Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganjaplantah

achtertuin 2011

Recommended Posts

hoi aleemaal ik ben ganjaplantah en dit is me eerste topic

 

na lang gelezen te hebben op het forum werd het eens tijd om zelf een topic te maken

heb vorig jaar ook al 3 stekken beetje te laat begonnen maar nog 100 gr pp

had al wat zaadtjes gehaald in a'dam rqs kush &cheese en (seniseeds hindu kush maar die gaat naar me pa )

en kwam deze zaden gister nog tegen early girl van mcsmart (zal auto flower zijn maar heb er niet veel over kunnen vinden op internet )

info over deze early zijn heel welkom

 

ben van plan om ook wat planten gerilia te zetten voor een zaden kweek

denk een ealy man of een hindu man en een vrouw van alles heb tog teveel onkiemt voor de 5 bij mij en de 5 bij me pa

 

de zaaden

gallery_29957_11834_606241.jpg

 

voeding start boost zit hesi root in en krijg nog van een colega zijn hesi a+b 5l aarde

gallery_29957_11834_575690.jpg

 

 

2 weken geleden onkiemt met gewoon water en wat hesi wortel sitimulator na 2 dagen ff gaan kijken :)

gallery_29957_11834_1284586.jpg

gallery_29957_11834_1012605.jpg

 

toen ik weer eens na een lange winter in me achtertuin kwam :rolleyes:

 

gallery_29957_11834_1234355.jpg

 

dat was ff werken maar het zonetje scheen en u roy in de achtergrond

gallery_29957_11834_1427442.jpg

 

2 uur later.....

gallery_29957_11834_367262.jpg

 

en nu komt het echte werk :D

heb de gaten gevuld met een mix van ~ 10% tuin aarde 25% gebuikte aarde 40 % intratuin potgrond

25% growshopaarde er komt nog een halve zak grow aarde op per gat als ze buiten gaan

heb er wat voedings korres die ik nog had liggen er bij gesrtooit maar heeeel weinig

eco style slakken korrels gestrooit .

 

de zaden in 7x7 potjes en de propegator in en 2 dagen later kwamen de kopjes naar boven

 

gallery_29957_11834_450786.jpg

 

gallery_29957_11834_22662.jpg

 

en vandaag lekker in de zonne bank in de zon

gallery_29957_11834_1548717.jpg

 

closeup van de kush

gallery_29957_11834_325712.jpg

 

DAMMM IK BEN STOM ;) net met water geven vallen me lampen naar beneden op me cheese :D

1 redde het zowiezo niet en die is nu dood en de mooise is geknakt maar daar komt het wel goed mee

 

maar ik voel me zo stom heb nog een touw gespannen tussen de box dat dit niet kon gebeuren maar je ziet maar

heb hem meteen wat strakker gezet en mezelf een paar klappen gegeven want wie aan me dames komt moet ik wel klappen ook al ben ik hetzelf ;)

heb net de fotos gemaak maar die komen vanavond moet ze eerst overzetten

 

heb gister avond de early in wc papier gezet net gaan kijken alle 3 open morgen ff in de stek aarde en in de potjes

 

tips en goed advies is altijd welkom

Edited by ganjaplantah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip, geen lampen op je planten gooien :rolleyes:

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja weer wat geleerd :D

hier is de damage :rolleyes:

heb net de fotos overgezet deze is gekankt

gallery_29957_11834_36822.jpg

 

deze is dood

gallery_29957_11834_27269.jpg

 

en dit zijn de kush achter en de cheese voor

gallery_29957_11834_533503.jpg

 

de kush gaat echt wel veel sneller als de cheese en ze hebben altijd naast elkaar gestaan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tip, geen lampen op je planten gooien :rolleyes:

 

Groeten

 

lol Hele goeie tip.

 

Ziet er leuk uit ganjaplantah heb je zeker wel relaxte buren?

 

Gr. High24/7

Share this post


Link to post
Share on other sites

staan wel heel nat

 

bij de volgende overpotting tot de kiemblaadjes de grond in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Leuke soortjes heb je,

wel klote dat je lamp naar beneden gekomen is xD

 

early girl heb ik vorige zomer ook gekweekt, een lekker soortje! :rolleyes:

en van rot hadden ze erg weinig last!

