Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dekweekexpert

Dekweekexpert's guerillia gebeuren 2011

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik ben de kweekexpert, althans zo zou ik mezelf graag willen noemen <_< :P

 

Ik heb mezelf vorig jaar al eens voorgesteld op het forum. dat is al even geleden en daarom zal ik het nu nogmaals even kort doen:

 

Ik ben een man, van jongere leeftijd en studeer momenteel in het noorden van het land, ben hier zoals de meesten al een aantal jaar regelmatig aan het lezen, en heb volgens mij inmiddels het grootste gedeelte, van het forum al eens doorgespit.

 

Even over mijn kweekachtergrond. Ik kweek momenteel al 4 jaar planten, zowel binnen als zomers lekker buiten in de tuin, binnen is het me mede door alle handige tips van het forum eigenlijk altijd wel goed vergaan. Ik vind het dan ook niet zo interresant om hier hele verslagen over te gaan schrijven, er is ook al tonnen materiaal over te vinden. Maar buiten heb ik totnoch toe eigenlijk nog nooit echt een goede oogst kunnen halen. Ik zou hier dit jaar, mede door het forum graag verandering in willen brengen.

 

 

Vorig jaar (het jaar van de Denen) heb ik alle verslagen in deze sectie nauwlettend gevolgd, en aan het eind van het seizoen heb ik Carpie belooft om dit jaar een verslag te maken waarin hopenlijk zijn kweekmentaliteit en een hoop tips en trucks die hij en andere mensen vorig jaar succesvol hebben toegepast duidelijk naar voren zullen komen.

 

Dit jaar heb ik (na 4 jaar te laat te zijn geweest met voorbereidingen) eindelijk op tijd plannen gemaakt om een een mooie guerilla kweek op te kunnen zetten.

 

Hiervoor heb ik vorig jaar een aantal zaden gekweekt van ierdbei(sannie's shop), en nog een outdoor soortje uit dezelfde winkel (durban exellent volgens mij). Daarnaast heb ik vorig jaar in het najaar 4 plekken gespot, en alvast gedeeltelijk omgespit / bemest met kippenmest van de boerenbond, en met cocos. Ik kan wel zeggen dat ik behoorlijk content ben over de ligging van mijn plekken. Het is namelijk in een gebied waar echt nooit iemand komt, los van een groepje herten dan. Over de grond volgende keer meer..,

 

Het plan is om op de verschillende spots ongeveer 300-350 zaadjes neer te zetten, zodat ik uiteindelijk een stuk of 100 schone dames over houd.

De kink in het plan is dat alleen ierdbei niet genoeg is om al mijn moeite voor te doen, gezien de tegenvallende reacties uiteindelijk van vorig jaar.

 

Dus ben ik nog op zoek naar een betrouwbare aanbieder van bijvoorbeeld de bekende Denen, henkes lolland, of NDB. Hier word dus hard aan gewerkt.

 

((Als iemand nog wil ruilen, met wat van de bovengenoemde zaden, ik heb nog ierdbei in de aanbieding(50 st.) , een paar anesthesia F1(7 st. originele), en een stuk of 20 Hericules zaden, (zelf opgekweekt). (als dit te veel offtopic is zal ik het aanpassen).

 

Verder ben ik druk bezig om al het materiaal wat ik nog nodig heb binnen te krijgen, dit weekend word er weer gewerkt op locatie, dan volgt er ook een update met foto's!!! :P :P

 

Iedereen alvast een goed seizoen toe gewenst!

 

gr,

Edited by Dekweekexpert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik ben benieuwd succes ermee. Ik volg je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg je ook,

succes !

 

BioMan <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Expert!

 

Tof dat je je dit jaar er ook (op tijd) aan wagen zal <_<

Nog een student in de guerilla sectie :P

 

Maar Ierbei, da's helemaal niet een verkeerd soortje hoor :P ! Keiharde topjes In het wit en in het paars..

Misschien iet wat rot gevoelig.

Kijk die Ierdbei van (volgens mij) Sjakie van vorig jaar. Echt een mooie plant met een leuke en lekkere opbrengst.

Maar ik snap ook wel dat je wat Denen wilt proberen natuurlijk..

 

Je spots heb je ook nauwkeurig gezocht en bewerkt..

 

Volgens mij ga jij het wel leuk krijgen deze zomer :P

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ierdbei valt nog wel mee voor rot , de ierdbei die deze zomer in mijn tuin stond kreeg maar laat last van rot (eind september)

Edited by knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee.. :D

 

(( als je gelijk reageert op een bericht hoef je niet te quoten.. :huh: ))

 

 

Ik was zeker wel te spreken over Ierdbei. Vorig jaar zelf ook in een tuin gehad, helaas niet af kunnen bloeien door vernieling :huh:

Dit jaar komt ze zeker weer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry voor het quoten, ik was ook zeer tevreden over de ierdbei , helaas ook niet kunnen afbloeien (uit voorzorg geoogst om verder rot te vermijden , zeer slechte weersomstandigheden) .

Ondanks de vroege oogst een killer effect! zwaar high , tot lichte visuals toe (?). geen overdag rokertje , tenzij je een ganse dag op de bank wil hangen :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ierdbei ook al eens gezet (mijn eerst kweekervaring), het waren onmiddelijk 4 herma's :huh:

Maar heb er toch nog veel vanaf gehaald, al was de kwaliteit niet zo WOW vond ik (zal wel aan het feit hebben gelegen dat ze herma's waren en dit mijn eerste kweek was)

 

Werd er wel stoned van maar moest er aardig veel tussen gooien, maar als ik er daar 2 van rookte dan kreeg ik wel klappen :huh:

Mijn 2de kweek gaf beter resultaat, zeker met Afghaan X NYCD, damn dat was een knaller! (wel veel rot maar de toppen waren erg compact)

Maar ook Nieuw Dame Blanche was beter dan het eerste jaar met ierdbei

 

Dit jaar natuurlijk weer proberen overtreffen met Afghan, Herijuana en autoflowers :)

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook alweer even bezig geweest met de laatste voorbereidingen.

Voornamelijk spullen halen die ik nog nodig heb voor in de plant gaten., Aanvullingen., tabs., modder enz.,

 

Ik heb de afgelopen week al m'n spots nog eens overgekeken,. vooral op de grond eigenschappen. Op de spots die me juist het beste leken., Voor ontdekking dan. Zat het grondwater me veel te ondiep.

Ik schat op ongeveer 1 schep diepte al.

 

Ik heb nu dus besloten om zelf potten te gaan maken, en de bestaande grond daarmee te verhogen en aan te vullen met aarde van de tuin markt., en oude kweek aarde.

Hier zal dus nog wel wat voor gesjouwd moeten worden. Maar met de grond moet het dus wel goedkomen. :D

 

Ik ben ook nog bezig geweest met het verzamelen van meer zaadjes., Ik heb nu naast een partijtje ierdbei een mooi aantal zaden van Henkes Lolland 06( geruild Met Marko77), En ik overweeg nog om een aantal andere Denen hier heen te laten komen.

Dus tot zover gaat het goed. Het zullen voor mij dit jaar vooral de Henkes zijn die de meeste ruimte krijgen., volgens mijn huidige plannen dan XD Binnenkort hard aan het werk!., En dan zal ik wel beginnen met wat foto's gedoe

 

Iedereen veel succes gewenst de komende weken!

 

Gr,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...