Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ska!

Microdots

Recommended Posts

Hoeveel mg zit er op een gemiddeld papieren trip?

 

Pz !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is simpelweg niet te zeggen, de 1 zal 30 microgram bevatten , de ander misschien wel 300

bovendien is een dot wat anders dan een papertrip :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

microdots:

microdots.jpg

 

Ik heb ze al zeker 15 jaar niet meer gezien maar de laatste was er 1 in een pentagram vorm.....

Ik was nog gewaarschuwd een halve te nemen maar ik wilde me niet laten kennen.

Ik heb het geweten daar in de 3 musketiers zeg,ik kon nog net naar buiten lopen en gedag zeggen,

de weg terug naar huis lopend(5 km lang want ik wou niet meer de metro in)was 1 space partij!

Ergens bij de maastunnel kwam ik een fransman tegen waar ik een heel gesprek mee kreeg over lsd en xtc.

Ik begreep er niks van maar we hadden de grootste lol! echt super vaag,dat was echt 100% trippen.

 

Goed spul,ik heb ze enkel ook nooit meer na die dag gezien 15 jaar geleden.

Wel normale zegels maar die waren nooit zo puur en sterk als bv 18 jaar geleden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@digi, ik hoop niet dat je 100Mg genomen hebt dat is namelijk 100.000kilo... Je bedoeld 100microgram denk ik...

 

Anyways, 100microgram is een mooi gemiddelde, neem een halfje (dotje lukt da ni) en eventueel later de rest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn precies die sterretjes die ik bedoel.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ...HK_B2Iw&t=1

Enkel waren ze zwart van kleur,maar super heftig.

Ik denk qua effect zeker als 1.5 van die goede oude''drakies''.

die waren toen 250 nog wat,dus 1 zon ster was 375(microgram,milligram,ik ben die naam even kwijt,stoned)

 

Zwaar gek,zo sterk als ze vroeger waren heb ik ze nooit meer gezien jammer genoeg,

ik zou graag een trip willen herbeleven op een echte''drakie''of''driewiede''zoals vroeger.

Ik heb vroeger wel een paar keer getript met mn maten ergens snachts in een natuur gebied,

de meest gekste dingen meegemaakt.Het was altijd een avontuur zo trippend door de nacht door de natuur,

of er iets mee speelde maakten we altijd in iedere trip iets bijzonders mee wat je nooit mee maakt.

Mooie tijden,en dat met bv 1 drakie of driewiede zegel,dat was al genoeg voor een goede visuele trip.

 

Zelfs met die lichtere aardbeitjes(125 micro nog wat)kreeg ik een bijzondere lachkick maar wel (half)helder blijvend.

Als fear and lothing precies zo vaag maar dan zonder de hallucinaties :spliff:

 

De laatste die ik geprobeerd heb was 5 jaar geleden maar het effect was echt niet sterk.

Ik weet niet hoe ze nu zijn,maar zo ver ik ervaren heb waren ze 5 jaar geleden al slecht te noemen of ik had de verkeerde.

 

Maar tegenwoordig neem ik paddos,qua trippen is me dat wel genoeg,

vroeger vond ik lsd echt perfect en nooit bad trips gehad, altijd eufories,

maar paddos geven me naast de visuele trips ook een soort geestelijke reiniging als ik met problemen zit.

het geeft me antwoorden die altijd goed uitkomen,iets wat met lsd niet zo snel voorkomt.

lsd is meer chemisch van aard in de trip,strak en heftig en direct,paddos gaan meer in de geest op en op spiritueel gebied en flowen langzaam af na 4 uurtjes,lsd soms 8 uur lang.

Dat spirituele bevalt me wel omdat ik dan ook bepaalde vragen kan beantwoorden.

 

Klinkt vaag,maar de mensen die echte magische paddestoelen hebben gebruikt weten wat ik bedoel,

ook eerlijk gezegd iets wat niet iedereen kan,trippen op paddos is voor de 1 eng,

de ander geniet van euforie,de andere krijgt ineens dingen te zien die die normaal nooit zou zien,hoe mooi of confronterend ook.

 

Confrontaties krijg je zeker als je in een paddo trip bent,

je gaat over dingen denken ,over vroeger,over hedendaagse zaken.

Aan de persoon de taak hoe er mee om te gaan,als je er wijs mee om gaat zonder angsten kun je veel vragen oplossen.

