Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

was idd een gaaf feest..was aardig van 't padje af dat weet ik nog wel haha

bekken trekkend met de trein naar huis. :rolleyes:

 

 

old style meeting...hm wie weet...

ik ben daar wel voor te porren en mijn vrouwtje ook wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We komen met 3 mensen.

gallery_20039_11320_2614.jpg

 

Vrouwtje voor de eerste keer.

Nu al zin in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan niet meer meedoen, auto ongeluk paar jaar terug heeft me stil gezet, helaas pindakaas, geen hakken meer voor deze gabbert :dribble:

 

alhoewel.. klinkt misschien raar maar als ik in de stoel kom te zitten is er misschien meer mogelijk,

iedereen kent die kale compleet in het zwart in de rolstoel ook nog wel, die was op elk feest te bekennen, toffe gast was dat, weet niet of ie nog onder ons is?

velen van toen hebben ons verlaten.

 

Zou graag nog een keer een setje weggeven maar hoe in godsnaam :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damm dat is rot te horen.

Kan je alleen een slaap plek aanbieden en als je hulp nodig heb is dat ook geen probleem.

Bij Alpha Blondy 20 april 2011, Paradiso ook iemand geholpen.

iedereen kent die kale compleet in het zwart in de rolstoel ook nog wel

Hij had altijd een lach

 

velen van toen hebben ons verlaten.

:rolleyes: kan even niet uit me woorden komen sorry.

 

Kippen vel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kan niet meer meedoen, auto ongeluk paar jaar terug heeft me stil gezet, helaas pindakaas, geen hakken meer voor deze gabbert :dribble:

 

alhoewel.. klinkt misschien raar maar als ik in de stoel kom te zitten is er misschien meer mogelijk,

iedereen kent die kale compleet in het zwart in de rolstoel ook nog wel, die was op elk feest te bekennen, toffe gast was dat, weet niet of ie nog onder ons is?

velen van toen hebben ons verlaten.

 

Zou graag nog een keer een setje weggeven maar hoe in godsnaam :rolleyes:

 

hey man

 

ik zelf kan ook niet meer hakken,mede door auto ongeluk 4 hernia's en artrose.

zelf denk ik tegenwoordig maar...nu ben ik het muur bloempje...en heb er gewoon schijt aan.

al kan ik alleen maar met mijn kop op en neer...het gaat om de muziek,toch,of was je dat even vergeten :D

 

 

die kale in zijn stoel ja tuurlijk ken ik die...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelfs dat knikken (god wat klinkt dat als een invalide wat ik nog niet ben) gaat niet meer.

c7 t/m c5 dempt niks meer waardoor ik, naast alles wat bij een whiplash komt, op weg ben naar een hoge dwarslaesie (bulging disc en symptomatische degeneratie en weet ik wat meer, operatie gaat niks uithalen)

ik had mazzel dat ik een wat nauwer ruggemerg heb volgens de chirurg anders had ik hem al gehad bij ongeluk zelf die laesie, nou top hoor...

 

echt flinke dikke shit maar ik denk er net zo over als jij harry, schijt aan en ik doe me ding (voorzover ik me ding nog kan doen) maar bepaalde zaken ga ik echt niet meer opzoeken, hoezeer het hart ook schreeuwt dan kan ik niet eens me planties verzorgen.

 

lamme en blinden :dribble: zou al dta gehak er wat mee te maken hebben gehad?

ken wel aardig wat gasten die moesten stoppen met sporten door hakken, was goed voor je knieeen :rolleyes:

 

maar daarentegen had je wel een conditie als een paard: na een feessie een marathon in de benen

 

genoeg gejammerd, ik had vandaag nog "toevallig" cd'tje in de auto aan...

au, niet knikken man

 

Joey B was er al errug vroeg bij (14)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whow flashback

It,s good to feel it,s still there .

Mense wat is het toch fijn om te lezen dat we het alllemaal dus nog niet vergeten zijn.

De rolstoelgabber wie kent hem niet ,die was echt overal.

En voor zij die niet meer kunnen hakkuh, Gabber ben je niet eve dat ben je voor het leven!!!en die bass moet je niet horen maar voeluhh!!

Dus of je nou ken hakkuh of niet, je voelt het toch wel :rolleyes:

Aangezien ik gezegend ben met de motoriek van een blinde herdershond was ik niet echt een danser.

Maar zeg nou eerlijk je liep eigenlijk toch alleen maar rondjes met je wausse koppie ,het ging om de sfeer.

En die jesusfreaks bij de uitgang ghehehehe, net zolang drinken enzo bietsen en als t serieus werd zeggen laterrrrrrrrrrr.

moet je ons nou eens horen oude gasten mijmelend over the good times TOP!!

