Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
zeiksnor

Hennep Olie Dosering Informatie en bijwerkingen

Recommended Posts

Hennep Olie Dosering Informatie en bijwerkingen

 

 

Bij de gemiddelde persoon duurt een volledige behandeling ongeveer 90 dagen. Ik stel voor dat mensen beginnen met 2 a 3 doseringen per dag ter grootte van een droge korrel rijst. Een dosis als deze zou gelijk zijn aan ongeveer een kwart van een druppel. Na vier dagen verhoogt u uw dosering en herhaal dit elke 4 dagen totdat u op het moment bent gekomen om bijna 1 ml olie per dag te kunnen innemen.

 

Het duurt bij de gemiddelde persoon ongeveer 5 weken tot het punt dat men ongeveer 1 ml per dag in kan nemen. Zodra deze dosering bereikt is, kan men in dit tempo doorgaan totdat de kanker of andere ernstige klacht verdwijnt. Door het gebruik van deze methode kan het lichaam de tolerantie langzaam opbouwen. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die de oliebehandeling ondergaan, niet of nauwelijks high van de olie werden. We hebben allemaal verschillende toleranties voor eventuele medicatie. Uw grootte en lichaamsgewicht hebben weinig te maken met uw tolerantie voor hennep olie.

 

Wees ervan bewust wanneer u de behandeling met hennep olie ondergaat uw bloeddruk zal verlagen, dus als u momenteel bloeddruk verlagende medicatie gebruikt, is het zeer waarschijnlijk dat u deze niet meer nodig zult hebben. (overleg altijd eerst met uw arts!)

 

De belangrijkste bijwerking van deze medicatie is slapen en rusten, hetgeen een belangrijke rol in het genezingsproces speelt. Doorgaans zult u zich binnen een uur na het nemen van een dosis ontspannen voelen. Vecht niet tegen het slaperige gevoel en ga mee met dit proces. Over het algemeen zal de vermoeidheid overdag in verband met deze behandeling binnen een maand verdwijnen.

 

Alleen om mensen zo snel mogelijk van hun chemische, en vaak verslavende pijnbestrijdende middelen af te helpen, raad ik aan te beginnen met een hogere dosis olie. In dat geval zou men het gebruik van die middelen vrijwel direct kunnen halveren, zonder een toename van de pijn te ervaren.

 

Het gebruik van Hennep-Olie is zeer succesvol gebleken bij de behandeling van kanker.

 

Helaas zijn veel mensen die bij mij komen al zwaar beschadigd door de reguliere behandelingen, zoals chemokuren en bestralingen etc. Deze gevallen blijken dan ook het moeilijkst te genezen.

 

In gevallen waarbij het te laat is om kanker te genezen, zal door de pijnbestrijdende eigenschap van de olie de kwaliteit van het leven tenminste nog iets verbeteren.

 

Ook moet ik vermelden dat de olie de vitale organen verjongt, zoals bijvoorbeeld de alvleesklier. Diabetespatiënten die met de olie behandeld zijn, ervaarden na ongeveer zes weken gebruik van de olie geen insuline meer nodig te hebben.

 

Goede Hennep is de grootste genezer op deze planeet; ervaar het zelf!

 

Bovenstaande tekst is overgenomen en vertaald van de originele homepage van Rick Simpson. www.phoenixtears.ca

 

Onze ervaring met gebruik van 1 ml Hennep Olie.

 

Uit 1 ml. Olie kan men ongeveer 60 tot 70 druppels ter grote van een rijstkorrel nemen.

Voor een ernstige klacht kan men beginnen om 3 druppels per dag in te nemen.

Dit doet u 4 dagen.

de 5e dag verhoogd u de dosering naar 4 druppels per dag. Weer na 4 dagen verhoogd u dit weer met een druppel, dus 5 druppels per dag voor 4 dagen. enz… Dus om de 4 dagen verhoogd u uw dosering totdat u bijna 1 ml van de olie kan innemen.

Ik zelf denk dat als men 1 ml. olie per 3 tot 4 dagen kan innemen, dit ruimschoots voldoende zal zijn.

Dus met andere woorden kan een persoon met ernstige aandoeningen o.a. kanker binnen 90 dagen met 40 tot 50 ml. olie weer genezen zijn…

 

En voor onderhoud kan men met 1 ml. olie zeker met 1 tot 2 druppels per dag ongeveer 35 tot 70 dagen mee voort.

