Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ruun51

THC uit je Grinder roken!

Recommended Posts

ik ging net me crunscher/grinder helemaal leegmaken ! er kwam ongeveer 0.1 / 0.2 gram wiet/thc uit!

die heb ik samengevoegd met gruis en toen een kleine joint van gedraaid. ( ik heb er verschillende soorten wiet mee gecrunst : white widow, amnesia haze, blueberry haze, skunk original#1, en nog wat minder sterke soortjes )

en net opgerookt! ik heb me nog nooit zo relaxed gevoeld.

ik voel me echt happy, en ik zweef lijkt wel.

ook zie ik vet scherp op afstand, en ik ben slimmer, ik weet opeens weer dingen uit de les wat ik normaal niet meer weet.

ik word hier veel stoneder/higher van dan als ik een pure White Widow van 0.8gr rook!

dit moet je gewoon geprobeerd hebben.

 

hebben jullie hier ervaring mee?, zoja vertel dan wat jij voelde en of jij hem veel harder voelde dan een normale joint

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, Effect is leuk maar vind et nie lekker roken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar heb je gelijk in! het roken is niet zo lekker. maar het effect :verrygood

Edited by Torsti
onnodig quoten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep daar word je

 

pas echt high van :verrygood

 

Smaak is vaak niet echt lekker nee alles doorelkaar maar poeeeeeeeee :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hasj erdoor rollen of gewoon mengen met wat wiet is ook lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ook zie ik vet scherp op afstand, en ik ben slimmer, ik weet opeens weer dingen uit de les wat ik normaal niet meer weet

 

:lol:

 

 

 

:verrygood dat zal dan toch maar voor korte duur zijn :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, zeker wel 2 uur lang

Edited by Torsti
onnodig quoten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat bedoel ik niet :verrygood dat je er slimmer van word en beter van gaan zien op lange termijn bedoel ik dan :lol:

 

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooh zo, ja dat denk ik ook ja :verrygood

Edited by Torsti
onnodig quoten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wacht altijd tot er redelijk wat hasj op de tanden zit, dan schraap ik het eraf met een ding wat in een multitool zit(denk dat het bedoelt is als streepkopschroevendraaier ofzo)

wat ik daarvan verzamel druk ik tot hasj tussen mn vingers, en dan maak ik de grinder nog even schoon met warm water zodat ie weer als nieuw is

de hasj rook ik over het algemeen puur in een pijpje(ik leg er een extra screentje bovenop die dan niet de kop ingaat, zodat ik de hasj kan zien tijdens het roken en de vlam er beter op kan richten etc, soms vul ik ook de pijp met wiet en leg het daar bovenop, ik gebruik dezelfde 2 methodes voor als ik eens hasj uit de shop heb, maar dat is niet zo vaak, aangezien ik hasj heerlijk vind kwa smaak maar het effect van de meeste hasj is me wat te indica/sloom, en daarnaast kom ik niet vaak in de shop omdat ik m'n eigen kweek heb)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verplaatst naar Roken? Rollen?

 

@Ruun 51,

maak gebruik van de "Add Reply"-button i.p.v. de "Reply"-button.

Met de Reply-button quote je steeds de direct ervoor geplaatste Reply,

dat is niet gewenst!

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

als dit het effect is wat je zoekt zou ik meer hasj roken ipv wiet

omdat je zegt dat je dit nooit met een 0,8 WW stick bereikt en dit klopt ook,

dit is namelijk een indica en het effect wat je beschrijft is meer een hasj of een haze/sativa gevoel

om écht hetzelfde effect te krijgen met hasj, moet je gaan kijken naar ice-o-lator hasj maar die is meestal wat te prijzig voor de gemiddelde blower ;)

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_20039_11929_69533.jpg

Dit komt ook uit een grinder.

Zijn 2 soorten en smaakte heerlijk.

Het bubbel ook zo mooi.

dit is namelijk een indica en het effect wat je beschrijft is meer een hasj of een haze/sativa gevoel

om écht hetzelfde effect te krijgen met hasj, moet je gaan kijken naar ice-o-lator hasj maar die is meestal wat te prijzig voor de gemiddelde blower

Sativa ice-o-lator ongeperst is in huntersbar 80 euro de gram de G13 soort en meerde sativa (wie dok dat? toeristen)

En Indica effect krijg je ook met hasj van indica ice o later.

Ik weet dat er ook ice is van 12/14 euro de gram maar thja als er niet staat waar het mee gedaan koop ik het niet.

 

Groetjes, /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vermoed dat het gootste deel sativa haze gruis was,

het effect wat je omschrijft is heel kloppend daarbij.

je beschrijft de werking van sommige cryptics, die je in amnesia en haze varanten aan kan treffen.

