Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
maddwarf

Madd's Update

Recommended Posts

Hallo Lezers,

 

Ik zal vandaag maar eens laten weten waarom ik vanaf begin augustus ineens niet meer op forum of het internet verbleef.

 

Het begon na een flinke woordenwisseling in de paddestoel van Maddwarf met zijn vrouwtje....

Na die woordenwisseling hadden we besloten dat het misschien beter was om een LAT-relatie te starten. Zo gezegd zo gedaan.

Nu heeft een LAT-relatie altijd voor en na delen. Dus dat was nog niet meteen een probleem! Een voordeel is dat je natuurlijk behoorlijk wat meer tijd voor jezelf hebt.

 

En omdat een leuk forumkarperuitje gepland was, kreeg ik het "verschrikkelijk" goede idee om dan maar eens ff een weekendje te gaan repeteren op de oude maas in ons schone Limburg.

Na met mijn maat afgesproken te hebben, alles voorbereid te hebben ging ik vrijdag middag op weg.

Ik zou vrijdag middag onze afgesproken plek al gaan veiligstellen en al wat voeren etc. Mijn maat moest vrijdag werken en zou zaterdag ochtend rond 10 uur komen. No prob dat deden we wel vaker zo.

Alles op gebouwd en lekker klaar voor weekendje in de buitenlucht.

tegen 1 uur in de nacht alles nog een keer gecheckt ben ik toen op een oor gegaan.

ergens midden in de nacht kreeg ik (tenminste dat dacht ik)een joekel van een run. Ik vlieg van mijn stretcher mijn tent uit.

Ik zie met mijn wazige ogen figuren staan en meteen een dreun van achter op mijn hoofd weet nog dat ik me om wil draaien en verder niets meer....

 

Mijn maat heeft me gelukkig rond 10 uur gevonden. Ik lag al verschillende uren bewusteloos aan het water...

Hij heeft toen meteen 112 gebeld en tegen 11 uur was ik in ziekenhuis in Geleen. Waar ze tot de ontdekking kwamen dat ik gebroken kaak, gebroken oogkas, zware schedelbasis fractuur, gebroken neus, 3 gebroken ribben, en dubbele onderarm gebroken had.

Onder tussen was ik wel al weer een beetje bij bewustzijn maar stoned van de pijnstillers. Die volgens mij dus helemaal niet werkten...Toen maar besloten dat ze me de eerste tijd in een soort van kunstmatige coma (MIC) zouden brengen. Voor de pijn en mijn ribben zouden sneller genezen etc.

Die eerste tijd zou dus in totaal 7 weken worden !!!

Gelukkig mocht ik wel 2 weken later naar huis...Geloof dat het 5 Nov was.

 

In die laatste 2 weken in het ziekenhuis is me pas eigenlijk duidelijk geworden wat er gebeurt is die nacht.

Ik ben dus gruwelijk in elkaar geslagen door waarschijnlijk een groep van 4 of 5 man.

En aan mijn verwondingen te zien menen ze dus te herkennen dat het met een of meerdere honkbal knuppels moet zijn gedaan.

En dat voor een karper uitrusting...

Als jullie eens wisten wat ik de laatste weken thuis al niet allemaal bedacht heb wat ik met ze zou doen als ik ze te pakken had !!!

 

Waarom nu pas weer online?

Ik kon en mocht niet voor tv of tft scherm, tv ging wat sneller maar pc of laptop kreeg ik barstende koppijn van...

Maar nu gaat pc al weer wat makkelijker...

 

Ik laat het hier ff bij is toch wel verhaal geworden, weet niet of het een beetje lekker leest of dat het beetje on samen hangend is.Neem me dat niet kwalijk want helemaal de oude ben ik nog niet.

Maar hoop het snel te worden. En hoop weer vaker op forum en de chat rond te hangen vond het hier altijd gezellig..

 

In ieder geval iedereen fijne feestdagen en een GEZOND 2011

 

Groet Maddwarf

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterkte en ben blij dat je 'levend' terug bent gekomen.

mogen ze van mij ophangen, die klote junks :wOOt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

afschieten dat tuig !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof mijn ogen niet als ik dit lees.

veel beterschap, en onthou: "boontje komt om zijn loontje!"

grtz jack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas hoorde je dit van de zomer meer , vissers overvallen voor hun matriaal , wat meestal honderden euri's waard is

 

Sterkte man

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een zieke gasten, dan ben je echt krankzinnig wil je zo iets doen.

 

Beterschap gewenst en dat het je goed mag gaan in de aankomende tijd.

 

Mvg,

Limit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit te denken, als dit moord was wat het bijna was kunnen ze zo de GSM's uitpijlen die daar in de buurt waren rond dat tijdstip. Kan natuurlijk alsnog maar bij mishandeling gaan ze jammer genoeg niet zo ver met een onderzoek denk ik. Neem aan dat je ergens afgelegen gaat vissen als je je tent mee neemt, dan is het pijlen zo gedaan. Helemaal als jij je telefoon bij je hebt gehad, gewoon op zelfde coordinaten kijken welke toestellen er ook waren rond dat tijdstip.

 

Wat heeft de politie hier over gezegd? Voor drugsgerelateerde zaken gaan ze wel zover, zou de politie hier toch nog eens uitvoerig over navragen.

 

Die gasten hebben heus niet allemaal hun telefoon met voorbedachte rade elders gelaten.

 

Mvg,

Limit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stelletje hufters.

Ze hebben je voor dood achtergelaten voor een vis uitrusting :wOOt

 

Als je nu ook al niet meer op je gamakkie je hengel uit kan gooien,waar blijven we dan......... :verrygood

 

 

Veel beterschap gewenst in deze "mooie" dagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel beterschap man!

 

Echt nep van die gasten,met 4 man.....lekker stoer allemaal.

En dat voor wat vis spullen,je hebt ''geluk'' dat je maat je hebt gevonden want voor hetzelfde slik je bloed mee je longen in.(Ik noem het geluk dat je gevonden ben,want zon beroving op zich is niet echt bepaald gelukkig....)

 

Het word steeds gekker met het vissen,ik ken plekken waar geweld niet word geschuwd voor een visplekje,

met wapens en al.

Zulke gasten mogen ze van mij echt keihard aanpakken,

bv om kosten te besparen op water en brood en zonder electriciteit in een 10 mans cel de komende jaren.

1 x per week de tuinslang over ze heen in de cel,is meteen de cel weer schoon ook.

Luchten?Dat is al in de cel inbegrepen dmv een ontbrekend raam voor de verse lucht.

Recreatie?Hoe kunnen ze zich nu vervelen met 10 man op een stukje van 3 bij 3 meter.....

 

Sterkte met het verwerken en ondanks alles nog wel gelukkige kerstdagen en een gelukkig nieuw 2011!

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...