 

 

suc 6 ! met je kweek!

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja man me buuren zijn echt chill nooit problemen mee vorig jaar ook niet

buurvrouw vond ze zelfs mooi ''heb nog nooit zo mooie grote planten gezien ''

moet aleen opaseen met rippers hier is al 2 x ingebroken en vorige winter hebben zed hget weer geprobeert

 

en ze staan ook al drooger had net water gegeven

 

volgende x gooi ik ze eerder onder de tl

2 van de 3 earlys heb ik ook al gepot en in de propegator gezet

het 3de zaatje komt nu ook langzaam morgen ff in het potje

 

deze laat ik dan in de bak staan op 18/6 het moeten auto f zijn maar geloof het niet echt dus ff testen

het staat wel op de verpaking en op internet maar weet niet hoe betrouwbaar het is

Visit My Website

 

net ff gekeeken naar me schatjes :rolleyes:

min temp 17,9

max temp 22

lamp ~ 1,5 cm

lv ~35%

 

zo ff een bak met water op me verwarmig

heb net nog 2lampen aangedaan voor de temp

 

kwam er achter dat er 1 kapot is dus maar 5 v/d 6 aan

zijn nog de gamma buizen dus binnenkort ff philps halen

meteen alles vervangen dan meteen goed doen

 

 

die wat geknikt was herstelt zich mooi en die andere doet nix meer maar hij staat wel wat steviger dan de vorige x

 

gallery_29957_11834_601348.jpg

 

boven kush en onder cheese

 

gallery_29957_11834_770621.jpg

Edited by ganjaplantah

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanmorgen gaan kijken de earlys staken de kop al op ;)

het 3de zaadje doet weinig maar ik laat hem nog zijn gangetje gaan

vanmiddag heb ik ze meteen in de bak gezet om het strekken te verkomen ze staan aleen 5cm van de lamp morgen ff de potjes ophogen

 

van de week nog ff langs de intratuin wat hydrokorels halen voor de lv en meteen wat ecostyle vital en wat bamboestoken ofzo meenemen

en bayern neem steel ik die van een colega :rolleyes: heb tog niet veel nodig

 

bayern ga ik niet direct op de planten spuiten tenzij het echt nodig is ga rond om me tuin doen is veel groen daar

de neem ga ik preventief gebruiken tot ik goede top ontwikkeling heb dan laat ik die ook

 

kan ik ook meteen naar de gamma als ik niet blut ben maar dat kan later ook nog de bak gaat tog niet vol staan

iemand nog tips of iets wat ik vergeten??? (ben rook best veel dus vergeet net zoveel :D :D )

ga wel niets langs de growshop of het moet echt nodig zijn

 

 

het geknakte plantje hersteld zich echt goed d8 dat het deze is is aleen jammer die kracht had hij ook in de groei kunnen stoppen

gallery_29957_11834_553148.jpg

 

 

en die zijn de early's

gallery_29957_11834_381800.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk topic, duidelijk meer verstand van zaken dan ik, maar hier ken ik wel veel bruikbare dingen uithalen!

Ziet er iig allemaal prima uit.

Succes kerel met je kweekje =)

Zal je zeker blijven volgen!

 

Gr. Bdb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Special Kush #1!

Die heb ik vorig jaar ook gehad, lekker kweekje was dat hoor!

Ik ga dit volgen, je hebt trouwens een mooie opstelling met dat lichthok!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai tnx man en die bak heb ik ook van een colega had het zelfde idee had hij 2 baken gehaald en in een zit nu tuin spullen ;)

en die fan had hij ook nog lichen heb hem nu als in laat pasief uit blaast hij ook meteen over de plantjes

maar ga ik nog veranderen heb nog een badkamer fan ligen ga die als in gebruiken en deze als uit

en daarop een zelf gemaakte filter maken (idee gestolen van elmoo damm mooi wat hij doet :rolleyes: respect )maar dat zijn toekomst plannen ...

verder de buizen bij de gamma wat gaas heb ik ook nog op maat dimmer en tijdschakelaar totaal kosten nog geen 50 euros

ook leuk voor de voorgroei maar hij was buiten gebruik dus...

