Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Torsti

Alkmaarder opgepakt in woning met hennepkwekerij - WebRegio.nl - Alkmaar

Recommended Posts

NOORD-SCHARWOUDE - De politie was donderdagmorgen in een woning aan de Willem de Zwijgerstraat in Noord-Scharwoude. Hier troffen zij op de zolder een hennepkwekerij aan met zo’n zeventig planten. De planten en de benodigde apparatuur (lampen, pompen ed.) werden in beslag genomen.

Alkmaarder opgepakt in woning met hennepkwekerij

 

Bij onderzoek bleek er geen sprake te zijn van diefstal van stroom. In de woning werd een 24-jarige Alkmaarder aangehouden. Hij werd voor verhoor overgebracht naar het politiebureau. Na verhoor is hij heengezonden.

 

http://www.webregio.nl/groot-alkmaar/regio...pkwekerij-.aspx

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was daar aanwezig ten tijde van de opruiming...

ik lag verstopt op t zoldertje achter een afzuiger onder een laken :)

toen kwamen er 2 van die pipo's ook die afzuiger opruimen en zagen ze me nog niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je had toen eff heel hard BOE moeten roepen, had je kenne lache ahahahhaha maar dan zat je wel naggie in de cel denk ik.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na verhoor is hij heengezonden.

 

Kijk dat is nou op ze holland's.

Zit je in Belgie dan duurt dat verhoor wat langer :)

 

Al blijft het triest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja... degene die ze hebben aangehouden is me maatje die daar op dat moment toevallig aanwezig was (met mij)

hij deed de deur open zodat ik me kon verstoppen.

 

voorderest had hij er nix mee te maken dus is niet vreemd dat hij zo weer weg was.

 

hij moest overigens wel eerst 3 uur in een celletje zitten voordat ze hem 10 minuten verhoorden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ze helemaal de pleuris laten schrikken. Had ik wel die dagen voorover want vroeg of laat pakken ze je toch wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhu, kogel in je been omdat meneer zenuwreflexen heeft en dan 500 dagen zitten... dat zou jij doen? hehe goede adviseur ben jij :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...