Bijwerkingen:

 

De bijwerkingen die eventueel op kunnen treden in het beginstadium zijn o.a.:

 

Vermoeidheid, Overgeven vanwege het gebruik van de vorige of huidige (chemische) medicatie(s), Vooral mensen met bronchitis en/of astma kunnen voornamelijk gaan overgeven vanwege de vol zittende longen. Duizeligheid en/of misselijk gevoel, Regelmatig toiletbezoek.

 

Bij overdosis kan men in een angstige situatie komen, hyperventileren, out gaan, en/of enorm een high gevoel krijgen. (dit gebeurt meestal bij mensen die een overdosis hebben genomen en/of mensen die zeer gevoelig zijn en bijna nooit in aanraking zijn geweest met Hennep THC.)

 

Nogmaals het is aanbevolen dat men eerst de dosering langzaam verhoogt om het lichaam aan de olie te laten wennen!

 

Raakt u niet in paniek wanneer dit voorkomt. Ga met dit gevoel mee en rust desnoods eventueel uit in bed of een andere ontspannen plek. Sluit uw ogen en las een rustperiode in. Na de rustperiode zal de duizeligheid of misselijkheid en/of alle andere nare gevoelens meestal verdwenen zijn.

 

Wat ook wel helpt is bij een teveel aan inname van de olie en u gaat zich vreemd voelen, suikerhoudende drankjes te nemen zoals o.a. een aa drink, of limonade etc.

 

Raadpleeg altijd eerst uw arts betreffende het verlagen of stoppen van uw huidige medicatie(s).

 

rick simpson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeiksnor, ik ben gewoon vergeten hoe ik olie zou kunnen verdunnen en ik kan het nergens meer terug vinden.. Met hennepzaadolie?

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan, maar zeiksnor gebruikt walnootolie.

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

de olie kan je met elke plantaardige olie verdunnen. het is wel handig daarbij op te letten welke olie jij het lekkerste vind, welke redelijk dun is, zodat het makkelijker/eerder druppelbaarder is. en welke wat langer houdbaar is.

 

en zoals Green L zei, ik gebruik walnootolie. omdat dat lekker dun is en bijna smaakloos en een jaar houdbaar is.

 

hou er ook rekening mee dat de druppels in het verhaal kleine druppels zijn. het is verstandig te kijken hoeveel druppels er uit een gram of ml gaan en daar je dosis op baseren.

 

nog iets. ik gebruik de olie het liefst puur. maar in somige gevallen is het handig als het druppelbaar is. maar vaak overbodig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euh...Zeiksnor.

Jij zegt dat na 5 weken druppelen de kanker begint te verdwijnen..

 

Uit welke bron heb je dat?

 

Ik ben pas begonnen met het gebruik van de olie tegen ontsteking in mijn bovenbeen. Hoop dat ik iets merk tussen nu en een week of 3.

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vader heeft heeft het de laatste weken van zijn leven gehad voor hij is overleden aan longkanker. Dit heeft hem de laatste weken van zijn ziekte erg geholpen bij de verbetering van de kwaliteit van zijn leven. Hij is er toen erg van opgeknapt. Maar doordat hij al vele bestralingen en chemo's had gehad. Hebben we niet zulke hoge doseringen toegediend. Puur ter verbetering van de kwaliteit van zijn leven. Het was aangemengd 1 op 5 en hij nam 3 maal daag 3 a 4 druppels. Dit gaf hem een goed effect. Hij sliep beter, beter gehumeurd, actiever( high). En nam minder andere medicijnen. Wij vonden het jammer dat we het niet eerder hadden geprobeerd/geweten.

 

 

Gr,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Euh...Zeiksnor.

Jij zegt dat na 5 weken druppelen de kanker begint te verdwijnen..

 

Uit welke bron heb je dat?

het staat er toch bij wie dat verteld heeft ?

 

Ik ben pas begonnen met het gebruik van de olie tegen ontsteking in mijn bovenbeen. Hoop dat ik iets merk tussen nu en een week of 3.