 

grtz kingkroon78

Share this post


Link to post
Share on other sites

je tripbeelden bespreken met die freaks.

 

je hebt het over "hem" volgens mij spreekt hij nu tot mij

 

zoemzoemzoembroembroem, hhahahaha de duivel lachte me uit en dan keek je ze aan met die grote stuiters van je en dan zag je ze wit wegtrekken, de duivel zei je. heb je die binnen ontmoet dan.. nee die zit nu in mij, ik voel hem hij wil naar buiten :D

 

hebbie nog een stuk komkommer voor me, aanpakken en dan kreeg je ook nog een dekentje vaak ze hadden echt met je te doen, best wel stoer eigenlijk van ze, dat vondt ik toen ook al.. met een bus de heer brengen aan een stelletje van god losgeslagen jongeren :rolleyes: :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites
En voor zij die niet meer kunnen hakkuh, Gabber ben je niet eve dat ben je voor het leven!!!en die bass moet je nier horen maar voeluhh!!

:rolleyes: :dribble: :D :) :D :blink: :blink: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat waren taaie rakkers :dribble:

volgens mij doen ze het nog steeds, zieltjes winnen onder de volgens hun verdoemden ghehehehe.

Elk schaap is er 1 :D.

 

 

 

 

 

moet tevens ook nog even een dankbetuiging kwijt aan alle ehbo,ers die op deze grote feesten menig flippende gab met een suikerwatertje en wat goede praat na een 1/2 uurtje weer vrolijk weg stuurde :) uhum :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

iemand had het over met de trein naar huis?

 

en was je vergeten hoe het eruit zag als je zo lekker aan het dansen was?

tussenfilmpjes in deze docu zit jouw stijltje vast wel tussen

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thank god for youtube!!!!!

Geef nou toe heb je ooit wel eens iets niet gevonden op youtube gheheheh.

Staan genoeg thunderdome films op en van statenhal denhaag erg oud is die :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey i know Mantronix is really great but my style is much

Ze kunnen er ook wat van hoor, die lui van de EO club

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je de house top 1000 nog gevolgd op fresh fm?

heb em deels gestream ripped uurtje of 35 v/d euhhmm nou ja veel :dribble:

Zat te luisteren en dacht dahahamnnnn hoe neem ik dit op zoeke zoeke en jahoor XstreamRadio 3.02 :rolleyes:

 

 

alice d in wonderland owwhhhhhhhhhhh :D format 1 egt alles kwam voorbij

Share this post


Link to post
Share on other sites

De speciale feessies staan er helaas niet op, youtube maar wel veel leuk materiaal idd.

 

Ik zoek specifiek op namen die me te binnen schieten nu ik die filmpjes van toen weer zie en ben af en toe behoorlijk verbaasd wat er allemaal boven komt draven, veel meer dan ik had gedacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bin there je zal veel vinden :dribble:

En sssst maar dr zijn progjes heel simpel om van die filmstream het geluid als mp3 te maken :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet de term hiphouse jullie wat?

 

dat was hiphop, house en wat acid in de mix, begon het eigenlijk allemaal mee en heb ik mee leren draaien eind '90.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites


hip house acid ja ja turn up the bass 1 tm 25 laatst nog even wat tussen uitgezocht.
Zat ook erg slechte zooi tussen zeg:D
Jack to the sound of the ungerground
Picture this a recording studio far far away
it,s time for house!!!!! o la la tuddudududud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moest even me verstand kickstarten maar nu die op gang is damm.

Dit is echt een trip back to memory lane.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

g'morgen :rolleyes:

 

 

 

:dribble:

 

Ik ben eigenlijk ook met hiphouse beginnen draaien

Dat is er altijd in blijven zitten,,twin hype ,,rebel mc enzo heb ik nog mee in de bak (doo wa diddy van 2 live crew met pich omhoog rules!!)

Ook is mijn stijl er altijd door beinvloed,,ik ben helemaal weg van breaks en funk etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze opgepitcht dan?

 

 

 

was niet te krijgen op plaat, alleen via import en dan nog.. heb heel NL afgezocht toen.

 

 

waar zou King Bee nu leentjebuur gespeeld hebben toen :rolleyes:

 

enne.. 2livecrew is luke skywalker records, ken je mc shy D toevallig ook?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen lekker al die soundtracks.

Kan niet wachten to september.

 

Keep them comming.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit was een hele aparte, vd rest was de LP puur hiphop en ineens stond dit ertussen

 

rappers die housen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...