Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tgif

bruine haartjes zich al hebben ontwikkeld toch bolletjes???

Recommended Posts

ik snap er niks meer van :? :? terwijl de bruine haartjes zich al beginnen te ontwikkelen vormen zich opeens bolletjes met stuifmeel? als een wervelwind heeft het zich al verspreid.

wat ontzettend balen zeg :D: :lol:: *sencuur sencuur*

ik hoop dat ik het bij het verkeerde eind heb maar ben bang van niet.

misschien kan iemand mij hier meer over vertellen :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt een hermafrodiet :D ofwel tweeslachtige plant

mannelijk en vrouwelijk dus

that sucks weet niet of je meerde planten hebt staan anders zal ik HET maar weghalen en anders krijg je zaad in je plant dus minder wiet opbrenst tis wel te roken maar niet wat je verwacht had waarschijnlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet niet of je meerde planten hebt staan

 

nee dus dit was mijn enige plant ;) :) :D: :lol::

nou ja uitlaten bloeien en genieten van de mooie paarse bloemen of zo iets ........

nu snap ik waarom mensen voor stekjes kiezen....

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee dus dit was mijn enige plant :evil: :evil: :lol:: ;):

nou ja uitlaten bloeien en genieten van de mooie paarse bloemen of zo iets ........

nu snap ik waarom mensen voor stekjes kiezen....

 

ja laat je buren ea maar meegenieten van je herma :D

 

sorry , moe niet leuk zijn je enigste plant te verliezen :):

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch niet altijd somber bekijken al ik jou was die hermafrodiet is dus bevrucht dit heeft zen voordeel dat je zaad krijgt en aan jou beschrijving te horen is de jouwe meer vrouwelijk dan mannelijk dus is het zaad voor het grootste deel vrouwelijk zaad :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je haartjes al bruin worden dan moet je ze gewoon nu oogsten en heb je nog redelijk wat wiet, de zaadjes zullen zo snel niet ontwikkelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je haartjes al bruin worden dan moet je ze gewoon nu oogsten en heb je nog redelijk wat wiet, de zaadjes zullen zo snel niet ontwikkelen.

 

Ik zou dat persoonlijk niet doen, hij heeft maar 1 plant en die heeft nog zeker 'n maand te gaan. Als hij ze nu oogst zal ze nog erg Thc-arm zijn.

Ook herma's kunnen vrij potent worden en bij sommige is de uiteindelijke zadenontwikkeling vrij miniem . 't Hangt af van de specifieke mutatie, maar een voldragen herma kan - onder gelukkige omstandigheden - nog goed wat rookbare wiet opleveren.

Bovendien moet er zich nog veel top vormen en als je nu oogst krijg je heel weinig + veel minder thc = zeker niets dat de moeite is.

Uiteindelijk : vóór iedereen Sinsemilla begon te kweken rookte men gewoon bevruchte wiet en vond men dat ook lekker.

Laat die herma maar mooi verder bloeien, als je mannelijke bloemen ziet die niet in de buds zitten verwijder ze (de andere is geen beginnen aan) en geef de zaden de tijd om volkomen rijp te worden (als dat lukt met 't weer).

Dat levert - binnen de gegeven situatie - nog 't meeste en de sterkste wiet op en mits enig gepulk ook een best te genieten rokertje. :wink:

 

Vriendelijke groeten, 8)

 

Seraph.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een fijne, positieve, bemoedigende uitleg seraph!

succes tgif! b.t.w. ik heb jou (tgif) geprobeerd wat mooie plaatjes van m'n purple tops te sturen naar je mailadres, maar die post komt steeds als onbestelbaar terug. Klopt jouw mailadres niet of zijn mijn foto's te groot?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja laat je buren ea maar meegenieten van je herma :D

sorry , moe niet leuk zijn je enigste plant te verliezen :evil::

 

zal ik zeker doen.. :evil: ik kan wel tegen een grapje hoor :lol:

 

toch niet altijd somber bekijken al ik jou was die hermafrodiet is dus bevrucht dit heeft zen voordeel dat je zaad krijgt en aan jou beschrijving te horen is de jouwe meer vrouwelijk dan mannelijk dus is het zaad voor het grootste deel vrouwelijk zaad

 

@jean is het zaad dan niet voornamelijk weer tweeslachtig :?:

 

Laat die herma maar mooi verder bloeien, als je mannelijke bloemen ziet die niet in de buds zitten verwijder ze (de andere is geen beginnen aan) en geef de zaden de tijd om volkomen rijp te worden (als dat lukt met 't weer).

 

zo ga ik het ook doen :) daar heb je zeker gelijk in.. jeetje wat een mannelijke bloemen zitten er in een hermafrodiet.. ben ook al een paar keer te laat geweest..

 

bedankt voor jullie reakties :D :D

maar mannen ik hoop niet dat ik jullie nu ga shockeren maar ik ben een vrouw ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
succes tgif! b.t.w. ik heb jou (tgif) geprobeerd wat mooie plaatjes van m'n purple tops te sturen naar je mailadres, maar die post komt steeds als onbestelbaar terug. Klopt jouw mailadres niet of zijn mijn foto's te groot?

 

thnx... grote kans dat de foto's te groot zijn voor mijn mail.. maar voor de zekerheid heb ik mijn mail geschoond.. misschien zou je het nog een keer willen proberen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...