Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
amazon dawn

amazon dawn,, eerste keer buitenspelen

Recommended Posts

beste guerilla strijders, bij deze mijn eerste verslag welke ik goed ga bijhouden, en hopelijk mooi kan afsluiten,

ben al een tijdje aan het meekijken in de guerilla corner, en ik wil het de komende jaren zelf ook gaan proberen,

om het verhaal kort te houden ik heb enkele spots gezien, bij deze spot 1.

 

bij deze spot daar komen 5 zaadjes van sensi seeds outdoor mix

 

hier zullen geen mensen lopen(op het landje zelf),het is een vrij groot stukje land, omringd door meerdere beekjes,en een aantal bomen,en open plekken,, wel zie een aantal voetsporen van kleine kinderen die aan de overkant proberen te komen, dus in de gaten houden die handel, en het is omringd door brandnetels

 

 

 

 

wfffnummertje.jpg

wfff-1.jpg

2wwf-1.jpg

 

dan nog ff een vraag, of het grond opwaarderen een pre is??, want het is vrij vruchtbaregrond, graag jullie advies en ervaring,, deze zal ik goed benutten ! ,, zal in dezer dag spot 2, en 3 laten zien

 

 

gegroet amazon dawn

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi Amazon Dawn :)

leuk dat je ook een gokje gaat wagen... :D

pas op ;) ... deze hobby is erggg verslavend :D

 

je foto's kan je beter in een wf album plaatsen ( een must hier zelfs..)

het houd de site snel en je hd schoon...

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=17379

 

ik vind je spot 1 nogal donker...( zeker als de blaadjes aan de bomen zitten..)

je plant heeft direct zonlicht nodig...geen indirect daglicht dus....

gr

Carp

Share this post


Link to post
Share on other sites

he carpe diem, dan ga ik dat zsm veranderen, en een album aanmaken,, over die spot daar heb je een punt, ga morgen nog ff een blikje werpen, en dan hou ik dat in me achterhoofd! en dat het verslavend is is 1 ding wat zeker is, :)

 

groetjes amazon

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik sporen zou zien van kinderen dan zou ik er niet gaan kweken

die kinderen komen echt wel aan de overkant geloof me

die 2de spot ziet er beter uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

die foto's die je ziet is spot 1,, de andere plekken zijn in het bos, alleen er zitten zoveel herten hoe moet ik die gaan tegenhouden ?? prikkeldraad of iets simpels

Share this post


Link to post
Share on other sites

En met al dat water komen er ook rattenvangers denk ik ;)

 

Maar toch succes ! Ik zal hier en daar eens komen binnenspringen hier :)

M.V.G.

 

BioMan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo ff een update,, spot 1 valt af helaas, te grote kans dat het ondekt wordt,, nu is mij de vraag, mijn enigste optie is de duinen,,je raad het al grond met een hoop zand en hier en daar een stukje bos,, dit is zeker geen doen om op te kweken ??? alvast bedankt voor jullie hulp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan proberen een laag stuk grond te vinden in de duinen, en hier een ''x'' aantal plantgaten te maken.

Vullen met de desgewenste grond, en planten. Vergist je niet in de duinen, daar komt nogal wat volk van de paden af :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

he bastet bedankt voor je reactie, ik weet dat de mensen er vanaf wijken maar er zijn stukken waar mensen echt bijna niet komen,, vanwege stuk hek wat de duinen scheidt met de dieren,, of een treinbaan waar je aan de overkant wat moois kunt neerzette, maaris het niet handiger om ze gewoon in potten te laten zitten maar dan zit ik wel met water enz graag julllie ideeen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

in potten lijkt me geen verstandig plan... Mensen zien ten eerste erg snel dat er iets staat, en dat dit hier bedoeld is neergezet.

Daarbij komt dat grootte planten veel ruimte nodig hebben en dit niet gauw vinden in een potje.

Of je wilt met 200 literkuipen gaan sjouwen maar dat lijkt me niet zo verstandig... :huh:

Zelf zou ik gewoon een laag stuk land vinden, waar genoeg vegitatie staat wat mensen en een niewschierig neusje tegenhoud.

Plantgaten maken en grond aanschaffen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potten neerzetten in de duinen zou ik niet aan beginnen als ik jou was.. In het begin hoef je misschien niet veel water te geven maar naarmate plant groter wordt en je, denk ik, geen potten van 50 liter oid neer gaat zetten zul je dit bijna dagelijks moeten doen! Dat zal wel gaan opvallen.

 

Je hebt nog tijd genoeg om een spot te zoeken! En als ik jou was zou ik die sensi outdoor seeds proberen te ruilen voor wat Autoflowers of gewoon wat Autoflowers kopen.. Worden niet zo groot dus kan je makkelijker in bijvoorbeeld een slootkantje verstoppen en zijn na +- 12 weken klaar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

he farue daar zit wel wat in in wat jij zegt,, maar omdat dit de eerste keer buiten is wil ik niet meteen voor autoflowers gaan, duin grond zitten zeker te weinig voedingstoffen in wat een plantje nodig heb zeker,, iemand ervaring met dit soort grond bedankt voor jullie reacties :huh:

Edited by knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom geen auto flowers? Omdat het je eerste keer is?

Mensen die hier al jaren posten en van haze tot lowriders hebben gekweekt raden je dit aan, dus neem voor lief dat dit een goede keuze is.

 

Deense vroegbloeiers en autoflowering soortjes zijn voordeliger in ELK opzicht.

 

- beter bestendig tegen rot

- hogere opbrengst tegenover de binnensoorten

- eerder oogsten

- ETC.

 

nee, duingrond is niet al te best. Daarom zeggen we al meerdere malen dat dit af te raden is, en je plantgaten moet maken óf een andere plek moet gaan vinden.

Lees een volledig topic over buiten kweken, en een volledig topic over Guerilla kweken.

Carme diem heeft een sticky, dus daar kan je goed terecht.

 

Stel daarna je vragen eens opnieuw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja autoflowers zijn easy to grow! :huh:

 

Zeker een aanrader !

:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke jongens dat is duidelijke taal!! bedankt voor jullie reacties en ik hou jullie op de hoogte !! groeten amazone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...