Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

FatAzz

10x White Widow, 10x White Rhino

Recommended Posts

@MR. Nectar... Zo ongeveer 50 cm, heb het niet exact opgemeten. Vanwaar deze vraag als ik vragen mag? :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey fatazz

 

eigenlijk gewoon uit nieuwsgierigheid. ik zie dat ze mooi groeien? hoe komt het dat die andere 2 zo klein zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee fatazz ziet er goed uit man :spliff: ze zijn lekker aangeslagen veel succes met je ronde!!!

ik zal hem in iedergeval gaan volgen ben benieuwd 2 of 3 x 600 watt met de temp.

 

gr lijpe

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mr. Nectar... De meesten groeien lekker inderdaad! Die twee kleintjes waren nauwelijks boven gekomen in mijn voorgroei hokje. Ik heb geen idee waarom niet. Maar heb ze er bij gezet, kan nooit kwaad...:spliff:

 

@lijpejan... Thnx! Eerste keer vanuit zaad dus ben erg benieuwd. Voorlopig nog twee lampen, misschien dat ik de derde ook nog aangooi na een week of 5/6, maar dat zie ik tegen die tijd wel. Zal zondag nog wat foto's plaatsen!

 

GreetZ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola!

 

Kleine zondagavond-update!

Het gaat nog steeds prima, voor mijn gevoel iig... :spliff: Zojuist water gegeven met, 20 liter van onderaf met 40ml DutchPro A&B bloom, afgezuurd naar PH 6.0, EC meet ik niet.

 

Temp min 20

Temp max 28

 

Verder niks spannends tot nu toe, ze groeien lekker door. Je ziet ook dat ik ze getopt heb.

Pica's!

 

gallery_5700_11396_579970.jpg

 

gallery_5700_11396_621975.jpg

 

gallery_5700_11396_343091.jpg

 

gallery_5700_11396_399322.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola Growers & Blowers!

 

Het is weer zondagavond, dus update time! Ben weer een week verder, ze staan nu twee weken in het hok en het gaat nog steeds voorspoedig. Ze groeien lekker door, ook de twee achtergebleven meisjes...

 

Verder niks spannends te melden, geef ze om de dag / om de twee dagen 20 liter van onderen met 60 ml A&B van DutchPro. Het is een beetje afhankelijk van hoeveel dorst ze hebben. Verder niks spannends, temp is 19 / 27.

 

Opmerkingen, vragen, tips en anderszins commentaar uiteraard welkom!

 

Zal van de week ff proberen foto's te maken voor het licht aan gaat.

Pica's!

 

gallery_5700_11396_623547.jpg

 

gallery_5700_11396_495985.jpg

 

gallery_5700_11396_202347.jpg

 

gallery_5700_11396_213469.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greetingz All!

 

Hier weer even een kleine update. Heb een paar foto's gemaakt voordat het licht aan ging.

 

Alles gaat nog steeds voorspoedig. Heb ze een beetje gerangschikt, de grotere aan de buitenkant, kleintjes in het midden. Ze zijn weer flink gegroeid sinds zondag! Denk dat bij de meesten de groei niet heel lang meer door gaat aangezien de bloei al aardig aan het intreden is.

 

Ze drinken inmiddels om de dag 20 liter met 60 ml DutchPro A&B Bloom. Temp ook nog steeds in orde 20/27. Weinig te klagen dus!

 

Commentaar, tips, trucs, kritiek, kom maar op! :smoke

 

Pica's!

 

gallery_5700_11396_209969.jpg

 

gallery_5700_11396_606085.jpg

 

gallery_5700_11396_307486.jpg

 

gallery_5700_11396_48263.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niceness.

 

Ziet er lekker uit ik krijg er gewoon water van in mijn mond. Hier kan ik nog wat van leren.

 

Blessings ina di name of the Most High Selassie I Jah Rastafari.

 

Kweek tip: Dikke dub op de achtergrond draaien http://www.youtube.com/watch?v=YyOHyzq30p4&NR=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Ras! Big Up!

Doe mijn best, meer kan een mens niet doen. Weet inmiddels wel dat ik nooit meer stekken koop, voortaan alleen nog uit zaad!

 

En welkom op het forum en in mijn topic! :smoke

 

Insane ook welkom uiteraard! Het gaat inderdaad lekker tot nu toe, ben erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen de komende weken...

 

GreetingZ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een kleine update. Alles gaat nog steeds voorspoedig.

Heb even een paar foto's gemaakt met een camera ipv mijn phone...ziet er toch een stuk beter uit! :spliff: :shutup:

 

gallery_5700_11396_1929804.jpg

 

gallery_5700_11396_638275.jpg

 

gallery_5700_11396_1273857.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi volgegroeid, en ze staan er mooi bij :spliff:

Alles gaat goed zo te zien dus niks aan te merken :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan lekker, ziet er goed uit. Zoals je al zij Let it grow. :spliff:

 

Ik ga binnenkort ruderalisjes kweken in een kweek tentje van Secret-Jardin. Misschien kunne we dan over n paar maanden een keer op een reggae feestje een lekkere spliff roken :shutup: . Bijvoorbeel bij Geel in het dubbos. Mss ben ik bij rototom maar dat bewaar ik voor het gastenboek.

