Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
boizsterhead

plantjes staan er niet zo mooi bij...

Recommended Posts

ik zal wel ff nieuwe foto's uploaden want jullie zullen versteld staan...de plantjes staan er fantastisch bij, dit bewijst maar weer de kracht van water...en dat binnen drie uurtjes...echt waar, na de reactie van tim, de eerste heb ik ze direct water gegeven en op de foto's ziet het er verschrikkelijk uit maar geloof me, daar zie je niks meer van, ik heb van elke plant mischien één blaadje er af gehaald...die komen ook wel terug hoor...heb alleen ff momenteel geen camera dus...maar ik hou jullie op de hoogte!!!! heb zelf ook een big bang gehad...troep jah, dit is white widow - himalaya gold - el nino en bulldog haze komt er nog aan...(is nog een klein pantje)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Met alle respect maar je planten zien er toch niet uit. Ik zou ze in de kliko gooien en overnieuw beginnen.

 

Als je hier 2 gram per plant afhaalt is het veel, zeker onder TL.

 

 

 

BETERRRRRRR LEZEN!!!!! BOVEN AAN STAAT DAT IK STRAX 400 WAT LUMATEK BALLAST GA GEBRUIKEN DIE WERKT OOK VOLGENS JOUW OP TL?? MENSEN OP DIT FORUM HEBBEN ECHT GELIJK----LEEEESSSSS EERST EENS!!!! DE PLANTEN ZIEN ER OP DE FOTO'S KUT JAH....MAAR HEB AL EEN PAAR KEER GEZEGD, OOK VOOR JOUW LAATSTE REACTIE DAT ZE ZIJN OPGEKNAPT!!!! LEZENNNNNNNNNN!!!!!! HAHA,,, EERST MAAR EEN JOINT...

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK. LEKKER ZONDE WANT ALS JE ER METEEN 400W BOVEN HAD GEHANGEN DAN WAS HET WAT SNELLER GEGAAN. IK DENK DAT JIJ EEN ECHTE TOP OOGST GAAT DRAAIEN MET DEZE PLANTEN. WHAHAHAHA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet iedereen heeft direct geld voor dit soort kweekmateriaal en ik ben daar naast nog eens een beginner, heb geen zin in slechte lezers die impulsief al hun plantjes zouden weg gooien, ruikt naar slechte ervaringen als je het mij vraagt... maar goed voor de mensen met serieus advies de foto's!!!!!!!!

 

gallery_29382_11704_2671645.jpg

gallery_29382_11704_2560658.jpg

gallery_29382_11704_12499.jpg

gallery_29382_11704_2055549.jpg

gallery_29382_11704_1785727.jpg

gallery_29382_11704_1242694.jpg

gallery_29382_11704_790744.jpg

gallery_29382_11704_461808.jpg

gallery_29382_11704_1029216.jpg

jah dat ziet er anders weer fris uit mensen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

en nu zo houden he <_<

 

greetZZZZzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien der idd weer goed uit.... Een top oogst gaat het niet worden, maar je kan gaande weg wel veel leren... Zo ging het bij mij ook (en leer nog steeds...elke dag). Ff de zooi uitzitten en dan fris aan ronde 2 beginnen.

 

Succes.

(alhoewel de bovenstaanders natuurlijik wel een beetje gelijk hebben)

 

(en begin voorzichtiog met die 400 watter van je... hoog beginnen! en goed opletten!)

 

Zettem-op.

 

Gr.

Mr.T

Share this post


Link to post
Share on other sites

een topoogst hoeft het ook niet te worden, ben beginner, ik kan me voorstellen dat jullie het jammer vinden maar je moet ergens beginnen, maar ik gooi deze plantjes niet weg...jullie wel??? heb nog een paar vragen?? moet ik ander potten nemen??? groter??? ben op zolder aan het kweken en de hoogte is maximaal 1.40... ga ook gebruik maken van een cooltube...zonde van je geld of??? ik heb ook gehoord dat je de Topshield Pro XL1 reflector erg dicht op de planten kan hangen, waar of niet waar????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gotere potten waarom niet als je de ruimte heb......Suc6 met je vloerbedeking op de grond als je planten op de duur geel worden weet je waar je moet zoeken (weekmakers)yep cooltube zou ik niet voor gaan eerder de topshield Groet,M <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

en vooruit ff wat nieuwe foto's........

 

gallery_29382_11704_1510545.jpg

gallery_29382_11704_1187962.jpg

gallery_29382_11704_849357.jpg

gallery_29382_11704_845957.jpg

gallery_29382_11704_2490699.jpg

gallery_29382_11704_1227899.jpg

gallery_29382_11704_2847477.jpg

gallery_29382_11704_1263340.jpg

 

 

 

ik was van plan om folie te leggen...dus er word aan gewerkt...ff tijdelijk zitte er plastic zakke om de potten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien dr goed uit

voorzichtig met de voeding nu he <_<

ps waarvoor dienen die LEDstrips?

 

greetZZZZzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
zien dr goed uit

voorzichtig met de voeding nu he <_<

ps waarvoor dienen die LEDstrips?

 

greetZZZZzzzz

 

 

extra belichting... ze zijn niet zo groot dus kun je de lege ruimte mooi opvullen met deze trips,...en leds zijn wel goed voor kweken, mooi blauw spectrum voor de groei...strax de Topshield Pro XL1 reflector erboven en knalluh maar!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie dat je zo een superplant er boven hebt hangen.