 

ja je merkt het al ik ´leen ´veel wat niet gebruikt wort en maak er wat van ga morgen ook ff die bayern en neem halen en

denk dat ik die hesi ook meteen meeneem moet tog ff helpen dus kan dat meteen ook

 

heb de kush zelf ook een x binnen gehad een van de lekkerste wiedjes die ik ooit heb gerookt :D

 

en ging de deurbel en was er een auto dus ff naar de intra

hydrokorels gehaald vital maar heb nog wat bac vital dus maak die eerst op (gebruik het nog niet heb 1 x heel licht gedaan )

en een zak met aarde voor de zekerheid voor mij of me pa

en wat bamboe voor later maar dan heb ik het in huis denk dat ik nu alles heb

 

en binnen een uurtje de lv met 10% omhoog

 

temp max 22

temp min 17,7

lv 40% en stijgt

 

de bak

gallery_29957_11834_809628.jpg

 

alle babys bijelkaar

gallery_29957_11834_385223.jpg

 

en toen ging weer de bel en komter er een jaarige dus tijd voor bier en taart en natruurlijk een verjaardags jonko

 

gallery_29957_11834_1215960.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las dat jij last heb gehad van inbrekers. Op lossing een hond ! hoeft niet perse een grote killer te zijn, een wat kleinere die goed veel blaft doet het werk ook. Natuurlijk wel goed over wegen en niet gelijk naar het asiel rennen :rolleyes:

 

Planten zien er voor de rest gezond uit.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahha ja ik weet wil al lang een hond maar werk ploegen en ben lui dus geen goeide combie voor een hond

een groote neger met een groot mes die er naast slaapt zal ook wel goed zijn

die 2 x is ook al lang geleden en van de winter had ik ze betrapt jammer genoeg niet gepakt heb hun gereedschap wel :rolleyes:

 

damm reken net zo een beetje wat ik heb uit gegeven maar had het meeste al

propegato 7,50

aarde 4x 15,-

hydro 15,-

voeding 25,-

zaaden ~110,-

veel vcoeding had ik al en hou van leenen he

en de zaden had ik ook al gehaald van de winter

Share this post


Link to post
Share on other sites

sow toen ik vandaag ging kijken waaren de pottjes echt droog

en ik heb gister nog water gegeven gewoon kraanwater maar ik heb echt onderschat wat ze nu drinken

 

de fan heb ik ook uit gezet gister want het werd me te koud 19 met licht aan

de fan is te zwaar zijn staalen bladen en die kunnen niet te langzaam draaien

en uit werd de temp max 29 is me net iets te hoog heb er wel een ventilator in en ga regelmatig kijken de bak open

 

ga van het weekend verwissen met die badkamerfan kijken of ik nog een schakelaar vind kan ik die op de zwaare zetten kan ik ze op 1 stekker zetten

 

ik kon het tog niet laten om te kijken hoe de wortels waren dus ik pak me de minste kush (ze zijn alle 5 heel mooi aangeslagen) en ff kijken

weet niet wat normaal is heb niet veel ervaring met zaad eerste x strekte ze te veel had de kush ook toen en geen house was wel lekker rooken :P

en vorig jaar had ik ze verneukt maar nu gaat echt lekker had de bak ook nog niet en had de folie er ook niet op te graate temp verschil en een x laten uit drogen maar ik dwaal af

 

nu schork ik tog wel dat de wortel al tegen de pot was wel pas net maar d8 meteen overpotten

maar ik heb hier maar 7 11l potten maar heb nog 2 kleinere denk zo 4 a 5l en 1 is wat groter als de andere kan ook best dat een 7l is

weet het allemaal niet zo had ze hier liggen en 1 heb ik van een uitgedroogdeplant gepakt

en komt die zak met aarde ook nog van tepas daarom je kan beter een zak teveel in huis hebben ...

meteen ook ff wat bac vital gespoten

 

 

hier zijn ze alemaal in het zonnetje die na 20 min verdween heb de kleine cheese gelaten bij de early girls

