Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Cleef

Welke sport beoefen je?

Recommended Posts

Vissen bass, drum en gitaar spelen. De repetities en optredens zijn redelijk intensief.

Terwijl we dan enkele dagen kunnen gaan vissen neem ik al graag eens een akoestische bas of (en) gitaar mee.

Samen met een jointje kan dat tot heerlijke momenten lijden aan het water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in mijn jongere jaren Judo en jiu jitsu.... beide Nl jeugd kampioen geweest, zwaargewicht.....na mijn ongeluk niks meer :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik deed aan voetbal, basketbal, schermen, wielrennen/mountainbiken, hardlopen wandelen en neuken.

 

wandelen doe/kan ik nog

neuken ook

 

beide wel met wat pijn hier en daar ivm operaties/chronische pijn.

 

fiets veel voor mijn werk maar eigenlijk kan dat niet meer, van de pijnpoli moest ik een brommer kopen......

 

dus...

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe niet graag aan sport, maar om de lichamelijke conditie een beetje op peil te houden koos ik jaren geleden toch maar een voor sportdiscipline, namelijk duivensport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krav maga

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor plaatje gebruik je, lijkt een beetje op een sak yant afbeelding maar dat is het niet vraag me af wat het wel is. en die sport die j edoet wat is dat dan? ik zoek het strax eff op.....

 

gr ejb

 

israeli smeris vechtsport..........heffie ja eem.........

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee niet van sak yant..

Wel van een anders soort overtuiging... Ik geef juist wel toe aan lust, en daarbij vind ik induvalisme wel belanrijker dan gedachteloos mee leven met het "hogere". Ik denk zelf na over goed of slecht..

 

Krav. Idd counter terrorism, komt oorspronkelijk van de israeli vandaan idd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ballet.

Ben nu net een maandje aan 't oefenen om de dubbele pirouette te verfijnen en kan sinds een dag of 3 geleden ook een been in m'n nek zwaaien. De split beheers ik als de beste! Heeft wel als gevolg gehad dat ik nu verder kinderloos door het leven zal gaan :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tomm, kom je met je met je puntje van je tong al bij je........

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

endeldarm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veldvoetbal, straatvoetbal en van me 12-14e snowboarden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

transport :yummy:

 

grtn erazer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje hardlopen en aank*tten met mn halters :D verder wel al n tijdje het idee om op n verdedigingssport te gaan (tai chi, aikido of karate ofzo) maar daar komt t maar niet van :yummy:

 

verdere hobbies voedsel verbouwen (aarbeien sla pepers tomaten goji bessen knoflook) eigelijk vanalles als k er maar ruimte voor heb en daarom laatst een windowfarm gebouwd ook erg leuk ;)

 

overige intresses: Reiki (ben ook practitioner op het 2e niveau) en van alles dat te maken heeft met bewustzijn(verruiming) en uiteraard lkkr chillen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Airsoft

img_2482_t2.jpg

 

Vissen,zowel vliegvissen

Co__LSoYu_SoYuo_.jpg

 

Als feeder

verslag-wedstrijden.jpg

 

Als zeevissen vanaf het strand

overzicht-strand-small.jpg

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speel ik ook in belgie.Je mag hier niet eens je spullen hebben,daarvoor hebben we met ons team een stalling.Je mag hier in nederland net een zakje bb's hebben liggen en dan houd het al een eind op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momenteel geen sport afgezien van skeeleren en fietsen.

voorheen intensief getennist en aan judo gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe aan guerilla... :D

 

best zwaar :yummy: ...dat tijgeren enzo ;)

 

its hard to be a guerilla... :P ...but fun..

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomm, kom je met je met je puntje van je tong al bij je........

 

ejb

 

Hahaah nee, maar daar is 't famke die dit kunstje zonder al te veel aandringen meestal wel wil vertonen :yummy:

 

Nee lekker clichématig, ik voetbal. Bij het senioren 2 team en af en toe met het 1e team van een vereniging net buiten Grunn

Een beetje tennis in de zomermaanden en dat was het wel aan sportieve activiteiten

Share this post


Link to post
Share on other sites
beetje hardlopen en aank*tten met mn halters :P verder wel al n tijdje het idee om op n verdedigingssport te gaan (tai chi, aikido of karate ofzo) maar daar komt t maar niet van :yummy:

Karate is geen zelf vedediging het is de aanvallende afstammeling van juijuitsu, judo de defensieve Afstammeling,

 

Zelf deed ik aan judo 2e dan karate 1edan en al heb ik mooi juijuistsu gedaan de 2 voorgaande gradaties zouden inhouden dat ik zon bruine band zou kunnen instromen

Taekwondo, aikido bijde maar een jaar gedaan dus heel basic

 

Al een tijd geen oosterse vechtsporten wat ik wel een tijd heb gemist maar had er geen tijd meer voor tegenwoordig ben ik aan het oefenen met tactical combat wat door me "voor opleiding" heel goed wil lukken ;)

 

Is een australische Army sport en begint bij Europese politie corpsen nu ook intrede te doen

Wat Ze daar veel meer over na denken is altijd op andere mensen te blijven letten als je iemand Zijn boeien om zou willen doen sta je over ze heen armen gekruist opde rug met je vOete tegen de ellebogen heb je tenminste tijd om eventueel je wapen/boeien te trekken om dan wel niet een ander onder schot te houden of de arrestant die nergens meer heen kan te boeien

 

Tot vorig jaar waren er alleen zweedse sportscholen war je het als normale burger kon traine hoe het nu is weet ik niet in Nederland ken ik er nog geen

 

 

Ik doe uitmezelf geen vlieg kwaad maar doe mij iets dan kan je wat beleven

Share this post


Link to post
Share on other sites

tomm hahhahah komt alles toch nog goud mien jong....of neit dannnnn?

 

groet'n oet......

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit wordt ook al in Rotterdam toegepast :yummy:

Geintje (flauw, I know ;) )

 

I love martial arts :D . Ik heb zelf op judo gezeten en heb een tijdje Tang Soo Do gedaan.

Voor de rest heb ik diverse andere sporten gedaan: korfbal (tja :P ), atletiek, fitness.

Na een hele tijd niet sporten, ben ik sinds kort begonnen om mijn conditie weer op peil te krijgen d.m.v. skeeleren en bootcamp training. Heerlijk trainen in de buitenlucht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die agente wil ik uitnodigen om ff te komen relaxe in een MMA kooi.....

En ik vraag me af was Mas Blonk van deze actie zecht ( 8e dan judo hoogste in Nederland) trainer vd politiekorpsen zhz , ik heb 16 jaar les gehad van hem in verschillende sporten

Ze is officieel Verdachte hoorde ik net op radio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep (klik) en terecht!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...