Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sex' n Combi

Mr Nice Seeds & Barney's Farm

Recommended Posts

Waar kan ik de zaden kopen van Mr Nice en Barney's farm?

 

Heb gezien dat azarius nu een deel van de feminised seeds verkoopt van barney....

 

Maar kan iemand mij vertellen waar ik de mr nice kan kopen?

 

Vind wel enkele sites, maar dat is in engeland....

 

Dus heb je een link, waar ik ze kan kopen, dan graag meedelen....

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BoboJonko: die ken ik ook, maar je kan niet op die site bestellen... je wordt doorverwezen naar enkele sites en die hebben vaak maar enkele soorten en 1 zaadbank in engeland die wat meer heeft, maar bestel daar liever niet (indien mogelijk).

 

@El Negrow: miljaar, die kende ik wel, dank je wel.... de reden dat ik niet vee op alien zit is dat ze zo duur zijn, in producten en verzendkosten... maar voor zaden valt dat eigenlijk wel mee....

 

@smokymcpott: dank je wel, dat is een site die ik niet kende... duitsland vind ik ok, betsel daar electronische hardware, mooie prijzen (iets minder btw)

Die seedsman heb ik gevonden met de link van op 1van de sites, maar vindt engeland geen goed klimaat hebben op het moment om zaden te gaan bestellen)

 

@fredtrash: die kende ik ook, maar mijn gevoel zegt daar niet te gaan, vindt het bvb vreemd dat sommige zaden goedkoper worden aangeboden dan op de site van de breeder en andere dan terug duurder.... kan iemand zeggen (uit eigen ervaring) of dit serieuse mensen zijn?

 

@hapslikweg: die kende ik niet, al ervaringen met die shop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sex 'n combi .. ja heb al paar keer daar besteld en ken een hele berg mensen die daar ook bestelden. allemaal zeer snel afgeleverd, vaak al volgende dag binnen.

 

Wel een keer gehoord dat iets afgeleverd zou worden, maar nooit bij degene die het zou ontvangen aangekomen. Hebben ze nog eens opgestuurd las ik later, dus de service lijkt me prima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...