Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zwemvis

Kwakverslag: op naar de 1,1

Recommended Posts

hey zwemvis mooie dames heb je daar staan mooie egaal is het ook nog is B) vette shit

 

succes op naar de 1op1 :)

 

Qutje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
KISS, toekomstvoorspellen was altijd al moeilijk, ik verwacht er dan ook niet te veel van, alles wat er van af komt is meegenomen B)

 

Was dit niet het topic; "Op EENVOUDIGE WIJZE 1 OP 1,1 DRAAIEN"???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wreed, ben ook benieuwd naar het eindresultaat! Waar zijn die cd's nou voor nodig? Merk je daar een plant mee zodat je weet dat je die anders moet behandelen? (minder water ofzo)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Was dit niet het topic; "Op EENVOUDIGE WIJZE 1 OP 1,1 DRAAIEN"???

 

Daar heb je wel een punt dos.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wreed, ben ook benieuwd naar het eindresultaat! Waar zijn die cd's nou voor nodig? Merk je daar een plant mee zodat je weet dat je die anders moet behandelen? (minder water ofzo)

 

 

cd's?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga je die 1,1 halen denk je ?

 

toppen zien er wel compact uit ook de zijtakken!

 

suc6

 

Grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Amnees ik denk dat hij die meter bedoelt tussen ze planten :)

 

Als hij de foto groter had gemaakt had hij kunnen zien dat het geen cd's waren B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oldschool en Qutje, bedankt! :)

Was dit niet het topic; "Op EENVOUDIGE WIJZE 1 OP 1,1 DRAAIEN"???
Nee, op vrij eenvoudige wijze.
Daar heb je wel een punt dos.
Welk punt? Het drielandenpunt?

Weedster, die "cd" is een hygrometer.

ga je die 1,1 halen denk je ?
Geen idee. Ik vind de dames nogal klein. Denk dat ik de luchtbevochtiger te vroeg heb weg gehaald B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik bedoel echt die cd's ik zie het bij meerdere kweken

en deze foto is van jou en dat is toch echt een cd B)

 

gallery_28849_11925_8058.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel leuke topic.

Mooie foto's 2hx9hmt.gif

Leuk zo groene vingers hebben B)

Doe zo voort ik kom het hier nog wel eens bekijken.

 

Oja en dat van die cd vraag ik me ook wel af waarom...

 

111kvms.gif 30iz1xe.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen weet hoe groot een cd is en hiermee wil ie aantonen hoe groot zijn plant is dat is de enige reden die ik ken bedenken B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, de cd is om de maat aan te tonen. Sorry Weedster84 :book:

Bedankt Ganjagirl.

 

In een poging te meten hoeveel Pa (pascal) mijn afzuiger trekt had ik een houten plankje voor het gat gedaan. Het plankje viel bovenop en tussen de planten en brak daarbij een potente tak af, zo'n 40 cm onder de top.

De tak hing op de mapito, enkel nog vast aan een reep bast, zoals op de foto te zien. Ik heb de tak op high-tech wijze vastgemaakt (met fietsbinnenband), we zullen zien of die het red! :D

gallery_28849_11925_101712.jpg

Oh ja, de afzuiger trekt 120 Pa oftewel 12 mm water (shit, hij liep op 190V dus de zooi moet nog een keer los!). :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bovenstaande tak redt het niet. :verrygood

gallery_28849_11925_46856.jpg

Effe beetje met kleuren gespeeld. De gele randen zijn in het echt trouwens net zo geel en ik weet niet waar het door komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 59 waarvan 47 bloei:

gallery_28849_11925_72091.jpg

gallery_28849_11925_202162.jpg

gallery_28849_11925_12944.jpg

Omdat ik eergisteren een drain had van ec2,43 heb ik vandaag alleen afgezuurd water gegeven: ec0,36 pH5,9.

De drain vandaag was ec2,19 pH5,7.

De pH van de drain is weer verdomde laag, overmorgen maar weer voeden met pH6,0 of zelfs 6,1 of misschien zelfs 6,2??

