Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ganjaa

Madonna

Recommended Posts

Hallo medekwekers

Ik ben al een hele tijd van plan om Madonna van Sannie te kweken

Heb zulke goede reviews gelezen over deze strain.

Alleen is deze soort al heel lang niet meer te verkrijgen in Sannies shop

 

Is hier iemmand op het forum die nog wat van deze zaden heeft liggen

En of hij/zij er een paar van kan missen?

 

groeten Ganjaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk of je anders de killing fields x madonna kan krijgen is ook echt een heerlijk wietje...!!!

Zijn freebees bij sannie..

 

Ik heb ook echt nog maar 5 madonna zaadje's anders had je wel wat van mij kunnen krijgen...

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ik ben ook zuinig op de 10 laatste madonna zaden die ik heb ;)

Misschien kun je de vraag beter in het zadenruil topic plaatsen , daar heb je iets meer kans schat ik in

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lastig om deze zaden te vinden .. ben zelf ook geinteresseerd in deze strain, te laat ingestapt in het hele hobby kweken en de boot was al weggevaren.. Heb meerdere posts gelezen van gebruikers die euforische toestanden en lachkicks rapporteerden, in mijn optiek de beste kant van de wiet!

 

Nu was ik ook nog op zoek naar Madonna zaden, maar dat zal voor deze strain wat lastig worden. Bij deze de vraag aan Sannie (ik hoop dat je het leest :spliff:): Welke van je huidige soorten die je in de verkoop hebt levert het meest euforische/opgewekte gevoel op? Ik ben al een tijd op zoek naar een meer 'sociale' en opgewekte wiet, eentje waarmee je een feestje aan de gang houdt en niet waarbij 90% van de mensen stilzwijgend op de bank in hun eigen hoofd lopen te spacen nadat ik ze met mijn vaporizer kennis heb laten maken!

 

Heeft iemand anders ook nog tips voor fijne wiet strain met sociale/extraverte/opwekkende/euforische eigenschappen?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rzoe , ik denk dat jij in de Sativa heersende soortjes moet gaan zoeken

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha thanks voor de tip buble! Ik ben inderdaad in die regionen al op zoek, maar ben nog steeds niet de strain tegen gekomen die me de meest euforische roes zou moeten opleveren! Meestal space ik 'm wel hard van de sativa's.. hmmm;D Voordeel van sativa's is zeker wel dat je fysiek zo lekker 'up' blijft!

 

Nog iemand suggesties? :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of de madonna nog terug gaat komen is nog maar zeer de vraag waar we er nog niet helemaal over uit zijn.

 

Madonna= The One X Blue Kronic

Selene = Killing Fields #7 (the one X sannie jack) X Blue Kronic

 

Zoals je ziet heeft Selene veel overeen komsten met madonna en is in principe gemaakt om de madonna te vervangen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...