Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MRT

Het zal wel druk worden

Recommended Posts

Hartstikke goed kerel!

Zieter mooi groen en gezond uit allemaal.Dat van die spreader had ik ook de eerste keer haha :nerd

Ik heb hem er nu helemaal niet op zitten btw..

 

Succes met de voortgang :P

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Mrt Mooie opbouw die toppen worden dikke cola's. :nerd Die mijten doen goed hun werk ik kan zelfs geen roofmijt meer vinden nu :P Keep them green............Greetzz,M

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx mensen!

 

Dikke (zware !) cola's..daar gaan we voor :nerd

 

Paar pics: 5 min voor dag 31 Weinig te melden..Weinig issues..beetje tmv..maar ach..

 

Na 2 keer gewoon water krijgen ze vanavond een nieuwe dosis verse voeding!

 

gallery_25470_11886_3235497.jpg

 

gallery_25470_11886_4478432.jpg

 

gallery_25470_11886_2527288.jpg

 

gallery_25470_11886_3205631.jpg

 

Fijne avond !

 

(en ik weet eindelijk hoe de volgende ronde eruit komt te zien ... hehehe..ik heb der nah al zin an!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er al mooi vol uit voor de 4e week bloei :nerd Hou vol zo.

 

Volgende ronde? mmmm K2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx Zeldzame.. Hopelijk dikke ze nog ff aan... Topvorming begint goed op gang te komen, al moeten de meeste toppen nog wel dicht groeien en gewicht gaan opbouwen! Maar strax met die PK erbij moet dat goed komen... Doel is: Zware toppen en groen houden tot einde!

 

K2...zat ik wel aan te denken..Maar het is iets anders geworden...

 

Haze... :nerd Wat voor weet ik nog niet...

 

( ben eigelijk nog op zoek naar 12 meiden die onder tl hebben voorgegroeid... een week of 4.. )

 

Dat wordt dan tevens de laatste ronde in dat hok... Ik ga verbouwen.. Niet groter...wel beter.. of beter gezegt..Iets groter, veel beter!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zullen ervan smullen van de pk straks :nerd En zwaar gaan ze sowieso al worden!!!! kan je zo zien lekker hoor........Ze zien er weer voortreffelijk uit vriend :o

Greetzzz,M :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine update:

 

Ondanks ik me voor heb genomen niet meer mijn verslag af te maken ... kan ik het toch niet laten..

 

vandaar.. ff snel,

 

Dag 35: weinig te melden. Vat aangemaakt met 170 ml A+B + nog wat.. Ec gemeten: 1,04... (en dat vond ik wel erg magertjes) Heb 70 Ml a+b extra toegevoegd, ec 1,39. Pk zit er een beetje bij, volgende week rond 70% aanbevolen hoeveel heid, daarna 110%...dan niet meer.

 

Soms beetje blad verleuring, maar das tmv..Wist ik, weet ik, nix a te doen.. Heb wel vandaag wat opgedroogde "druppel" vlekken op wat blad gespot, en zo begon bij mij de meeldauw... Vanavond moet ik aan de poets...

 

Anyhoe.. paar pica's

 

 

gallery_25470_11910_297204.jpg

 

gallery_25470_11910_1543225.jpg

 

gallery_25470_11910_5113639.jpg

 

gallery_25470_11910_3898245.jpg

 

gallery_25470_11910_2766523.jpg

 

 

 

 

fijne avond mensen, maak er iets moois van!

 

Gr. MrT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig mrt.....

Dat worden lekkere toppen.....

 

 

Ik volg je op de voet verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx gasten!!

 

moest ff in me hok zijn... kuterdekut..terwijl ze lekker lagen te slapen.. maar ja, nood breekt wet.

vanavond nieuw vat weer een updaatje met pica;s..

 

hier alvast kleine snapshot: dag 39 (3de dag week 6..uit me stoney hoofd :P )

 

gallery_25470_11768_2445085.jpg

 

gallery_25470_11768_4483393.jpg

 

see ya!

 

Gr. Mr.T :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aanvulling op boven:

 

dag 39 van 12/12

 

niet veel te melden, alles lekker rustig, s'avonds wat water geven, verder weinig omkijken naar..

 

nieuw vat gemaakt:

 

100 liter water:

 

250 ml Soil A (max geadviseerd = 2ml/l)

250 ml Soil B

50ml Ultra mg

50 ml Ultra PK

 

 

Ec= 1.56

Ph 6,2

 

deze week: 4 keer voeding 1 keer water...

 

temp min 22,4 max 30,7

lv tussen 31% en 62%

 

beetje uitkijken naar de usual suspects, 'k lees wel eens iets over toprot..

 

pica's:

 

gallery_25470_11932_415092.jpg

 

gallery_25470_11932_1547484.jpg

 

gallery_25470_11932_2234091.jpg

 

gallery_25470_11932_2215311.jpg

 

gallery_25470_11932_3142245.jpg

 

gallery_25470_11932_726981.jpg

 

gallery_25470_11932_4544839.jpg

 

sommige groot, sommige klein..

 

gallery_25470_11932_862156.jpg

 

gallery_25470_11932_1467364.jpg

 

gallery_25470_11932_4075144.jpg

 

tips adviezen? commands?

 

Fijne avond mensen! Maak der iets moois van!

 

Gr. Mr>T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Complimenten MRT. Zien er echt goed uit.

Zijn ze ook lekker hard? Op naar n dikke oogst man.

Ik wil al zo lang PP kweken maar vind ze nergens..!