 

Natuurlijk is de werking van verschillende bewerkingsmethodes verschillend,

maar het is toch echt nagenoeg dezelfde kristal,

het uitgangspunt/genetica bepaalt dus grotendeels het effect.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zo'n plastic grinder die erg stroef aan het raken is.

Hoe schraap je de thc er eigenlijk uit? Heb je daar tooltje voor zodat je er goed bij kan?

En wordt het daarna makkelijk schoon met alleen warm water? Of kan ik beter iets bij gooien om hem echt weer schoon en soepel te maken?

 

Thnx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

die van mij is ook van plastic, maar geen acryl, een soort siliconen zei de gast in de headshop

die van mij gaat heel makkelijk schoon met warm water en een borsteltje(tandenborstel bijv.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het thc bakje xD, ik heb hm ooit eens behoorlijk opgespaard,

alle thc wat aan de schaar bleef plakken na dat ik de eigenteelt geknipt had zat erin!

en verder nog tig andere soortjes van de shop,

 

op een goeie avond zat ik met mn 3 beste vrienden op de bank,

en ik kwam op het idee dat thc bakje maar eens te legen in een rijkelijk gevulde durban poison joint ;)

het gevolg was een lachkick die naar mijn gevoel wel een kwartier duurde ! ik had steek in mn zei van het lachen xD

ik kan rustig zeggen dat dat de meest heftige trip is die ik door het blowen gehad heb,

zelfs zo heftig dat het me tijdens de trip weer even deed terug denken aan een eerdere truffeltrip die me zeeeer slecht gevallen was, maar na een kleine wandeling in de buitenlucht en een goed gesprek met een maat was dat angstige gevoel ook weer weg en besefte ik dit is wiet en het wiet heeft me nooit slechte ervaringen geleverd dus paniek om niks, en ik genoot weer van het effect,

 

voor speciale gelegenheden als die avond, is al dat opsparen van thc niet voor niets geweest!

het is een avond geweest die ik me nog lang zal heugen !

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

ik spaar de skuff uit dat bakje ook op dit moment , om er daarna ook een jointje van te maken ;).

alleen wel wat wiet ook toevoegen alsje dit doet , die skuff (ongeperst dan) smaakt niet zo hard door. (en een joint met tabaksmaak hoef ik niet ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wacht altijd een paar maanden tot ie echt goed vol zit en draai er dan een dikke L van met een maat, echt genieten!

 

paar uur goed van de kaart.

 

Gr Bijster

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb nog een ijzeren gruncher met exstra bodem.

valt ook heerleke skuff uit .

Dan neeme we bakpapier wit de schone vorm.

Kloppen hier op uit

dan gaan we vouwen en persen met de hand.

tot mooi vlakkie is en klappen we hem dubbel ,pakken dan met 2 handjes en proberen een bal vorm te drukken.

Beetje bij beetje een balletje draaien let op je hier bakpapier op scheurtjes dan effe nieuw weer omheen doen

blijven kneden to je mooi zwart balleke heb. ;)

Effe de de vriendjes bellen,tulpieeeeeee bouwen en knallen met die afhghaan of stuff wat je het ook wilt noemen.

;) have fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Effe de de vriendjes bellen,tulpieeeeeee bouwen en knallen met die afhghaan of stuff wat je het ook wilt noemen

 

afghaan ist zowiezo niet :lol:

 

afghaan word gemaakt van natte wierie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij wordt afgaan juist niet gemaakt van natte wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

traditionele afghaan is volgens mij handhasj, wat gemaakt wordt door door de velden te lopen langs de rijen planten en met de handen tegen de toppen aanslaan, op het einde de laag hasj van de vingers afwrijven, dat is dus wel van natte wiet

maar denk dat tegenwoordog zeefhasj net zoveel voorkomt daar, en m,ischien zit ik ook wel fout en is de traditionele hasj daar ook al zeefhasj(van nepal weet ik wel zeker dat de traditionele charras handhasj is)

maar zolang het niet van afghaan-planten komt is het ook geen afghaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja oke als jij het zo bekijkt wel. Wat ik verstond onder natte wiet was wiet plant die in de regen had gestaan door je hand rollen.

 

Maar afgaan wordt gemaakt door het rollen van een niet gedroogde wiet top in jou hand. Dus natte wiet !

 

Had het weer wat te ver gezocht :lol:

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een kief-grinder gekocht. Als je de wiet grind, valt het in het deel eronder op de zeef, waardoor de kief door de zeef valt. Als je dat heel lang doet hou je mooi wat kief over :lol:

 

Kwam op het idee toen ik de kief uit mijn grinder zat te schrapen. In een verdamper met eerst een laag wiet, dan kief en dan weer wiet is het echt geweldig :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...