 

Groet

hoeveel gebruik je dagelijks en hoe vaak ? en welke vermenging ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf welke leeftijd vind je het eigenlijk geoorloofd om medi olie

toe te dienen of hoe denk je daar over @zeiksnor

 

 

 

 

 

 

 

greetz 11ltrp :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik durf daar bijna geen antwoord op te geven, uit angst om door de hele moderator gang besprongen te worden, dus hoe ga ik dit goed formuleren :wave: :verrygood

 

deze plant komt uit de natuur en maakt cannabinoide. en elk zoogdier (dus de mens ook :D ) maken deze canabinoide zelf aan, maar kunnen deze te kort komen of extra nodig hebben !

 

om die canabinoide door het lichaam te sturen zijn er receptoren nodig. 1 van die receptoren heeft als enige taak de canabinoide uit de cannabisplant door het lichaam te sturen.

 

het is dus een 100% natuurlijk proces, zoals dit ook bedoeld is.

 

als je dan weet, dat canabinoide niks meer doen, dan alles wat ongezond of uit ballans is, weer gezond maken. en ondersteund daar waar nodig is. feitelijk in goede banen lijden.

 

ik zou niets liever willen dat als ik een vriendin had die zwanger was, ze elke dag 3 x daags haar dosis olie zou nemen. en dan puur een onderhoudsdosis, nou ja 1 druppeltje per keer extra omdat ze zwanger is zou ik aan raden B)

 

en ik zelf zou zonder uitzondering olie geven aan mijn kind als die ziek is. al moet ik er bij wel zeggen dat hij dit niet krijgt, zelfs niet uitwendig omdat zijn moeder dat niet wil. (ik zal m zelf maar in koppen voor jullie: dan is er nog 1 verstandig binnen de familie zeiksnorren, maar dat zal hard tegen vallen)

 

en ik weet ook nog niet goed, wat ik nou van stoned/high worden vind voor een kind.

maar wetende wat olie is en wat het doet zou dat eigenlijk geen probleem moeten zijn. ik denk ook dat jonge kinderen weinig ervaren van het stoned/high worden. en dat des te ouder ze worden des te meer ze het gaan merken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je moet wel rekenen dat een kind onder de 12 veel gevoeliger is dan een volwassenen.Toedienen van olie aan een kind onder die leeftijd zou ik zeker niet doen.Bij toediening aan kinderen zou hoogstens een thee-tje kunnen, maar dan pas vanaf 6 jaar onder begeleiding van een ervaren arts.

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Het gebruik van Hennep-Olie is zeer succesvol gebleken bij de behandeling van kanker.

 

Welke soort kanker, welke variëteit met welke cannabinoiden profiel & andere stoffen, dus gaarne bronvermelding en niet alleen dat guru Rick dit vertelt, want ook hij is verplicht met bronvermelding bij zo'n uitspraak. :verrygood

 

Namaste :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanacht op National Geographic was hier een mooie reportage over.

 

Een arts in Israel is al veertig jaar bezig met onderzoeken over cannabisolie. Ook zei hij dat het kanker geneest en nog veel meer andere ziektes, zelfs bij hersenletsel. Hij weet ook alles over de behandelingen en doseringen. Zeiksnor, hoop niet dat je die aflevering gemist hebt, tis de moeite waard geweest.

 

  • Titel:Inside super weed
  • Zender:National Geographic
  • Datum:15 januari 2011
  • Uitzendtijd:01:00 - 02:00 uur
  • Genre:Informatief

Fijne zondag.

Hemp Oil = Cure For Cancer!?!?!?

I dont know if anyone has heard of anything similiar, but i stumbled upon a comment that read

 

"CANCER CURE = HEMP OIL

 

May I suggest you look at all the information located below my profile picture & in "My Vlog" section.

 

Canada ... Rick Simpson

U.S.A. ... Dr. Melamede & Dr. Dach

Spain ... Dr. Guzman

Israel ... Dr. Mechoulam

Italy ... Dr. Di Marzo

 

 

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Vanacht op National Geographic was hier een mooie reportage over.

 

Een arts in Israel is al veertig jaar bezig met onderzoeken over cannabisolie. Ook zei hij dat het kanker geneest en nog veel meer andere ziektes, zelfs bij hersenletsel. Hij weet ook alles over de behandelingen en doseringen. Zeiksnor, hoop niet dat je die aflevering gemist hebt, tis de moeite waard geweest.