 

Boven zie je een foto met de ingredienten die ik gebruik. Zoals je ziet is het een karige mix: basisvoeding met B'cuzz bloei stimulator.

Alleen als ik met de stekjes bezig ben krijgen die 1 of 2 keer Rhyzotonic, waarschijnlijk meer voor mijn eigen gevoel dan dat het nut heeft.

pH- is gewoon fosforzuur, pH+ is gewoon kaliloog. "Gewoon" moet eigenlijk tussen aanhalingstekens omdat het gevaarlijk spul is. Kinderen en huisdieren uit de buurt!!!

Ook zie je dat ik 3 merken door elkaar gebruik. De verhalen die ik af en toe tegen kom op dit forum dat je het beste alles van een specifiek merk kunt gebruiken kan ik dan ook niet onderstrepen.

Na het wateren heb ik trouwens het net geplaatst, binnenkort zullen jullie het op de foto's zien :D

EDIT: shit, vergeten: in de 6e week krijgen ze 3 keer PK13/14. Die staat niet op de foto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie verzameling man :D met die pk erbij zal dat nog wel meer knallen :lol:

 

succes met de laatste loodjes

 

groeten pacman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je, Pacman!

 

Ik wou jullie deze niet onthouden:

gallery_28849_11267_226847.jpg

Dit kan gebeuren als je al te enthousiast overstapt op mapito en tegelijkertijd ook met CO2 gaat experimenteren!! :D :lol:

Deze mag in de categorie: "Zo moet het niet"...

lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te grappig want ik herken dat :D

 

Ik had het met shackzilla's die moesten hooguit 2 weken voor groeien en het liefst nog minder maar de mijne moesten nood gedwongen 7 weken voorgroeien omdat mijn lemon haze plantjes nog een paar weken langer besloten te gaan staan en toen had ik het zelfde resultaat op gegeven moment ;)

 

Nouja terug draaien kan dan niet meer en mijn oogst was niet om naar huis te schrijven 300+/- gr onder 600watt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha wat the fuck is daar gebeurd hahaha.

Heb laatst ook voor het eerst Amnesia op mapito gehad zonder toppen en knakken.

Liep ook flink uit de hand, planten groeiden de lampen gewoon voorbij!

 

Verder goed bezig, als je ze goed laat afbloeien moet die 1,1 wel te halen zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

naar welke zender luisteren je planten??

van vette hardrock of hardcore schijnen ze sneller te groeien dan klasiek

was een x bij braniac ofzoo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannaz, bedankt voor je vertrouwen! :D

Harkostar, Radio538 geloof ik. Commerciele kankerzooi niks voor mij maar inderdaad, de meiden moeten zoveel mogelijk herrie hebben. Ook al staat de radio de laatste tijd nauwelijks hoorbaar want ik ben nogal paranoia de laatste weken (ik heb overal buren).

Silver en The Gardener, bedankt!

 

Ik heb een ongenode gast gespot:

gallery_28849_11925_93580.jpg

Die had een stuk of 7 bladeren kaalgevreten, hoop dat het een mooie vlinder wordt! (moet'ie wel snel zijn want hij ligt al in de vuilnisemmer)

 

Toprot op dag 49 van de bloei:

gallery_28849_11925_26765.jpg

Zo vroeg heb ik nog nooit toprot gezien! Zal er wel aan liggen dat ik normaal alleen een kweekje doe in de winter. s 'Winters liggen binnen de relatieve luchtvochtigheden veel lager.

Vanaf nu gaat de afzuiger flink sucken als de lampen uit gaan!! (paar tandjes hoger)

Ik hoop nog twee weken te gaan!

 

Heeft iemand een tip hoe ik die toprot zoveel mogelijk kan tegengaan? Zwavelverdamper of zo? Ik heb er al 3 zwenkventilators bij staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde! Ik denk niet dat je met een zwavelverdamper de luchtvochtigheid omlaag kan brengen of heb ik het nou helemaal mis?

Mij lijkt het erop dat je een goede luchtontvochtiger moet gaan halen maar die zijn redelijk prijzig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...