Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greenf1ngers

35 X Santa Maria onder 1200W

Recommended Posts

...

Frshyeeh inderdaad zoals riesje zegt.

Als het donker blijft gaan de planten alle energie naar de vruchten sturen om zich voort te planten. (romantisch he?)

 

Genoteerd :) dus 2 dagen voor de oogst gewoon het licht helemaal uit zetten.

 

Ben benieuwd naar je opbrengst. Ik ga ook met 2 lampjes spelen, en misschien dat ik ook voor de Santa Maria genetica ga. Daar ben ik nog niet over uit. Is het soortje makkelijk te kweken voor een beginner? Ik heb nog geen ervaring namelijk.

 

Groetjes,

 

Bio

Share this post


Link to post
Share on other sites

@biologica

 

Tja wat is makkelijk. Makkelijk is zo relatief he. Als je gewoon een goed schema volgt en je ph en eventueel EC in de gaten houdt zal het allemaal wel goed komen.

 

Andere locatie draait nog n hok met 12 lampen en Santa. Is ook iemand zn eerste draai ooit en dat gaat prima...

 

Greenfingers or not?? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe maar niet , bio.......Kijk of PP kunt krijgen. Beter voor beginners :)

 

 

Zijn ze een beetje hard geworden , green?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg greenfingers wuhaha

 

grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... Oke, misschien is Santa niet de beste keuze als genetica voor een beginner. Echter... PP doet me niet zoveel en dan denk ik dat ik daarom minder plezier heb in het growen dan met een mooi soortje.

 

Ik heb nu een aantal plantjes buiten staan met een hybride soortje waarvan ik geen idee heb wat het precies is :)

 

Ik ga nog eens goed onderzoeken welke genetica mij aanspreekt. Aangezien ik het ook voor medische doeleinden wil kweken ben ik wel op zoek naar een soortje met voldoende CBD en niet alleen een gigantische hoeveelheid THC of Tetrahydrocannabinol :P

 

Desondanks, thnx Greenf1ngers and Riesje1965. Kom terzijnertijde ook eens bij mijn verslagje kijken. Ik ben nog in de opbouwende fase van de ruimte en kan wel kritische opmerkingen gebruiken om het de eerste keer ook gelijk redelijk tot goed te doen.

 

@ Greenfingers:

Ben nieuwsgierig naar de foto's van de geknipte dames. Kan je iets laten zien? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Here they come!

 

De planten hangen 4 rijen dik. Temp op 20 graden. Nu paar dagen drogen en dan komen de results.

 

Op de helft met het kappen!

gallery_2973_12011_400900.jpg

 

gallery_2973_12011_598138.jpg

 

gallery_2973_12011_579156.jpg

 

De Rhizo heeft zijn werk gedaan!

gallery_2973_12011_870980.jpg

 

gallery_2973_12011_351135.jpg

 

gallery_2973_12011_255453.jpg

 

Volgende kaar ga ik veel beter Dieven. Had nu veel fluf onderin. Dat heb ik allemaal weg gegooid voor de gelukkige vinder :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er heerlijk uit greenfingerr mooie witte wiet :)

dat fluf valt altijd super erg tegen he ik ga deze ronde ook de vrouwtje onderin kaal houden..

 

grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha naar stro :) die aroma's komen strax goed vrij :)

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik rook er zelf geen gram van :P

Geef alles weg.

 

 

je geeft het weg ? :)

 

mis ik iets ?? :)

 

 

ahaha latersss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit man, mooie toppen!

Erg lekkere opbrengst hangt daar, ben er jaloers op :)

 

En juicyweedy, dat gevraag over of iemand het weggeeft of niet is al zo vaak gedaan, kom op zeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ MarkZ laten we het hopen dat daar een goede opbrengst hangt he! Heb geen nat gewicht dus voor mij wordt het ook een verassing.

@ Juicy vragen naar de bekende weg... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Uitslag is bekend:

 

847 gram

 

Dat is 0,71 gram/watt. Wel ongeveer wat ik verwacht had. Ik heb deze tent met winst verkocht en koop volgende week

een nieuwe tent. Ben nog aan het kijken welke het gaat worden. Misschien SJ 240 W met 3x 600.'

 

De wiet was heerlijk te roken volgens mijn afnemer. Thnx all voor jullie support. Mijn volgende verslag moet even 2 maanden op zich laten wachten ivm vakantie.

 

Picz :)

 

gallery_2973_12011_1404408.jpg

 

gallery_2973_12011_7046.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ziet er lekker uit man, mooie toppen!

Erg lekkere opbrengst hangt daar, ben er jaloers op :lol:

 

En juicyweedy, dat gevraag over of iemand het weggeeft of niet is al zo vaak gedaan, kom op zeg.

 

 

 

nou ik weet niet of jij je wiet weg geeft maar ik zeker niet , dus vond het tog het vragen waard anders

maar ja dat is mens eigen niet waar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie volle zakken zo te zien ook heerlijk compact!

 

gefeliciteerd met deze mooi opbrengst :)

 

op naar de next roundd..

 

fijne vakantiee!

 

grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx everybody!

Ik heb alleen maar positieve reacties gehad op de wiet. Volgende ronde kan ik pas 1 september mee starten helaas.

 

Dan 36 stuks met Canna flores & Aptus producten.

 

Later! Greenfingers

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi werk !

 

1 September ?

 

Misschien tegen die tijd eens een topshield pro proberen ?

 

Wil wel eens zien wat er dan van komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was ff weg..

 

mooie opbrengst B) , maar kan beter... Volgende keer allemaal compacte dichtgegroeide toppen...dan ga je over een K heen..

 

ik kom 1 sept weer ff kijken..

 

good luck!

 

Rook-ze.

MrT

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Top Shield er komen zeker andere kappen boven weet alleen nog niet welke. Iemand wilde mn tent kopen maar is niet doorgegaan dus wordt zelfde opstelling. Hoop dat ik snel kan verhuizen dan koop ik 2,40X2,40.

 

@ Cannaz & MRT thnx maar het kan inderdaad wel beter. Heb ook paar fouten gemaakt die volgende keer niet meer gemaakt worden.

 

Het is zo klote om de tent leeg te zien staan B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...