Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MisterOnwetend

Even kutten met de tijden

Recommended Posts

Ey mede WF gasten. Ik heb door n bepaalde reden de lampen vandaag half uur eerder moeten laten uitgaan (dit is denk ik niet zo probleem). Alleen morgen kan het zijn dat ik ze pas 2u/3u later dan normaal aan kan laten gaan. Is dit erg dat ze nu dan 2 uur voor een keer langer rusten? en kan ik dan gewoon daarna 9/10uur de lampen aanlaten tot ze de dag erna wel weer gewoon de goede tijd hebben, of kan ik beter dan de lampen gewoon 12uur aan laten zodat ze dan maar in 2u/3e later uit gaan voortaan? wat is dus beter. ong.3uur minder licht geven dan normaal, of dan maar (door de 3e rust maar 9 uur laten branden)?

 

hoor t wel. ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kutten is nooit erg,.

Ik doe niet anders,..

Maar ik begrijp niet helemaal of je bloemen nog in de groei of al in de bloei staan?

Ik denk niet dat het erg is dat ze een keertje wat meer slaap krijgen als ze in de bloei staan.

Maar als ze in de groei staan, moet je wel oppassen dat ze niet in de bloei gaan schieten,.

 

Groetjes Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon niet klote !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sluit mij hierboven aan bij Tim.En nog een tip:

koop of bouw ff een schakelkastje,dan hoef je niet te lopen 'kutten'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schakelkastje etc. heb ik. is geen probleem. maar ik mot dit even doen. Kan niks aan veranderen. haha. is ma voor paar uur. Neej ze staan zo heet dan als je eenmaal 12/12 heb in de bloei dus. is bijna 2e week.. Ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo moeten de lampen uit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het lijkt mij een goed plan als Meneeronwetend een verslag start ;)

Anders verwacht ik een tsunami aan vragen :(

 

Ik was verheugd toen ik zag dat je een verslag was begonnen, maar nu ga je toch losse vragen buiten je verslag stellen.... :D

 

Wil je overige vragen over je eerste kweek voortaan aub in je verslag plaatsen ?

 

http://www.wietforum.nl/Voor-het-eerst-mij...-WF-t78161.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt goed. Morgen stel ik me btw even voor in de ik stel me voor forum. had me in een andere forum al voorgesteld maar goed. Ik kreeg een bericht van een mod dus doe ik morgen nog eens apart. ciao

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja doe maar ;)

als ze al in de bloei staan kan je ze beter

 

een paar uur langer donker laten staan

 

en daarna weer `gewoon `12/12 verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...