 

Jah bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx Groengoud!

 

Dat vond ik zelf ook wel, maar is ook wel fijn om bevestigd te krijgen he! :shutup:

 

@Ras Ganja Don... Ben benieuwd naar je kweekje, ga je een verslag maken hier?

 

En die spliff roken we zeker dan! Reggae Geel ga ik denk ik ook wel heen dit jaar, beetje afhankelijk van de line up.

 

Keep it Green!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het zover is ga ik zeker een verslagje maken. Hoe lang dat nog duur heeft te maken met of ik veel geld ga verbrassen aan carnaval wand dat is wel een geliefde traditie van mij. Maar dat is ook met een spliffie per dag roke. Anders word het een maandje later. Gelukkig kan je veel oogsten per jaar maken met autoflowers dus dat is weer een voordeel. Reggae Geel heeft meestal wel een chille line-up (die was overigens in 2010 echt top ranking).

 

Blessings ina the name of the most high

Ras-Ganja-Don.gif

Edited by Ras Ganja Don

Share this post


Link to post
Share on other sites
Carnaval?? Damn...ik had je nog wel zo hoog zitten... :spliff:

 

:wtf2:

 

Haha ja ik weet het. Ladderzat in mijn geval stronken in een pakkie dwaze onzin uitkramen :shutup: . Het is geld verspilling maar wel gezellig. Als je uit braband of limburg kwam zou je mij begrijpen :rofl . Maarja dit jaar is het een keuze tussen dat of mn grow tentje een maandje later.

 

blessings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunday...update!

 

Het is weer tijd voor een update. Alles gaat nog steeds voorspoedig. Zoals te zien op de foto's is er een duidelijk verschil tussen de White Widow's en de White Rhino's. De WW's zijn een stuk groter dat de WR's, maar die zijn inmiddels ook aardig gegroeid.

Anywayz...ben nog steeds dik tevreden over hoe het gaat.

 

Er draaien twee 600 watt lampen, geef ze om de dag 20 liter water met 60ml A&B Bloom van DutchPro. Ze hebben bij DutchPro hun schema aangepast (ik meet geen ec, hou schema aan), er wordt nu al Explode vanaf week 3 gegeven. Lijkt mij een beetje onzin, maar goed, ze zullen wel meer willen verkopen...:shutup: Afhankelijk hoe het gaat begin ik er van de week / volgende week wel mee.

Als het van de week kouder wordt gooi ik mijn 3de 600 watt erbij en dan kijken wat de temperatuur doet. Ik haal verse lucht van buiten, dus hoe kouder het buiten is hoe beter ik mijn hok kan koelen.

 

Tot zover voor vandaag. Opmerkingen, tips, kritiek, ander commentaar altijd welkom!

 

GreetingZ!

 

Pica's:

 

gallery_5700_11396_2552822.jpg

 

gallery_5700_11396_385188.jpg

 

gallery_5700_11396_975454.jpg

 

gallery_5700_11396_2693951.jpg

 

gallery_5700_11396_1609237.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greetingz to one and all!

 

Het is weer tijd voor de wekelijkse update. Er is weinig te melden, alles gaat nog steeds voorspoedig. Ik heb de voeding een beetje aangepast, geef nu 20 ml Explode mee en nog steeds 60 ml A&B Bloom van Dutchpro op 20l water, om de dag.

Temp is 19 / 27.

 

Zoals altijd, op en aanmerkingen welkom.

 

Pica's!

 

gallery_5700_11396_503973.jpg

 

gallery_5700_11396_2347635.jpg

 

gallery_5700_11396_2013427.jpg

 

gallery_5700_11396_257448.jpg

 

gallery_5700_11396_1015559.jpg

 

gallery_5700_11396_2541786.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

vette shit :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yaggadie yo

 

Die toppies zijn weer een beetje geroeid zie ik. Nog steeds toppie. Heb je nu ander licht of ligt dat aan de foto of aan mij? En zo hoeven volgens mij ook niet al te lang meer !

 

Ik heb besloten om mijn canaval vieren te beperken. Ik heb er 2 wazige avondje opzitten. Waarschijnlijk ga ik nog maar 1 dagje dan moet het nog lukken om mijn tentje aan te schaffen. Zonder de voeding, potten & zaden maar veder alles er op en er aan ben ik daar om precies te zijn €246,- aan kwijt (exclusief verzendkosten).

 

Blessings en Raspect ina the name of the Most High Jah.

 

En maak je geen zorgen deze heb ik deze week steeds in mijn achterhoofd zitten:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...