 

Daar hebben we wat aan.:verrygood

 

Namaste :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een arts in Israel is al veertig jaar bezig met onderzoeken over cannabisolie. Ook zei hij dat het kanker geneest en nog veel meer andere ziektes, zelfs bij hersenletsel. Hij weet ook alles over de behandelingen en doseringen. Zeiksnor, hoop niet dat je die aflevering gemist hebt, tis de moeite waard geweest.

ja helaas wel. normaal red ik dat geen eens, dan ben ik al in slaap gevallen. maar gister was ik rond die tijd nog wel wakker en een bijzonder mooie belevenis gehad. maar ik zou het alsd nog dol graag zien natuurlijk ! is dat ook mogenlijk via uitzending gemist ofzo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welke soort kanker, welke variëteit met welke cannabinoiden profiel & andere stoffen, dus gaarne bronvermelding en niet alleen dat guru Rick dit vertelt, want ook hij is verplicht met bronvermelding bij zo'n uitspraak. :verrygood

 

Namaste :wave:

hij is ZELF de BRON. hij is er nameliojk vele keren zelf bij geweest. en hij is verder helemaal niet verplicht om er welke andere bron dan ook bij te vermelden, dat bepaal jij nu voor hem !. dat is een gedachten van het ego, terwijl die juist van het hart moet komen ! en zekewr in deze tijd wordt dat steeds meer duidelijk, 2012

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeiksnor, ik weet niet of het te zien is bij uitzending gemist, maar er werd wel verteld dat Israel, deze arts dus het verste is.

Omdat hij dus al veertig jaar onderzoek doet en experimenten, als je dan zag hoe het er in de US aan toe ging was dat gewoon een lachertje.

 

gallery_6979_9442_20512.jpg

gallery_6979_9442_7743.jpg

gallery_6979_9442_34184.jpg

gallery_6979_9442_25058.jpg

gallery_6979_9442_13715.jpg

gallery_6979_9442_67249.jpg

gallery_6979_9442_21660.jpg

gallery_6979_9442_7632.jpg

 

korte impressie, twee laatste foto s zijn van de israelische arts

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Waarschijnlijk gaat het om hem

 

 

Namaste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

In america wordt wietboter gemaakt door deze man, omdat hij voor pijnbestrijding medicijnen heeft moeten slikken waardoor zijn lever was aangetast, wat heb je liever een cannabiskoekje of cakeje of pilletjes met bijwerkingen als dit.

 

 

gallery_6979_11037_56008.jpg

gallery_6979_11037_67002.jpg

gallery_6979_11037_33924.jpg

gallery_6979_11037_26783.jpg

gallery_6979_11037_39143.jpg

gallery_6979_11037_16212.jpg

gallery_6979_11037_56505.jpg

 

Eet smakelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo komen we weer op dezelfde discussie. Deze is reeds gesloten en ook deze sta ik niet toe.

 

We gaan geen doktertje spelen op Wietforum op basis van een bewering van Rick Simpson dat wietolie kanker geneest.

 

Overigens heeft dokter Raphael Mechoulam het zelf ook over het ongedoseerd amateurisme dat in de VS. Wel, ik ben benieuwd wat hij zou zeggen over de grote hoeveelheid olie waar door zeiksnor over gesproken wordt. Daarnaast vind ik zijn adviezen ronduit gevaarlijk (olie voor zwangere vrouwen en kinderen, hoe haal je het in je hoofd om dat zo op het forum te plaatsen) en snap je nog steeds helemaal niets van de werking van receptoren en de stoffen waar het om gaat. Kortom, niet gehinderd door enige kennis, maar slechts vanuit een fanatieke overtuiging ben je bezig met een heilloze kruistocht die de medische toepassing van cannabis alleen maar degradeert tot amateuristisch, ongeïnformeerd gepruts.

 

Kijk vanaf 3:30 ongeveer (hele documentaire staat al een aantal maanden op youtube)

 

Waar je naar op zoek moet is klinische studies, Anekdotisch bewijs helpt niks en is ronduit gevaarlijk. Zeiksnor heeft ooit wel eens een paar quotes van Lester Grinspoon M.D. gebruik. Wel, die heeft er DIT over te zeggen en is zeer kritisch over Rick Simpson.

 

Discussie gesloten. Dit is de laatste keer dat we een dergelijke insteek willen zien hier. Ik ben helemaal niet tegen een evenwichtig topic over de ervaringen met cannabisolie, maar dit gaat, zoals besproken, veels te ver.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...