Doordat die behuizing van de lamp dicht is kan de warme lucht niet weg.

Ik zou daar een pc vannetjes onder hangen

en miss zou je ook je potten tot de rand kunnen vullen

en van onder water geven dan kan er best nog iets leuks vanaf komen

 

maar ze zijn in iedergeval groen en dat is goed

Share this post


Link to post
Share on other sites
een topoogst hoeft het ook niet te worden, ben beginner, ik kan me voorstellen dat jullie het jammer vinden maar je moet ergens beginnen, maar ik gooi deze plantjes niet weg...jullie wel??? heb nog een paar vragen?? moet ik ander potten nemen??? groter??? ben op zolder aan het kweken en de hoogte is maximaal 1.40... ga ook gebruik maken van een cooltube...zonde van je geld of??? ik heb ook gehoord dat je de Topshield Pro XL1 reflector erg dicht op de planten kan hangen, waar of niet waar????

 

Ik zou deze plantjes zeker niet weggooien... en een top oogst wordt het niet, maar een goeie oogst...wie weet. It's all up to u.

 

Ik zou niet teveel klooien en proberen.....andere potten? nee..volgende ronde.. ik zou die potten tot de rand vullen met aarde (wat zijn het 15 liter potten?) en dan gewoon je ronde af maken...

en ja..zo een topshield pro kan idd dicht op de toppen.... Maar ik zou gewoon een hamerslag kappie ophangen en dan die 400 watter van je aanzwengelen... Hoe meer je loopt te kllooien en te tillen..hoe gestrester ze worden/blijven... Aarde bijvullen, 400 watter er boven..om de dag watrer en KLEINE beetje voeding, en lekker laten gaan... vooral niet teveel aankomen... fluister lieve woordjes, zet wat klassieke muziek op.. let op alles wat kruipt en vliegt..

 

.....Het plantje weet zelf wel het beste, Wanneer het op moet komen, Dus laat maar gaan, Dat gaat wel goed, Dat wordt prachtige, Nederwiedewiedewiet.......... je weet tog <_<

 

 

staan ze al op 12/12?

 

Good Luck... Hou ze groen!

 

Gr.

Mr.T

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou deze plantjes zeker niet weggooien... en een top oogst wordt het niet, maar een goeie oogst...wie weet. It's all up to u.

 

Ik zou niet teveel klooien en proberen.....andere potten? nee..volgende ronde.. ik zou die potten tot de rand vullen met aarde (wat zijn het 15 liter potten?) en dan gewoon je ronde af maken...

en ja..zo een topshield pro kan idd dicht op de toppen.... Maar ik zou gewoon een hamerslag kappie ophangen en dan die 400 watter van je aanzwengelen... Hoe meer je loopt te kllooien en te tillen..hoe gestrester ze worden/blijven... Aarde bijvullen, 400 watter er boven..om de dag watrer en KLEINE beetje voeding, en lekker laten gaan... vooral niet teveel aankomen... fluister lieve woordjes, zet wat klassieke muziek op.. let op alles wat kruipt en vliegt..

 

.....Het plantje weet zelf wel het beste, Wanneer het op moet komen, Dus laat maar gaan, Dat gaat wel goed, Dat wordt prachtige, Nederwiedewiedewiet.......... je weet tog <_<

 

 

staan ze al op 12/12?

 

Good Luck... Hou ze groen!

 

Gr.

Mr.T

 

 

 

 

topshield pro is al besteld...dus...die komt er gewoon boven!!!! heb ik die ook alvast voor de volgende kweek... neeh staan op 18/6....maar waarom nu al op 12/12???? begrijp dat nog niet helemaal...ik lees heel veel hoor, maar laten we eerlijk zijn er staat ook heel veel informatie op deze site..waarom nu al op 12/12?? mijn grote vraag...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sja..ieder zijn ding...

 

wat wilde ge nou..groeie of bloeie?

 

iedereen zo ze methoden... ik werk liefts met stekkies...7-8 dagen op 18/6 daarna gaat de klok om...

 

maar je kan zo lang je wil op 18/6

 

het zijn jouw planten..

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarom nu al op 12/12?? mijn grote vraag...

Eeeeh, omdat ze al 7 weken in de groei staan misschien? :) Nu je ze water bent gaan geven zullen ze exploderen, zeker als je ze onder 400 watt zet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze groeien dus in de bloei net zo hard door? owkee,..aldoende leert men...ik laat ze nog ff groeien...ff kijkuh wat het onder de 400 watt doet...gaat het te snel, dan zet ik ze mooi in de bloei:D bedankt jongens...

hier de foto's:

 

 

gallery_29382_11704_2588594.jpg

gallery_29382_11704_445660.jpg

gallery_29382_11704_1705777.jpg

gallery_29382_11704_2963019.jpg

gallery_29382_11704_1110541.jpg

gallery_29382_11704_2289332.jpg

gallery_29382_11704_1537527.jpg

gallery_29382_11704_721863.jpg

gallery_29382_11704_431190.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou de bevochtiger niet in de lamp laten (stomen).

zou mij geen fijn gevoel geven.

misschien ook ff fan op zetten

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel een space opzetje daar!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...