Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

panjaabie

de bouw van mijn nieuwe hok

Recommended Posts

:D :) zwaar fu.. voor je. Zonde dat je project op deze manier onderuitgehaald word.

Volgende x verkomen he! ;)

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit soort dingen voorkomen is gezien mijn situatie makkelijker gezegd dan gedaan!

 

maarja ik heb nog 3 maanden om het hok af te maken want mijn oude hokkie staat weer te stralen, helaas.

 

gisteren nog een beetje aan het klussen geweest en ik ga van de week nog wat doen, wel 1 voordeel:

ik heb tijd zat om alles goed uit te denken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

foktup mann, maar juiste dat is het grote voordeel nu kan je rustig een mooie planning maken..

 

suc6 man !

 

greetz pablooow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent wel netjes bezig geweest! ziet er al mooi uit.

Ik heb hetzelfde probleem... Elke maand geld te kort :rolleyes:

 

Succes verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tuinman, volgens mij is dat ook de voornaamste reden om een hokje neer te zetten, ondanks dat een hoop mensen hier beweren dat het voor hun rokertje is, die vlieger gaat mischien op als je met een pitje growed maar als je meer dan een lamp hebt hangen betwijfel ik dat je het doet voor iets anders dan de poen.

 

Maar zo denk ik er over.

 

 

Cheers,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zeg eens????

 

:head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

DRUK DRUK DRUK!

 

 

Helaas draait het nog niet :head_hurts_kr: dat komt omdat ik in principe op 1 zijwandje na alles weer weggehaald en opnieuw neergezet heb omdat ik niet tevreden was met de manier waarop en de hoeveelheid isolatie er in de muren zit.

 

ik heb dus een aantal centimeters aan oppervlakte in moeten leveren maar ik bleef me maar ergeren aan de matige isolatie, wat nu dus (na een hoop werk) in orde is B)

 

de schuifdeuren zijn eruit, het klinkt leuk zo'n deur maar het werkt niet <_< nou ja niet goed genoeg voor mij dan.

daar sta ik nu, ik heb het zo druk dat ik gewoon geen tijd meer heb om te klussen, mijn wekker gaat om 5 uur in de ochtend en als ik geluk heb ben ik zo rond een uurtje of 8 klaar met alles wat ik moet doen ( werk, klussen, boodschappen etc. )

 

ik dwing mezelf om in de weekenden tijd vrij te maken maar zelfs dan heb ik weinig tijd.

 

dus: er is vooruitgang, maar het gaat gewoon niet snel :wacko:

 

de planning voor dit weekend: de voorkant afmaken en als alles een beetje soepel gaat al aan de afzuiging beginnen :)

als de ruwbouw eenmaal klaar is zal het snel gaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

En??

 

Hoegaat die?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd hoe het gaat met de bouw van het hokje.

ziet er tot nu toe goed uit.

hoop wel dat je wat aan die naden gaat doen tussen die schuifdeuren als je er niets aan zal doen trek je valse lucht en verlies je veel druk in je hok met de kans dat je luchtjes zal gaan ruiken.

ook even kijken hoe je uitkomt met de aanvoer van je lucht.

denk zelf dat er een cv ketel bevindt ergens in de buurt van je hokje gezien de leidingen,als dat zo is moet je uitkijken dat je niet in die zelfde ruimte je luchtaanvoer pakt want er kunnen door de zware luchtaanvoer schadelijke stoffen meetrekken vanuit je cv ketel die echt killing zijn voor je gezondheid en voor je planten.

en kut voor je met dat gezeik met die deurwaarder man maar ja kan wel zeggen dat je dat beter had moeten regelen maar daar heb je nu ook geen hol meer aan.

veel succes man en ik zie graag weer een update of een foto'tje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nee2

 

 

update komt als het eenmaal draait maar dan word het gelijk een kweekverslag :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...