 

gallery_29957_11834_517059.jpg

 

kleinse kush maar echt niet de minste het blijft een van me favoriten soortjes

 

gallery_29957_11834_1114401.jpg

 

en van boven

 

gallery_29957_11834_1194989.jpg

 

de potten meteen wat hydrokorres in altijd handig als je die shit thuis hebt hoef je niet altijd te rennen naar deshop

de kleinste staat er niet op had ik later gevonden

 

gallery_29957_11834_637392.jpg

 

de aarde was net te weinig dus ik heb ook nog wat uit me plantegaten gehaald ~30% en gemengt met potgrond

 

gallery_29957_11834_483323.jpg

 

was een jonko of 2 aant rooken met ompotten :o reggea op :lol:

en dan vergeet je een foto te maken van alles mooi naastelkaar niet 1 x maar 2x buiten en binnen

en ik d8 er ook nog aan maar alles mooi gelabeld en kijk eens hoe het in de bak past nix meten ofzo :lol:

maar ik mis me 6de lamp nu dus die ga ik morgen halen (tog nog rennen naar de shop)

 

meten is weten weet iemand waar me meet lat is ?? :nerd

 

gallery_29957_11834_215286.jpg

 

hier zijn de kushes

 

gallery_29957_11834_711511.jpg

 

de cheese

 

gallery_29957_11834_707686.jpg

 

hier zijn de earlys

 

gallery_29957_11834_41917.jpg

 

maar ik heb net beziek dus moet snel weg check morgen weer

Edited by ganjaplantah

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai ben ik weer :P

 

vandaag lekker vroeg wakker dus weer langs de intra en gamma

kom ik aan gaat het de intra pas om 11 open en gamma 0m 10 word dus een half uur w8ten

 

heb 25 steks besteld voor de gurilia komen volgende week ergens

 

heb 3 zaken potgrond en 1 bemeste tuinaarde gehaald

meteen nieuwe tl en een schakelaar gehaald wel geen philps was beetje blut en moest veel halen

natuurlijk een mooie schep had voor de thuis die van de buuren geleend

en wat kalkmest weet iemand hoe veel ik moet gebruiken ????

gaat me eerste gurilia worden dus ben benieuwd

maar nu wil ik echt geen shit meer halen moet niet uit de hand lopen en moet simpel blijven

 

maar ik heb nog een idee met een op gehoogt water vat en druppelaars en een kraantje dat zwaartekracht het werk doet

maar moet niet te nat worden maar is wel makkelijk voor als je lui of weg bent

 

hier is de picca die ik vorige x ben vergeten kijk die maten eens :nerd

 

gallery_29957_11834_863018.jpg

 

 

eerst maar eens alles mooi naar buiten wat on vangen

 

gallery_29957_11834_1828345.jpg

 

en nu ff de babybox aanpassen

 

gallery_29957_11834_240568.jpg

 

20 min later ...

 

gallery_29957_11834_984008.jpg

 

en de afuig mooi met schakelaar lekker makelijk gaat nog die filter op als ik hem nodig heb

 

gallery_29957_11834_1007690.jpg

 

en de boodschappen

 

gallery_29957_11834_523137.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

als je je fan nog even mooi afkuist

dan komt het wel goed denk ik :nerd

 

anders zien je planten al in de groei fase spier wit :P

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je je fan nog even mooi afkuist ???? geen idee wat je bedoeld gekit gedempt of wat ????

 

de zwaare fan is nu uit maar ga er nog een flens opzetten en een filter volgende week ergens of later

 

ben net ff lekker naar het bos geweest me nieuwe fiets uitprobeeren had al een plaats in ge8ten

ben er zeker 8jaar niet meer geweest dus was ff zoeken en ik heb het niet gevonden :lol:

 

maar heb wel een andere spot gevonden daar is geen water maar het is wel onderaan een heuvel dus meschien wat gooten graven en een opvang bak

het is wel in de buurt van die andere spot en er groeide veel brandnetels :o

 

ga volgende week ff zoeken naar die andere spot daar moet wel water zijn maar ja het zijn echt oude herineringen

en heb veel gerookt :P dus ff kijken wat ik kan vinden maar was er wel in de buurt van kende het stuk nog

maar het heeft geen haast als de babys thuis komen gaan ze tog nog zeker een week in de box en de andere naar buiten

