Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smoothie

Guerilla kweek 2011

Recommended Posts

@wubbo, oke! :spliff:

@ allo, nee. Ik ga alles in 1 liter potjes doen.

De spots, ben nog aan het zoeken, heb al enkele goede, enkele mindere. Maar heb er toch zeker 10+.

Ik wil er 20.

Hmm dat omploegen doe ik alleen op de spots waarvan ik er in geloof dat ik ze zal kunnen oogsten.

Ik heb te veel spots en werk om alles goed om te spitten... dus :wtf2:

 

'Omspitten =/= de redding van je plant' he =p

 

@je ps, ik droom graag, ik blijf optimistisch maar eens onreeel denken is ook leuk. Momenteel ga ik ervan uit dat ik 1kg droge weed ga oogsten.(van al me planten)

Als me dat lukt ben ik al tevreden :lol: 480 kg natte weed lijkt me wel leuker maar... not possible ofcourse :rofl hahaha :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo geen tijd :wtf2: ?....600 dames voor 600 gaten en met 4 man :shutup: .....

 

aan het werk !! :spliff:

de 1e 5 zijn moeilijk :rofl ....de andere 595 gaan vanzelf...verstand op nul en blik oneindig :no .... en denken aan 480 kg nat... :lol:

 

 

schep.jpgSchep.jpg

its hard to be a guerilla....

schep.jpg

gr

Carp

Share this post


Link to post
Share on other sites

2000 planten en 1kg natte wiet, mooi topic deze volg ik :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@carpe, ja ik maak zowiezo putten he, maar ik wou zeggen. Ik ga niet alles tot in de puntjes spitten.

gewoon hier en daar schep in de aarde zetten, keer draaien.... en plantje zetten. Heb ook nog een sociaal en zelfstandig leven :shutup:

 

@cannabizz, jij bent hier ook de grappigste op wf :spliff:

Dit wordt me eerste keer guerilla. Ik weet ook niet wat ik moet verwachten van de oogst. Wf heeft me geleerd bij guerilla, ga uit van 0,0 gram opbrengst. meer niet :wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zou beter wat topics van dame blanche lezen..

 

en 10 plantjes zetten..

hier een wijs advies van dameblanche

 

in 2004 heeft een jongen die 10 planten van mij kreeg 5336 gram. Zijn vriend die ook 10 planten kreeg had slechts 832 gram.De eerste had mijn plantadvies opgevolgd en de 2 e niet.Dus 10 is genoeg "mits!".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik al gedaan. Vind het leuker om er 600 te zetten. :shutup:

Beetje spanning is leuk in het leven!

 

Achja en ik vind het ook leuk om een beetje te klooien met 600 planten :spliff:

 

Ja die had ik gelezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je ook foto's van die spots ?

krijgen we een beetje indruk... :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe wil je mannen eruit halen?

Lijkt me een hels karwei

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_25038_11609_31333.jpg

Hiemee zou ik gaan oogsten.

Knipt het ook gelijk voor je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoothie, koop eens een toetsenbord waarbij de '0-toets' niet blijft hangen :rofl ...

Nee nee, grapje....

 

Ik ben benieuwd, en als ik je een tip mag geven om te kiemen: koop in de action van die rode bekertjes, 3eurotjes ofzo voor 100, dat is dus ongeveer 3*20 = 60euro :spliff: dan moet je er wel nog eventjes wat gaatjes in boren en moet je niet te lang wachten met planten, want de wortels zitten snel dubbelgevouwd in die bekertjes.

Maar als je het echt goed wilt doen moet je roottrainers kopen (zie Carpie's verslag 2010 ) maar die zijn wel meteen heel wat prijziger... :lol:

 

Veel succes !

 

@Highlife: hij had al ergens een foto laten zien van een van zijn spots, dat ene eiland daar... maar dan moest je snel zijn, want die foto gaf veel te veel van zijn omgeving vrij en is daarom ook snel verwijderd :wtf2:

 

 

 

M.V.G.

BioMan :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan moet je er wel nog eventjes wat gaatjes in boren

 

met soldeerbout gaat sneller :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@topicstarter,

volgens mij rook jij echt goei spul want je fantasie slaat behoorlijk op hol :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb momenteel 2350 zaden thuis liggen voor de Guerilla( allemaal vroegbloeiers)

Ik bewaar ze niet in mijn koelkast, maar mijn kluis. Ik heb ook geen zin om ze allemaal te sparen voor volgend jaar.. Anders koop/krijg/ruil ik wel nieuwe. Ja het probleem ligt in het drogen denk ik eerder... Heb genoeg mensen voor te knippen, maar het drogen word wel moeilijk. Heb nog niet eens een koolstoffilter staan!!!!! :shutup:

Het licht allemaal een beetje moeilijk, vooral omdat het de eerste keer is.

