Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
CryCall

CC Stelt zich voor,

Recommended Posts

Hoi Allemaal!

 

Mijn naam is Crycall (was mijn poker nickname vandaar de gekke naam).

Ik ben 20, En ben designer/DTPér webdesigner als beroep. Ik had me nog niet voorgesteld op dit forum dus vandaar. (wel heb ik Elmo's topic een keer gehijacked, Nog sorry daar voor haha)

Na lange tijd in het buiteland gewoond te hebben en de Hollandse "groente"erg moeten missen ben ik terug en weer helemaal verliefd geworden op cannabis:)

Zoals de meeste koop ik netjes elke week bij de lokale shop wat gram om het vervolgens thuis voor het slapen in een te lelijk gedraaide (lees: Gevouwde) joint.

Ik heb erg schrale handen en totaal geen grip op het vloeitje wat erg iritant is. Kan daarom niet altijd mooie spliffs draaien.

Mijn kennis over wiet is ook niet veel verder dan dat het meestal groen is. En als het rookt slaap je lekker. sinds kort pas begonnen het een beetje te mixen met hash.

 

De laatste half jaar rook ik elke dag 2 of 3 spliffs. Daarvoor deed ik het maar heel weinig.

Zijn er meer mensen die ook zo vaak/veel blowen? En wat zijn daar de risico's eigenlijk van?

Alles is slecht voor je.. zelfs cola light etc. Maar HOE slecht is elke dag blowen dan? (volgens mij is het beter dan 2 pilsjes op een dag drinken of zit ik daar totaal fout?)

 

Zoals jullie al merken ben ik echt een beginner.

Ik had ook wat vragen vandaar dat ik hier op dit forum zit. Alleen moet ik toegeven dat ik er niet wijzer uit geworden ben.

Eerst dacht ik: zaadje in de grond stoppen + water geven = veel wiet uit je tuin halen.

Nu denk ik: WTF Moet ik allemaal doen!

 

Er komt ineens zoveel bij kijken. Ik hoef geen MAX thc en MAX gram etc. Ik wil gewoon een keer proberen wat plantjes in de tuin de hebben.

Als ik gewoon een (autoflowering) ontkiemd zaadje in de grond stop rond mei. En die elke dag wat water geef kan dat ook niet gewoon werken?

 

Veel vragen (sorry).

Ik hoop in iedergeval dat het gezellig wordt hier!

 

Groeten Crycall

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom CryCall,

 

Leuk dat je ook je eigen plantje wilt gaan telen.

 

Veel forumplezier.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk kan dat werken CC, maar als je het echt goed wilt laten werken dan is een bezoekje aan de outdoor en de guerilla secties echt de moeite waard hoor ....

 

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...