Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Damho

Royal dwarf autoflower 2011

Recommended Posts

ziet er goed uit man!

 

mooie kleur en mooi egale bladeren!

 

haha, weg dat schermpje! 1 van mijn plantjes staat van af begin afaan al buiten zonder enige vorm van bescherming en hij doet het super, en geeft geen krimp om die harde ruk winden!

 

mijn idee hier achter is dat een plant zich aanpast naar zijn omstandig heden, is er veel wind, dan zal de plant zich daar ook op gaan aanpassen!

 

en ik vind dat je met die folie meer kans op verbranding hebt!

 

maar dit is mijn mening en gedachte gang!

 

het is JOUW plant dus je moet doen wat JIJ wilt :)

 

Keep it up!

 

CC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plantjes hoor....lijkt me 'n leuk verslagje worden.

Ik loop zo nu en dan eens binnen. :)

 

Wietfreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een update!

 

Klopt het dat deze autoflower nu ongeveer goed op niveau zit? Of loopt ie erg achter met de groei?

Ik las dat ze na 3-4 weken gaan bloeien.. en ik vind hem nog behoorlijk klein hiervoor.

 

Foto's!

 

gallery_29715_11978_1794938.jpg

 

gallery_29715_11978_157374.jpg

 

gallery_29715_11978_2210125.jpg

 

gallery_29715_11978_7062.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hoe oud is het plantje dan ?

 

verder ziet die er toch prima uit ..

t kan altijd groter beter en mooier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantje is nu 30 dagen oud. Dus dat is al dik 4 weken geweest.. Maargoed ik wacht gewoon af heb vandaag gezien dat ie nog steeds groeit dus dat geeft hoop, alhoewel het niet echt snel gaat dan voor een autoflower lijkt me zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantjes zien er mooi uit, heb ook 3 royal automatic staan (40dagen oud) bij mij is er ook nog altijd geen bloei. Even afwachten die bloei komt er uiteindelijk wel in..hoop ik!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad! Hoop dat het weer aankomende tijd weer snel beter word, keek net eens even op de buienverwachting er daar stond vanaf morgen hele week regen verwacht.. Dus dat bevordert de groei nou ook weer niet echt. Maar de tijd zal het leren hé, mocht het veel gaan regenen zet ik em lekker in de schuur achter het raam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht dat regen in combo met een goeie tempratuur in de groeifase nie zoveel kwaad kon ? Altans dat hebben ze mij wijs gemaakt..

 

Leuke plantjes man s6 ermee :)

 

Grtz

 

JNK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm geen idee, ik geef hem zelf gewoon regenwater ben bang dat mijn grond te nat word als ie continu in de regen staat. Ben vaak ook weg overdags dus dan heb ik geen controle over de hoeveelheid water die erop komt. Heb net brandnetels geplukt en staan nu in water dag te weken. Spuit ik morgen avond me plant mee in kijken of het helpt tegen de bladluis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zitten nu op moment geen luizen op, heb hem in de schuur gehad vandaag hij staat net weer buiten zal even kijken of er vanavond nog wat op zit dan update ik even een foto! Was de hele dag weg, en omdat we hier vanochtend zo'n last hadden van die stort regens ging die naar binnen.

 

Hier nog paar foto's van daarnet!

 

gallery_29715_11978_329914.jpg

gallery_29715_11978_834633.jpg

gallery_29715_11978_953849.jpg

gallery_29715_11978_470421.jpg

gallery_29715_11978_49553.jpg

 

En de brandnetels in water. Ga ik vanavond even mee aan de slag.

 

gallery_29715_11978_1859007.jpg

 

 

-----

 

Heb net mijn plant ingespoten met die brandnetel''soep''. Nu hopen dat er geen luisjes meer opkomen.

Ook net even 2de pot schoongemaakt en een tweede zaadje gepakt om te laten ontkiemen!

 

Keep you posted.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele mooie plant, ziet er gezond uit!!

 

2e plantje in aankomst :) betet, ben benieuwd :lol:

 

ik blijf je volgen

 

CC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi ontwikkeld plantje. Ziet er al goed uit!

Suc6 verder.....Wietfreak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een kleine update;

Plantje groeit lekker door!

 

gallery_29715_11978_346482.jpg

gallery_29715_11978_132362.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet even oppassen met dat de brandnetel soep niet te veel in de bodem komt, ik had er mee geëxperimiteerd met die soep en bij 1 had ik het als water gegeven, deze begon als een gek te groeien. Maar vooral in de hoogte en weinig blad. De ander werd wat breder etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry voor het niet update van dit topic, heb nu toch weer een update foto meer volgen nog maar deze heb ik even snel gemaakt.

 

gallery_29715_11978_1462768.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi die plant.

 

zODd blijf volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dit zal wel een van de laatste updates worden van dit topic! Mijn plantje heeft zojuist de schaar ontmoet en is niet langer meer onder ons.

Het waren mooie weken, samen veel meegemaakt! Door weer en wind hij stond er altijd, voor het slapen gaan toch nog even gedag zeggen helaas gaat dat nu niet meer! ;)

 

Hier de foto's

 

 

gallery_29715_11978_199429.jpg

gallery_29715_11978_157750.jpg

gallery_29715_11978_71918.jpg

 

 

Het was leuk om te zien dat mijn eerste plantje toch nog wat opleverde! Het viel me meer dan mee.

 

Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee nog, moet nog drogen ik zal het droge gewicht posten zodra ik dat weet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...