 

Succes verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx voor de replies :huh: ...

dag 43... (over een paar uur:))

De toppen zijn mooi, maar ze mogen nog wel wat "hardheid' krijgen.. De ene plant voeld veel zwaarder (als je er zachtjes aan zwengeld) dan de andere... Er is 1 hele rare top bij.. die heeft helemaal op de top een paar extra vertakkingen gekregen (al tijdje geleden) waaraan weer kleine toppies zitten, dat is nu een hele lange dunne top.... Warmte blijft lastig.. sommige dagen lag de piek op 32 graden... heb daarom de controller afgestemd 60% continue met als max temp 28 graden.

 

Vandaar dat:

Heb de EC paar dagen geleden iets verhoogd met extra scheutje pk, mg en enzymen. Was 1 dag later dan aangemaakte vat, is niet meer te meten, maar de meter bleef hangen op 1,82...

 

Vanavond krijgen ze weer ong 6 liter per bak..genoeg voor 1 a 2 dagen.. (zo een 100 liter vay gaat hard nu ((120 liter))

 

vanavond ben ik niet optijd thuis om pic;as in het donker te schieten, misschien morgen (ligt eraan of ik dan me camera nog kan bedienen ;) )

 

Iedereen een heel fijne koninginne nacht en dag gewenst.. Maak er iets moois van!

Share this post


Link to post
Share on other sites

yow mrt,

 

zien er super goed uit je kernkoppen! ;)

zo te zien hebben ze het naar hun zin :huh:

greetz pablooow

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo MRT

 

ziet er goed uit man lekker rokertje ;)

 

vette cola's gaan dt worden in de laatste weken :wub:

 

 

succes man :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx gasten... ;) hier nog een paar pica's van me chika's..

met lampen aan..dat wel :wub:

 

Dag 43...ze zijn sinds 5 dagen aan de pk, hardcore pk.. we shall see.. :huh:

 

gallery_25470_11953_1427957.jpg

 

gallery_25470_11953_4494146.jpg

 

gallery_25470_11953_3614136.jpg

 

en een paar meiden liggen al weer in de kraamkamer.. (te vroeg dat wel)... als de pp klaar is gaan ze der in!.

 

gallery_25470_11953_2484020.jpg

 

Fijne avond!

 

Gr. Mr.T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zooooooo Mrt dat gaat lekker zie ik dikke dames en voor het eerst met literfles op de foto zegt al genoeg dat dit dik gaat worden :huh: Hey de kraamkamer ook al vol met familie van mij ...... :tu :wub: Nog ff aandikken dan kun je er een 2literfles naast houden.Greetzzzz,M ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yooo MRT ik denk dat jij binnekort heel blij gaat zijn met je set up man! Dit ziet er echt goed uit!!!!

 

Keep up the good work

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx.. het gaat de goeie kant op..

paar pics met lampen uit..is toch mooier... hopelijk kan ik van deze oogst voorlopig lekker smoken..

 

lv wat aan de hoge kant..min max redelijk onder controle... wat me alleen wel opvalt is dat de de 2 bakken helemaal rechts minder water nodig hebben dan de rest.. Zo voelen die soms nog wat vochtig terwijl de andere droog zijn..

 

anyhoe..paar pics..dag 44..volgende week weer wat foto;s

 

gallery_25470_11957_4513690.jpg

 

gallery_25470_11957_1347235.jpg

 

gallery_25470_11957_2149910.jpg

 

gallery_25470_11957_3364550.jpg

 

gallery_25470_11957_996381.jpg

 

 

 

en deze beetje rare top...iemand een idee hoe dit komt...??

 

 

gallery_25470_11957_1521021.jpg

 

Die vage bladeren..dat is TMV..the mozaik virus..ofte wel tabak virus...ondanks dat ik niet rook in het hok...en (meestal) me handen was voor het voeden...

Tips, trucks? Valkuilen? commands? Shoot..

 

Gr. mr>T

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi hokkie vol zo.

 

je vragen:

minder drinken kan komen door de plek waar ze staan, lucthstroom anders minder verdamping etc

 

die ene top kan 2 dingen zijn:

gewoon fluffie top qua genetica of (en dat denk ik eerder aan je plant te zien) te hoge EC en te dicht op de lamp (volgens mij staat deze er redelijk recht onder).

 

het kunnen ook "gewone" vossestaarten worden maar opletten blijft het, anders deze uitlopertjes eraf knippen, vraag ph vor advies daaromtrent.

 

 

 

lv aan de hoge kant, je kunt ook afbloeien met 55% als je luchtstromen in orde zijn :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanx lostchild..

 

van dat water drinken en verdampen..klopt denk ik wel..cool!

 

Luchstroom zou goed moeten zijn...

 

te hoge ec zou ht niet mogen zijn, aangezien ik met een vrij lage ec kweek.. Recht onder de lamp staat-ie ook niet, tis de middelste bak, prcies tussen de kappen... :huh: en het is de enige die dat vertoond.. Vossestaart ;) daar moet ik ff op zoeken... en eraf knippen :wub: why?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de plant gaat energie steken in die uitlopers en die bloeien nooit goed meer af, krijg je lange fluffy toppen die maar niet dichtgroeien en witte haartjes aan blijven maken.

 

te hoge ec hoeft niet perse door teveel voeding te komen, sommige planten houden niet van een bepaalde ec in week 5 maar daar kom je pas achter als je er eenmaal mee geconfronteerd word.

 

zo had kortgeleden een blue tops x afghaan die maar niet dichtgroeide, dinge heeft 9wk gestan en toen heb ik omgehakt:

22gr droog, niet te roken en gumby hash van gemaakt waar een andere btxa wel opleverde:45gr en compacte toppen met een vage uitwerking (hazexafghaan).

 

stuur ph_donner anders ff een pm, die heeft er goed kijk op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...