 

maar hier ben ik dus uit gekomen

 

gallery_29957_11834_469763.jpg

 

de gaten heb ook bemest met kalkmest en tuin mest 12-10-18 meer kalkmest gebruikt

heb er geen ervaring mee maar we zien wel ik wil niet bijvoeden maar teveel wil ik zeker niet :nerd

 

gallery_29957_11834_1714132.jpg

 

had nog geen aarde mee genomen doe ik volgende week dus heb gewoon de bemeste aarde terug geschept

en wat gaas gezet zag al konijnen kutels ligen

 

gallery_29957_11834_1349129.jpg

 

denk dat ik wel goed op schema zit ga nog 1 of 2 spots zoeken

ga er geen kopleet verslag van maken jullie gaan ze wel eens zien verschijnen hier

maar ik moet echt water vinden anders ga ik net de egyptenaren doen en alls kanaliseeren en gewoon een vuinisbak van de action in graven

heb ik ook water. ga er 1 x in de week kijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig Respect.

 

Ziet er allemaal lekker uit.

Succes zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey tnx voor de respect

ben ook nog niet te ervaren buiten en is leuk dat ik deze reacties krijg :)

weet het kan nog better betere aarde enzo maar wil het wel een beetje betaalbaar houden :)

want je blijf wel geld uitgeven aan kleine dingen die je ziet liggen

 

ben gister weer bij de action geweest meteen weer wat spulletjes gehaald de baby's voor de gerilia komen morgen

dus heb meteen wat baken gehaald om ze in tezetten 1,50 per stuk wat slakken korrels om daar telaten

moet aleen nog wat gaas hebben ie is op je verkijkt je snel op hoeveel je nodig hebt

 

maar met de potten en de planten heb ik niet veel ruimte meer in me bak kan e lampen nog max 2 cm omhoog zetten

mar het is mooi weer dus alles gaat naar buiten was eichelijk van plan om volgende week te doen maar ga niet in discusie met moeder natuur

de grooste kush zat tegen de lamp dus die is een een beetje verbrand maar het komt wel goed maar is wel jammer :)

met de 2de fan in de bak kan ik e temp better regelen dus dat is wel mooi :)

 

meteen ff de bak klaar maken voor morgen daar zijn die bakken echt goed voor

luchtbevochtiger uit de kast gehaald voor de steks pottjes klaar gezet 7x7 25 stuks gevuld met potgrond van de gamma baseline

nat gemaakt met water met wortelstimulator hypro en een ph van 6,4

wat bac vital gemaakt 250ml en de pottjes ondergespoten en de plantjes ook meteen heb ze nog ff buiten staan

 

okj hier zijn de pics

 

de spulletjes

 

gallery_29957_11834_557387.jpg

 

de baby box klaar voor de baby's

 

gallery_29957_11834_868379.jpg

 

kijk ze ongeduldig wachten op bewooners

 

gallery_29957_11834_1593708.jpg

 

de dames

 

gallery_29957_11834_1074856.jpg

 

en de damage :P

 

gallery_29957_11834_544608.jpg

 

nu maar gedulidig w8ten tot morgen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben er weer damm wat was het een druke week iedere dag wel wat

dus had ff geen tijd voor een update :)

 

maar de babys zijn er :) en ze zien er erg leuk uit het waren pp of top 44 :)

ze hadden al echt leuke wortels heb ze meteen in gepot maar heb er wat minder gekregen heb er nu nog 16 staan

heb ze ook meteen de rest van de vital gegeven alleen de nieuwe steks en heb ze vandaag getopt

als ik tijd heb dan gaan ze volgende week naar buiten maar moet nog op familie bezoek

 

maar ik denk dat ik die hindu kush van me pa ook terug ga halen en hem wat kush en cheese en een stek ga geven want ben bang dat het anders teveel word op zijn balkon voor dat ik de mannetjes er uit kan halen en dan gaan die ook in het bos