Iemand die totaal niets weet van zulke dingen zou echt totaal gaan flippen met al die confrontaties,

in een trip word het enge enger en het leuke,''leuker''dus zorg dat het leuk blijft. ;)

 

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

overlaatst microdots gezien bij een vriend.

ze hadden de vorm van een rood sterretje(dezelfde als op de voorgaand geposte foto dus). Ik wist dat die dingetjes klein waren, toen ik ze zag had ik echt iets van wtf! dat is wel erg klein ;)

 

zeikmodus: Dit hoort hier niet thuis in " Paddo's & andere natuurlijke genotsmiddelen", indien u vragen over deze middelen hebt verwijs ik u door naar "het internet" :spliff: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Betekenis internet: ongecontroleerde informatie stroom... (ps; dit is het "internet")

 

 

@nederwiere: ik tripte vroeger ook graag op lsd, maar het is een beetje zoals je zegt... ik heb nu ook liever af en toe paddestoelen (al is het nu wel al heel lang geleden)... simpelweg omdat lsd zo een speed oppeppend effect heeft...

 

Als ik lsd neem, moet ik gaan tot ik er bij neerval, wat ik wel nog eens zie zitten als er een feestje van 3 dagen is met kampvuur...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Betekenis internet: ongecontroleerde informatie stroom... (ps; dit is het "internet")

Er zijn heus wel betere fora om vragen ivm microdots/lsd te stellen.

Tevens vind ik dit een erg nutteloos topic met een misleidende titel.

Als er iemand een topic opent met de vraag hoeveel hij gemiddeld zou kunnen oogsten wordt hij afgezeken.

 

Ps: ik verwijs hem door naar "het internet" omdat ik geen reclame wil maken voor andere fora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gamezz: het is toch niet omdat jij het een nutteloos topic vindt, dat het zo voor anderen is...

Ik zei dat ding over internet omdat het nu eenmaal zo is, oncontroleerbaar, probeer dat dan ook niet te doen, gaat niet lukken...

 

Verder zijn er inderdaad nog forums, zoals drugsforum, al stel ik persoonlijk liever mijn vraag hier dan daar, heeft misschien te maken omdat ik al zo lang vertrouwd ben met dit forum en de mensen hier.

 

De titel is toch niet misleidend, wel weinig informatief waar het net over gaat.

 

Ik kan nog 3 pagina's typen over lsd, mdma, dmt, psyolcibine, wetenschappelijk onderzoeken overigens evenals persoonlijke ervaringen...

En meestal andere dingen dan dat je in de media tegenkomt... een aanrader: "dmt: the spirit molecule"... en kijk inneens ook wie de auteur is, niet de minste...

Het eerste deel van dat boek gaat over de voorgeschiedenis van deze substanties en hoe ze gecriminaliseerd zijn geraakt...

 

Vertel mijn nu een keer waarom je dat een nutteloos topic vindt...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

omdat het een nutteloze vraag is? hoe kan iemand nu weten wat er gemiddeld op 1papertrip zit (laat ze testen daar dienen de testcentra voor).

ik kan ook makkelijk 3 pagina's vullen hoor met eigen ervaring met de middelen die jij noemt (op DMT na, jammer genoeg).

Dmt: the spirit molecule heb ik gezien, ik weet wie de auteur is en hij is inderdaad niet de minste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begrijp nu je insteek... daar heb je gelijk in, zoiets kan je niet weten op het blote oog... ik heb je verkeerd begrepen ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

geeft niet :spliff: met getypte tekst durven er al eens communicatie foutjes optreden. Misschien had ik me van in het ebgin wat beter moeten verwoorden.

even goeie vrienden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het had een niet nutteloos topic kunnen zijn, als je nou wat plaatjes erbij zet van paper trips en toevallig vraagt of iemand die kent en ook de hoeveelheid kent, maar dan kan alsnog dat er 2 mensen zijn met hetzelfde plaatje en dus alsnog weer een andere hoeveelheid op zit..

 

Dit is dus wel een nutteloos topic, en misleidende titel want het gaat niet eens over microdots, dus sorry als ik het zeg maar lees eerst ff voordat je gaat vragen (@ diegene die dit topic is gestart).

 

Mvg Skillz :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het had een niet nutteloos topic kunnen zijn, als je nou wat plaatjes erbij zet van paper trips en toevallig vraagt of iemand die kent en ook de hoeveelheid kent, maar dan kan alsnog dat er 2 mensen zijn met hetzelfde plaatje en dus alsnog weer een andere hoeveelheid op zit..

laten testen dus, jammer genoeg hebben de Belgen onder ons hier de mogelijkheid niet toe. De dosis interreseert mij vooral om te weten hoeveel ik neem en om latere trips te plannen of ik ze harder f zachter wil.

ik neem ze gewoon , de kans dat er een belachelijk hoge dosis opzit is klein en als er al een hoge dosis zou opzitten zou ik dat hoegenaamd niet erg vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...