Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

macerror

curen

Recommended Posts

dan heeft ie nog geluk gehad dat ie alleen een kies kwijt is, het kon ook erger(van dezelfde link waar ik eerder het a. flavus verhaal weghad) :

'Schwartz scraped Aspergillus niger from the skull of a marijuana smoker experiencing sinus headaches. I frequently encounter A. niger growing in ganja stored at room temperature. It does not increase potency. Kagen also reports A. niger growing in moldy marijuana, along with two even nastier Aspergilli: A. fumigatus and A. flavus.

 

Chusid et al. blame A. fumigatus for causing near-fatal pneumonitis in a 17-year-old. They note the patient buried his marijuana underground for "aging." No doubt the patient was looking for Margolis & Clorfene's fungus, but A. fumigatus found him instead.'

 

 

 

ik weet niet hoe vaak deze schimmels voorkomen, maar het kan dus wel aardige gevolgen hebben

dus ik zou wel oppassen, voor je ballen( <_< ) is het denk ik een kleine moeite er even bij blacklight naar te kijken, dan kun je in elk geval uitsluitsel krijgen over a. flavus

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

 

die blacklights kosten niet veel en lijkt me met deze methode wel nuttig

op conrad verkopen ze er ook uv verf bij waar je je wijf mee beschilderen kan of je vriendin

maar ik heb al hobbys genoeg en dat ding wat hier wat op het bankstel ligt is nogal corpulent

daar ben je zo een potje of wat op kwijt

wat een werk ik kan de winterschilder beter bellen .

gelukkig is ze nooit op dit forum te vinden <_< .

 

hier ff een pica

 

 

 

gallery_7335_11485_11600.jpg

 

 

a.flavius

 

t lijkt wel wat op broccolie en die trichs zijn al melkachtig blauw

conrad heeft een blacklight voor 3,99 geen geld

ik ga m bestellen.

 

de 3 gram kurkdroge wiet waar ik een milliliter water bij heb gegooid is

weer helemaal soepel het takje wat eraan zit wil niet meer breken maar buigt weer.

 

kijk dat zijn weer echt van die nuttige wf tips waar je wat aan hebt.

 

 

ps die uv verf koste 19,99 euro dan is je wijf of je vriendin gauw te dik .

 

 

groenspablauw

 

 

macerror

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi topic macerror

 

Jammer dat je niet hebt laten weten hoe het is afgelopen!

 

Tramp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...