor 1x is wil je toch het maximale behalen? Zodat je niet gaat twijfelen om een 2e keer te gaan zetten omdat je achteraf gezien toch wel weinig heb gescoord met je eerste ronde....

 

Ik ga je niks vertellen want kweek niet zo groot maar ik kan je vertellen luister nou maar gewoon naar Polletje want deze man weet echt wel wat ie doet :)

En dat zeg ik niet omdat ik Polletje graag mag maar heb zijn resultaten gezien en die liegen er niet om.

Zoek anders maar is in zijn topic's.

 

Als je hier een kweek verslag gaat bij houden en mensen zien hoe het beter kan en die zeggen het tegen je ga dan niet eigenwijs doen maar luister gewoon naar ze want ook al is het maar voor 1x doe het dan wel 1x goed!

Veiligheid boven alles :P En als je niks wilt aannemen van mensen hier op het forum hou dan ook geen verslag bij :P maar laat dan gewoon enkel je resultaat zien op het eind.....

 

Succes verder en hoop voor jou dat het een leuke ronde word :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

alle advies is altijd welkom,

ik weet zelf ook dat lucht toeveoer en afvoer 1 van de belangrijkste elementen zijn.

 

maar wat is er niet veilig aan

 

ik heb een relai kast 8x600w(2 groepen) en niet meer dan 2500w op 1 groep heb 2 groepen 1 van waar de waschmachine normaal op staat (aardlek,automaat)

me vsa's staan in een kast op planken ver van water of iets vandaan

kables hebben genoeg ruimte voor koeling, en zijn goed aangesloten, lopen geen kabels over de vloer

ik blaas me lucht naar buiten en me verse lucht komt ook van buiten. beiden door gaten van 250mm

beiden met een slang van 250 mm diameter.

ga er nog een 2500 kuub afzuiger bij zetten

er staan 2 zwenk ventilatoren in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je kweekervaring hebt, vanwaar dan die kleine potjes, en ook nog eens verschillende afmetingen? als je er vanuit gaat dat je 15 Liter genoeg vind, vanwaar dan 10 Liters erbij zetten. dat en meer gaat gewoon tegen alle logica in, vandaar dat het zo overkomt alsof je er geen kaas van gegeten hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat ik op moment geen potten meer had staan en ik dacht dat ik er meer had staan(stoned :) ). en alles in in een paar dagen moest gebouwd worden en draaiend zijn, ga ze waarschijnlijk nog overpotten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke,dat kan ik nog begrijpen,de situatie met je verschillende potten,

maar je zegt dat je nog verschillende hokken hebt draaien,met alle luxe erbij,

waarom dan nog snel een kweekje gaan doen op een plaats waar je plaatsgebrek hebt,

en zoiets in mekaar steken? Wegens tijdgebrek zeg je?

Maar je wil wel voor augustus klaar zijn en met 35 stekkies een ruimte van 5m op 2m

gaan volzetten? En dan nog een opbrengst van 4kg hebben.

Ik blijf je volgen.....

 

grtj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof best dat deze jongen kan gaan oogsten, maar als hij op deze voet verder gaat dan zal het niet veel worden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oke,dat kan ik nog begrijpen,de situatie met je verschillende potten,

maar je zegt dat je nog verschillende hokken hebt draaien,met alle luxe erbij,

waarom dan nog snel een kweekje gaan doen op een plaats waar je plaatsgebrek hebt,

en zoiets in mekaar steken? Wegens tijdgebrek zeg je?

Maar je wil wel voor augustus klaar zijn en met 35 stekkies een ruimte van 5m op 2m

gaan volzetten? En dan nog een opbrengst van 4kg hebben.

Ik blijf je volgen.....

 

grtj

 

omdat ik geen zin had om weer veel geld er in te stoppen, had net paar weken daarvoor aantal topshields gekocht en die dinge zijn aardig prijzig en nog wat andere spullen.

en omdat de ruimte niet van me zelf is.

maar hou jullie op de hoogte.

er komt trouwens nog een 3250kuub afzuiger bij

 

 

Ik geloof best dat deze jongen kan gaan oogsten, maar als hij op deze voet verder gaat dan zal het niet veel worden :)

 

de tijd zal et leren.

 

hamazzelllll

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 topshield minder en je had grotere potten en aarde kunnen kopen wat je 10x meer oplevert dan een topshield kap

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_16309_12200_656816.jpg

 

Hoi Hoi,

 

 

Volgens mij zie ik daar een "gamma" verlengsnoer met een lichtje erop.........................................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt er sowieso op dat die stekkerdoos in de lucht hangt? Dus dat er nog een andere kabel onder spanning staat omdat die kabel te kort is?

Veel succes in ieder geval, met wat geluk haal je de stroomkosten eruit :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 12 18/6

 

ec 5.8

ec 1.0

 

torin afzuiger is onderweg 4250m3 deze wordt zo snel mogelijk geinstalleerd

 

gallery_16309_12200_285676.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstandig maaruuh die grotere potten dan?? worden die ook gebakken??

En hoe ga je straks water geven? met de gieter zal wel lastig mr rojaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb gister 10 vrouwtjes die beste waren aangeslagen en gevorderd van 10l in 18l potten gezet

en water geven is ook al opgelost met behulp van druppelsysteem.

voeding wordt hypro terra

super pk

en k-boost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier wat fotos van afgelopen vrijdag 24e

ze zijn net 3 e week bloei in gegeaan

ph 5.8 ec was 1.4 nu 1.7

rizo,hy-pro A/B en super PK meegegeven.

 

temp lampen aan max 31 maar meestal continu 18 graden

lampen uit 22-23 graden

lv 58%

 

de plantjes staan er gezond bij lekker groen.

veel kijk plezier.

 

gallery_16309_12200_484679.jpg

 

gallery_16309_12200_123961.jpg

 

en hier een lady in 18 liter pot

 

gallery_16309_12200_519400.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...