Conclusie: Ik zit alleen in met het knippen(lukt wel maar veel tijd...ook met 8-10 man).

drogen, daar ben ik het bangst over. Heb een ventialor,afzuiger wel al.

 

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik 2k, 1.5k, 1k, 500, 200 zaden zal planten.

 

De spots: check

Zaden: check

Voorgroeihok: check

Grond: check

Hulp: check

Verpakking: check

Droogruimte: Alleen een de ruimte

 

deze foto is mijn droogruimte(3.5*3.5*2.3hoogte)

 

gallery_28916_11372_52398.jpg

 

@hocus, goh als ik iets doe doe ik het van de eerste keer goed. :spliff:

BIG dus :wtf2:

 

@hocus, goh als ik iets doe doe ik het van de eerste keer goed. tongue.gif

BIG dus tongue.gif

 

@hocus, goh als ik iets doe doe ik het van de eerste keer goed. tongue.gif

BIG dus tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

@carpe, hha! bedankt voor de steun alvast!!

 

Ik ga dit weekend topic erover maken. Het worden wel geen 2k zaden maar allesinds veel :shutup:

 

Momenteel ben ik er 20 r d aan het ontkiemen op verschillende manieren zodat ik de beste kan gebruiken voor als ik met het grote project ga beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is maar een ideetje hoor, maar als je ECHT denkt dat je zoveel gaat oogsten dat je met 10 knippers in tijdsproblemen komt is een knipmachine en een compleet ingerichte droogcontainer een kleine investering :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey!

 

Hier ben ik weer met mijn nieuwe volledige update.

Ik heb toch nog eerst veeeeeeeel meer gelezn en denk dat ik nu wel voldoende weet om

een mooi seizoen tegemoet te gaan!

 

Mijn opstelling:

 

1) de spots zijn allemaal gekozen en vastgelegd. ben al begonnen met ze klaar te maken.

ik heb plaats voor 900-1000 planten dus, veel werk voor de boeg :-)

verder heb ik ook grond besteld om mijn favoriete planten in te zetten.

 

2) voor het moment ben ik bezig met een paar voor te groeien, ik heb er 28zaadjes gwn in het potje gedaan en ze zijn alle 20boven gekomen na 4dagen! niet slecht he! dit is wel pas een voorproefje. puur om de beste kiemresultaten te vinden en ik zet ze over maand buiten(ze gaan wel reveggen of hoe dat je het schrijft..bloei-groei-bloei dus..) maar ik wil wat verschillende methodes uittesten. anti slakken methode(bv, schelpen crunch, koperdraad, slakorrels..)

 

3) de planten die ik ga zetten variëren ontzettend, van deense soorten tot autoflowers enz...

dus ben enorm benieuwd wat dat gaat worden :spliff: (wie niet probeert wie niet weet he)

 

4) mijn drooghokje is ook helemaal klaar, meer dan genoeg plaats en een constante temperatuur die ik kan regelen en een sterke afzuiging! Stel dat ik er veel kan oogsten, STEL, dan moet ik een container huren :shutup:

 

5) ik begin te ontkiemen 1mei zodat ik al mijn planten tijdig kan ontkiemen en voorgroeien zodat ze na 1maand voorgroei nar buiten kunnen :-)

 

Nu wat pictures van de testers en seeds. spots nog niet, moet nog enkele foto's nemen.

De zaden dat ik hier toon zijn de geruilde(gelukkig lagen die thuis en niet in het 'weedhuisje'

Ik en mijn maat hadden nog een grote seedbank(3k+) + weed in een huisje liggen maar die is ontdekt door blauwe petten(verhaal vertel ik alleen aan mn ruilers als je het wil weten stuur maar pm).. Zit nu wel met problemen met mn ruilers maar ik ben druk en volop bezig met het aan het oplossen :rofl Succes for me please :wtf2:

 

Nu pics:

seeds, 2300

gallery_28916_11499_108517.jpg

 

gallery_28916_11499_209805.jpg

 

gallery_28916_11499_148579.jpg

 

gallery_28916_11499_219992.jpg

 

gallery_28916_11499_151767.jpg

 

royal dane x hl x jh

gallery_28916_11499_262580.jpg

 

 

Enkele spots

gallery_28916_11499_201159.jpg

gallery_28916_11499_310510.jpg

gallery_28916_11499_52912.jpg

 

 

tips en info is handig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het beetje goed gelezen heb op de foto heb jij een stuk of 10 verschillende kruisingen met royal dane voor dit jaar op de planning staan ??

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er leuk uit ! :shutup:

maar als dat je spots zijn ben je gedoemd om te mislukken :spliff:

 

Hoop het maar van niet... en als al je soorten erg varieren van Deen tot AF tot ... dan ga je wel lekker problemen krijgen om de mannen er uit te vissen vanwege de verschillende bloeitijden :wtf2:

 

Groeten,

BioMan :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...