 

heb ook een tip gekregen van een vriend voor een spot in de buurt van die andere van mij en daar is water hoef ik niet te ver slepen

dus dat komt ook wel alemaal goed :P

 

maar ik ben wel geschrokken van de plantjes buiten :) geef ze nog nix behalve wortelstim en zuur niet altijd af naar 6.3

en zeker de helft van de tijd krijgen ze gewoon kraan water maar ze gaan echt leuk denk dat ik ze volgende week ga toppen

maar de cheese gaat echt wel minder als de kush behalve eentje dan maar 2 gaan echt wat minder maar ze zijn wel echt mooi

maar die kunnen dan naar balkon daar is de hoogte tog niet heb aleen nog geen idee welke kush weg gaan :)

 

en nu dan de foto's

 

een wilekeurig stekje met mooie wortels

 

gallery_29957_11834_978565.jpg

 

ze waren te groot voor de doos dus ze hebben een beetje last van nek kramp

 

gallery_29957_11834_1533520.jpg

 

mooi in de bak en ze staan weer mooi recht

 

gallery_29957_11834_692614.jpg

 

lings cheese en rechts kush de mooiste

 

gallery_29957_11834_1174278.jpg

 

de kush

 

gallery_29957_11834_1537975.jpg

 

de cheese

 

gallery_29957_11834_1044397.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

He ben ik weer

 

Was vandaag naar de stad was bij de blokker en voor maar 2€ een magneet alarm op battery

Kon hemnniet laten lichen en wat katenbak filterdoek

 

Maar de spot in het bos is afgevallen waren echt veel mensen daar honden reddings bigrade :tu

Ben blij dat er nog nix stond

 

Maar het water heb ik gevonden dus het komt wel goed

 

Hier is het alarm :huh:

 

gallery_29957_11834_348250.jpg

 

En het water :wub:

 

gallery_29957_11834_1434559.jpg

 

net heb ik op het werk ook een koker gehaald voor de filter en wat ringen gemaakt heb een idee (gestolen van elmoo) in me hoofd dus morgen ff kijken of het werkt voor de filter ga hem niet na maken maar probeeren te verbeteren niet dat het veel beter kan maar hou er van om idee'n te steelen en dan ''beter'' te maken en dan doen netalsof doen dat het mijn idee is B)

 

als je steelt van de beste ....... word je aangeklaagt ;) damm zag de patent er niet op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm ik ruik nu al heerlijke cheese en hindu kush geur hier :huh:

Lekker druk bezig zeg.

 

Groetjes, zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai daar ben ik weer

 

Het is me een week druk druk druk

Maar met de plantjes gaat het goed ze gaan echt lekker ze beginnen nu ook zijtakjes aant maken

 

En de cheese zijn begonnen met de inhaalslag ze schieten echt omhoog

Maar een cheese vertoont iets aan zijn bladeren heb geen iedee wat het is geef ze aleen water en soms wat wortelstim

 

De early gaan ook wel maar ik weet nu ff niet hoe lang ze Staan maar heb vandaag naar de wortels gekeeken en het potje was vol

Meteen ff overgepot in 2l potten

 

En de stekken moeten nu echt weg de wortels zijn echt mooi en het weer zit nu ook mee maar ik heb geen spots

het bos hier is echt druk maar ga gewoon bij het water probeeren en op een andeer plaats waar het moeilijk is om on gezien te komen maar het lukt wel en daar komt niemand maar ben er nog niet geweest mar wel op de weg die daar lans loopt

Dus het moet wel heb geen groter potten en dat is ook lastig op de fiets of brom

 

Heb ook nog een mooie filter voor de bak gemaakt die ga ik morgen op de bak zetten en testen

Heb er ook mooie fotos gemaakt maar die komen morgen want ik zit nu op me tel en kan ze niet plaatsen. En lig al in bed met een dikke jonko na het werk en heb geen zin op die laptop te halen

Dus ik zie wel hoe laat ik wakker ben en die filter eropheb

 

Ik ga weer rooken later en slaap lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

hellow mensen

 

vandaag was ik wel was eerder wakker :wub: heb heerlijk geslapen

meteen ff de filter op de box gemonteerd

plantjes water gegeven gewoon water en gespoten met bac vital

ik denk dat ze een beetje te droog hebben gestaan en dat daarom dat blad een beetje is ingekrompen

maar weet niet zeker heb deze week wel naar ze gekeeken maar niet zo goed als ik het gewild heb

maar ik moet ook werken geen uitkeering voor mij :huh:

dus als iemand het zeker weet ....

