Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Phalanopsis

curacau

Recommended Posts

he mensen , ik zat laatst op google earth te kijken naar curacau . het lijkt me een mooi eiland en ik heb uitgezocht dat ik er ook werk kan vinden en kan gaan wonen . 1 laatste dinh houd me nog tegen .

is wiet kweken daar legaal ? of net als hier gedoogd . of helemaal verboden .

is er iemand die mij hier het andwoord op kan geven .

bij voorbaad dank .

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.curacao.com/nl/Vakantievoorbere...ugsvrij-Curacao

Helemaal verboden dus.

 

Desalniettemin makkelijk verkrijgbaar, omkoping behoort tot de opties, voor autochtonen gelden in de praktijk andere regels als voor "gastarbeiders". Ik zou er niet zomaar aan beginnen in een onbekende omgeving.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ouder van een vriend van mij wonen daar. Die maat van mij gaat 2 keer per jaar naar Curaçao. Het kweken en roken van cannabis is daar ten strengste verboden. Je kan er schijnbaar wel makkelijk wiet aankomen en oproken als je voorzichtig bent. Je hebt er ook enkele standbarren waar je als vaste klant achter in een kamertje mag blowen. Volgens mij zijn er daar redelijk wat guerrilla plantages en anders kan je shit aankomen uit Jamaica (4 uur varen vanaf Curaçao)

 

Conclusie: Kweken lijkt me geen goed plan, Roken kan maar wees voorzichtig.

 

Blessings and Raspect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt het wel doen,hang er vanaf waar je woont ofzo.

Er is hier iemand met een kweekverslag uit curacao,misschien kan je daar een kijkje nemen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie wiet daar (uit NL) is natuurlijk duur en de Jamaicanse wiet daar is niet altijd even potent!

Als je wiet daar gaat kweken kijk eerst welke wijk je zit,hoe de buuren zijn,dat is altijd lastig want in de betere buurten zijn de mensen meer geneigd de politie te bellen als ze zien dat je planten hebt,maar moet je zelf even kijken want maat van mij had daar met succes wiet gekweekt,de planten waren niet al te hoog dus niet te zien door de buuren.

Maar goed over nadenken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als je buite gaat growen zou ik Autoflowertjes gebruiken en binnen zoiezo goed isoleren en anti detectie folie gebruiken.\

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oww das zuur mensen . ik had alemaal verhalen gehoord van mensen die ik ken dat coke daar goedkoper is dan drinkwater . niet dat ik geintreseert ben in coke . helemaal niet zelfs . daarbegin ik nooit aan , maar ik dacht als dat daar zo maar mag dan kan ik vast ook wel een stuk of 10 verschillende planten gewoon buiten zetten .

weer een ilusie rijker .

 

:rolleyes: is er iemand de naam van een land of eiland kan noemen waar ik gewoon in mijn eigen tuintje of op zolder ongestoord en legaal mijn 10 verschilende wiet plantjes mag kweken. ( ik houd van variatie .) het gaat mijn niet ééns om de verkoop . puur aleen voor mezelf . alle wiet die ik niet oprook maak ik hash van voor in de winter . hier in nl dan .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
:rolleyes: is er iemand de naam van een land of eiland kan noemen waar ik gewoon in mijn eigen tuintje of op zolder ongestoord en legaal mijn 10 verschilende wiet plantjes mag kweken.

 

España Ole & dan lekker naar Ibiza of een ander Balearisch eiland !!!! :D

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ganja don, binnen kweken doen ze daar niet, stroom is veels te duur en anti-detectie folie hoef dus helemaal niet omdat ze warmte scans doen ofzo.

Lowryder is misschien niet zo'n goeie optie voor hem omdat hij meerdere soorten wil hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dat echt waar! en zo dicht bij huis . geweldig .

het gaat helemaal niet zo goed met de economie in spanje . valt nog mee , maarhet zou zomaar eens hard omlaag kunnen gaan .

dan kosten die huisjes daar helemaal niks meer .

ik ga maar eens even kijken of ik vast zoon loi cursusje spaans kan gaan doen .

en kijken of ik her en der zaadjes van mijn favoriete soortjes bij elkaar kan sparen . hehehe word leuk ik heb er al zin in .

aleen word een baan zoeken natuurlijk wel moeilijk ....

ik ga ook maareens een cursusje day traden doen lekker aandelen en opties handelen om rond te kunnen komen .

en 10 verschillende werelds beste soortjes groeiend in de tuin en op zolder pffffffff wat een leven .

:rolleyes: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke aan die warmte scans had ik niet gedacht, daar heb je gelijk in.

Ja als je buite gaat growen zou ik Autoflowertjes gebruiken
Lowryder is misschien niet zo'n goeie optie voor hem omdat hij meerdere soorten wil hebben.

Een Lowryder is een soort autoflower(ruderalis), je hebt genoeg verschillende soorten autoflowers.

 

Blessings :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warmte scans op Curacao , hahaha

Ze hebben daar nog geen eens drank of snelheids controlle want daar hebben ze de apparatuur niet voor

 

Autoflower is gemaakt voor langer wordende dagen dus met meer dan 12 uur licht , op curacao is het 12/12 regime van de blakende zon , beter is het om sativa achtige soorten te nemen of voor de wat kleinere planten hybride

 

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...