Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ras Ganja Don

Ras Ganja Don,

Recommended Posts

Greetings and one love to all and all,

 

Ik ga dit jaar voor het eerst een guerrilla kweekje opzetten :o .

 

Ik heb net mijn zaadjes tussen de servetten gelegd.

 

De zaadjes:

 

1x White Widow

2x Snow Bud

5x Purple Power

 

Allemaal feminized! :nerd

 

Volgens mij en Wietzaadjes.nl zijn de plantjes goed geschikt voor buiten. Ik ga ze eerst in mijn kweek tentje laten voor groeien tot ze zo'n 5 tot 10 cm hoog zijn. Dan zet ik ze een dag en nacht in de schuur om even te laten wennen voordat ze de openlucht in gaan. Ik ga ze voor laten groeien in gewone potgrond en daarna zet ik ze gewoon in de volle grond. Kippengaas eromheen, wat slakken korrels bij elk plantje een buffertab en dan laten groeien. De veltjes staan midden in de bush bush om er te komen moetje eerst langs prikkeldraad door bramen en struiken plus brandnetels. Er is een sloot ongeveer 80 meter er vandaan waar ik water kan halen. Ik ben van plan er niet meer dan ongeveer 8 keer naar toe te gaan (licht eraan of het een droge of natte zomer wordt). Ik ga uit dat ik er niets vanaf kan halen. Ik doe het meer voor de lol en als ik er iets af haal is het altijd mooi mee genomen. Ik heb al ervaring met buitenkweek in mijn achtertuin, vrienden van mij hebben al eerder guerilla gedaan, en ik lees hier veel. Dus kennis heb ik genoeg (ja de stickies en heb ik ook allemaal gelezen).

 

Nu maar hopen op een betere zomer als vorig jaar.

 

Jah Bless! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er leuk uit :P hoe moeilijker je bij de plek kan raken hoe beter. je moet maar denken dat er niemand door de bramen en brandnetels loopt voor de lol! En als je van niets uit gaat kan het alleen maar goedkomen :nerd

 

Veel geluk, keep it irie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, tnx.

 

Ik kwam daar vroeger vaak. Toen stond er nog geen prikkel draad en al. Ik ben er net naartoe gefietst en de bramen vormde nu nog niet echt een probleem. Ik heb letterlijk het hazenpad gevolgd en na een kleine tocht kwam ik bij de plek. Het veltje is 50/50 moeras achtig ofja gewoon goede vochtige grond. Dus ik denk dat de planten daar aan genoeg water kunnen komen. Ik zal kijken of ik er een keertje foto's kan maken als het lukt!

 

Ik kan niet wachten tot het zover is.

 

Blessings :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel succes dit jaar :P

En picca's zijn altijd leuk :o Dan krijg je de beste indruk van de stand van zaken :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel plezier met je eerste guerillakweek :P

 

Aan de soortjes zal het niet liggen :nerd

 

Foto s zeggen vaak meer als duizend woorden, dus zou leuk zijn als je af en toe een fotootje neer kan zetten van je kids :o

 

Succes en veel zon.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greetings

 

Ga je volgen, klinkt als een goeie moeilijk te bereiken plek die je hebt gevonden.

 

The Most High Himself gaat je die opbrengsten brengen dit jaar, je bent geblessed. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hallo.

 

Ik vandaag ffekes mijn voor groei potjes in elkaar geknutseld. Wel low budged maar goed genoeg voor mijn guerrilla project. Ik heb wat foto's maar helaas nog niet van mijn guerrilla plekje maar wel van mijn zaadjes die liggen te ontkiemen en het zelf geknutseld potje.

 

gallery_29392_11857_523542.jpg

gallery_29392_11857_116216.jpg

 

Blessings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...