 

maar eindelijk weer pics

 

 

 

beginnen we met de early's

 

gallery_29957_11834_1434131.jpg

 

de wortels van de dames sorry hij is niet zo scherp ;)

 

gallery_29957_11834_117940.jpg

 

de kush het zijn special kuch van rqs de hindu kush komen nog maar moet er ook nog de mannen uit halen van de hindu

maar dus lings cheese en rechts kush en de cheese zijn begonnen aan de race

 

gallery_29957_11834_2197465.jpg

 

van de zijkant

 

gallery_29957_11834_2087206.jpg

 

en de steks en de earlys ben vergeten foto temaken van de wortels van de steks

 

gallery_29957_11834_1722144.jpg

 

zelf een filter maken doe je dus zo credits voor elmoo

ga er nog in vak in maken met gekipte filterdoek had er maar 2 gehaald dus had er 4 nodig 5 euro de stuk

 

had al de kooker van werk en de ringen heb ik daar ook meegenomen en een gat in gemaakt en dekooker is onder dicht gelast

 

het materiaal

 

gallery_29957_11834_4041.jpg

 

ff op maat knippen

 

gallery_29957_11834_129105.jpg

 

in de kooker geduwt en gevuld met de resten klein gekinpt

 

gallery_29957_11834_34509.jpg

 

nog een ring er op het is zo een 3 of 4 cm dik alles sluit ook mooi af het doek maakt de sluiting moet hem echt erinduwen met een tang

 

gallery_29957_11834_748801.jpg

 

de gaten dicht plakken

 

gallery_29957_11834_304085.jpg

 

en dan een dubbele laag doek erop is een hele mat

 

gallery_29957_11834_301650.jpg

 

en dat is dan de filter nu mooi de bocht erop zetten heb ook eer ring verdikt met tape voor de afsluiting kan ik hem mooi makkelijk eraf halen

 

gallery_29957_11834_351963.jpg

 

en dan mooi op de bak dicht gelijmt had geen kit hier en met hoekijzers vast gezet

en kijk die maten alles past gewoon perfect heb aleen de bocht af gezaagt op maat

en van die ring kan ik ook de bocht afsluiten met een filterdoek erover gespannen

zodat er geen licht naar buiten komt als ik de filter er niet op heb

en de planten geen toppen hebben

 

gallery_29957_11834_372370.jpg

 

hij blaast hem mooi uit en geen lekken maar ga er nog 1 of 2 vakken in zetten heb genoeg ringen mee genomen

nu wil ik aleen nog pl halen voor de bak maar dat komt nog wel 2 stuks dan kan ik ook mooi bloeien in de bak

meschien een zaden kweek in de winter een auto flower voor volgend jaar

maar ik moet zo werken dus ik ben weer weg later

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo mensen was vandaag weer vroeg wakker

 

dus ik heb de selectie gemaakt 3 kush en 2 cheese heb nog de 2 early's

en heb dus de ''afvallers '' naar me pa gebracht maar 1 cheese was wat minder de rest was echt mooi

maar ik kan maar 5 hier houden dus ... maar ik heb de hindu's opgehaald 10 stuk van sensi seed moet nog de mannen eruit halen

 

maar die gaan naar de spot en ik ben er geweest gister na werk damm mooie spot maar kan geen fotos maken

loopt een weg langs waar 1 auto per half uur komt :wub:

maar een mooie open plek en een sloot er naast nog geen 2 meter heb er 8 stekken neer gezet op 2 plekken 30 m uit elkaar

 

moest de zakken aarde gewoon ophalen in het bos waar ik eerst was 5 min er van af maar om 12 in de nacht was wel zoeken en slepen in het donker want had ze wat tussen de bomen en struiken gezet :huh:

 

maar het is goed gelukt en als het dit jaar lukt gaat er volgend jaar 40 staan B)

 

hier zijn de fotos

 

de selectie het hollands 5 tal ze gaan kampioen worden dit jaar :tu

 

gallery_29957_11834_1804021.jpg

 

en eindelijk de hindu's voor het eerst op de foto me pa heeft goed voor ze gezorgt zonder tl

 

gallery_29957_11834_1841295.jpg

 

maar ik ga koningenendag vieren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...